Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:363661
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Ievads    7
1.  Ārpakalpojuma definīcija un vēsture    11
1.1.  Ārpakalpojuma definīcija    11
1.2.  Ārpakalpojumu vēsturiskā veidošanās    13
2.  Ārpakalpojumu ekonomiskais pamatojums    16
2.1.  Ārpakalpojumu nozīme    16
2.2.  Kas ir uzņēmuma pamatdarbība un kas nav    19
2.3.  Ārpakalpojumu izmantošanas struktūra    24
2.4.  Finansu un citu ārpakalpojumu izmantošanas piemēri pasaulē    27
3.  Darbības pirms un pēc ārpakalpojuma līguma    31
3.1.  Ārpakalpojumu piegādātāja izvēles kritēriji    32
3.2.  Līguma slēgšana    35
3.3.  Pakalpojumu cenas noteikšanas metodes    37
3.4.  Cilvēku procesu un sistēmu sagatavošana ārpakalpojumam    40
3.5.  Pārejas veikšana    42
3.6.  Ārpakalpojuma līguma vadība un kontrole    43
3.7.  Līguma pārtraukšana    45
3.8.  Kopsavilkums par ārpakalpojumu teorētisko daļu    47
4.  Globālā ārpakalpojumu tirgus izmēri    49
4.1.  Globālais ārpakalpojumu patēriņš    50
4.2.  Ārpakalpojuma patēriņš funkciju skatījumā    52
4.3.  Ārpakalpojumu patēriņš nozaru skatījumā    54
4.4.  Ārpakalpojumu patēriņš reģionu skatījumā    55
4.5.  Kopsavilkums par statistikas datiem    56
5.  Ārpakalpojumu tirgus Latvijā    56
5.1.  SIA „Lattelekom” ārpakalpojumu koncepcija    58
5.2.  Latvijas grāmatvedības ārpakalpojumu tirgus    61
5.2.1.  Latvijas grāmatvedības pakalpojumu piedāvājums    63
5.2.2.  Grāmatvedības pakalpojumu izcenojumi    66
5.2.3.  Grāmatvedības pakalpojuma izdevīguma analīze    68
5.2.4.  Grāmatvedības ārpakalpojuma līguma analīze    72
5.3.  Kopsavilkums par praktisko daļu    73
  Secinājumi un priekšlikumi    75
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    78
  Galvojums    80
Darba fragmentsAizvērt

Agrākos laikos lielo kompāniju uzņēmējdarbības stratēģija saistījās ar pilna spektra funkciju veikšanu – pašas sagādāja preces, vadīja grāmatvedību, algoja juristus, nodarbojās ar mārketingu, personāla vadību, parādu piedziņu, informāciju sistēmu uzturēšanu un apkalpošanu, programmatūras izstrādi. Toreiz tās lielāko daļu darba veica pašas un centās darīt visu, lai pēc iespējas mazāk piesaistītu uzņēmuma funkciju veikšanai citus uzņēmumus. Tagad šīs firmas sašaurinājušas savas aktivitātes līdz konkrētām jomām un arvien plašāk izmanto citu šauri specializētu un līdz ar to arī efektīvu firmu pakalpojumus . Šie specializētie uzņēmumi piedāvā vienu vai vairākus pakalpojumus tiem uzņēmumiem, kuri paši nav nodrošināti ar attiecīgo infrastruktūru, personālu un prasmēm, lai veiktu šo funkciju, kas ir būtiska tā darbības nodrošināšanā.
Nobela prēmijas laureāts ekonomikā Ronalds Kozs (Ronald Coase) uzskata, ka firmas tiecas samazināt transakciju izmaksas. Tādēļ liela kompānija var atdalīt no savas pamatražošanas dažas operācijas, izveidojot pastāvīgas kompānijas, kuras brīvā tirgū savstarpēji konkurē par tiesībām saņemt mātes kompānijas ārpakalpojuma pasūtījumu, radot mātes firmai iespēju pakalpojumus un preces iegādāties par zemākajām cenām un augstāku kvalitāti.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties