Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:446924
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Anotācija   
1.  Tūrisma produkti pasaulē un Latvijā   
1.1.  Tūrisma piesaistes objektu daudzveidība   
1.2.  Tūristu vajadzības, vēlmes un intereses   
1.3.  Tūrisma plānošana un veicināšana   
1.4.  Tendences Latvijas tūrismā   
2.  Eiropas tautu tradicionālās dejas   
2.1.  Latvijas tradicionālā deja laikmetu griežos   
2.2.  Tradicionālās tautu dejas kā tūrisma produkts   
2.3.  Eiropas valstu pieredze tradicionālo deju kā tūrisma produkta veidošanā   
2.4.  Latvijas tradicionālās dejas kā tūrisma piesaistes objekts   
3.  Tūristu ieinteresētība Eiropas tautu tradicionālo deju pasākumos   
3.1.  Pasākumu reklamēšanas veidi un iespējas   
3.2.  Pasākumu reklamēšanas efektivitāte   
3.3.  Pasākumu nepilnību analīze   
4.  Eiropas tautu tradicionālo deju kā tūrisma produkta izvērtējums   
4.1.  Tūristu un folkloras speciālistu viedokļu analīze un izvērtējums   
4.2.  Nepilnību novēršanas iespējas   
4.3.  Eiropas tradicionālo tautu deju kā tūrisma piesaistes objekta prognozes nākotnē   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Darba fragmentsAizvērt

Lai saglabātu savas valsts un tautas kultūrvēsturisko mantojumu, ir nepieciešams vispirms jau savas valsts ietvaros informēt un ieinteresēt mūsdienu jauniešus par latviešu tautas mākslas, kultūras un folkloras tradīcijām.
Diplomdarba mērķis ir noskaidrot, kā Eiropas tautu tradicionālās dejas piesaista tūristus.
Darba ietvaros veicami šādi uzdevumi:
1)iepazīties ar tūrisma piesaistes objektiem un tūrisma produktiem Latvijā un pasaulē;
2)apkopot informāciju par latviešu tautas (folkloras) dejas rašanos un vēsturisko attīstību;
3)izpētīt Eiropas valsti pieredzi tūristu piesaistē;
4)iezīmēt galvenās reklāmas un mārketinga stratēģijas dažādu folkloras pasākumu un festivālu rīkošanā;
5)iepazīties ar pasaulē un Latvijā populārākajiem folkloras festivāliem;
6)intervēt folkloras pārstāvjus Latvijā par viņu pieredzi festivālu apmeklēšanā un organizēšanā;
7)veikt 100 brīvi izvēlētu Latvijas iedzīvotāju aptauju par tradicionālās dejas iespējām piesaistīt tūristu interesi;
8)izdarīt secinājumus un prognozēt Eiropas tautu tradicionālo deju kā tūristu intereses piesaistes objekta prognozes nākotnē.
1.TŪRISMA PRODUKTI LATVIJĀ UN PASAULĒ
1.1.Tūrisma piesaistes objektu daudzveidība
Mūsdienu tūrisms piedāvā ļoti daudzveidīgas aktīvas un pasīvas atpūtas iespējas tūristiem savā valstī un ārpus tās robežām. Tas galvenokārt ir atkarīgs no tūrista paša vēlmēm. Tomēr visiem tūrisma galamērķiem ir noteiktas pazīmes - panākumi tūristu piesaistē vienmēr ir atkarīgi no kvalitātes, kādā tiks apmierinātas tūristu vēlmes un vajadzības. Ikviens tūrists dodas ceļojumā ar kādu konkrētu mērķi. Visbiežāk cilvēki ceļo, lai iepazītu arvien jaunus tūrisma piesaistes objektus. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties