Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:187552
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.07.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 50 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija (latviešu val.)    3
  Anotācija ( angļu val.)    4
  Ievads    5
1.  Folkloras materiāla pielietojuma iespējas, nozīme un mācību metodes literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    8
1.1.  Literatūras stundu nozīme, plānošana, organizācija un norise speciālās pamatskolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    10
1.2.  Folkloras pielietojums literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    14
1.2.1.  Folkloras pasniegšanas teorētiskie un metodiskie aspekti    15
1.2.2.  Folkloras apguves īpatnības speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    17
1.2.3.  Folkloras nozīme bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem izglītošanā un audzināšanā    20
1.3.  Mācību metodes folkloras apguvē    23
1.4.  Skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem vecumposma īpatnību ievērošana tēmas un mācību metožu izvēlē, mācot folkloru    27
1.5.  Praktiskais folkloras pielietojuma materiāls literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    31
2.  Folkloras materiāla sekmīgas apguves literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem pielietojuma izpēte un iegūto rezultātu analīze    37
2.1.  Pētījuma metožu apraksts un raksturojums    38
2.2.  Pētījuma gaita    40
2.3.  Metodiskie ieteikumi folkloras apguvē speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    61
  Secinājumi    63
  Nobeigums    64
  Bibliogrāfija    65
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Lai mācību process speciālajā skolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem noritētu sekmīgi, sniegtu vajadzīgās zināšanas un iemaņas, būtu interesants izglītojamajiem, pedagogam ir jāizvēlas atbilstošas mācību metodes, ņemot vērā katra skolēna vecumposma īpatnības, sagatavotību, veselības stāvokli, prasmes un spējas.
2. Folkloras apguve palīdz izglītojamajiem apzināties sevi, izzināt pasauli, iepazīt tautas kultūru, vēsturi, tradīcijas. Folkloras materiāls audzina bērnus estētiski, veicina tikumisko vērtību apguvi, veido pozitīvu attieksmi pret apkārtējo pasauli.
3. Folkloras materiālā var atrast jebkuram bērnu vecumam piemērotu mācību materiālu, ko ne vienmēr sniedz autoru darbi.
4. Ar folkloras palīdzību pedagogs var daļēji pārveidot izglītojamā skatījumu uz dzīvi, pasauli, tās pamatvērtībām.
5. Folkloras materiālu var izmantot gan audzināšanas, gan mācību procesā.
6. Folkloras materiāls bagātina izglītojamo vārdu krājumu, sekmē radošuma attīstību.
7. Apgūstot folkloras materiālu, pedagoga galvenais mērķis nav iemācīt skolēnus mācību programmas apmērā, bet gan sniegt katram bērnam to zināšanu daudzumu, ko viņš spēj apgūt.
8. Folkloras materiāla apguvē, izmantojot pedagogam dažādas mācību metodes, darba formas, darba lapas ar dažādiem uzdevumiem, mācību process kļūst interesantāks un saturīgāks.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1355695
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties