Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:897777
 
Vērtējums:
Publicēts: 22.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
  Saīsinājumu un terminu saraksts    6
1.  Konteinerpārvadājumu attīstības vēsture    7
2.  Konteineru parvadajumu tehnologijas – 45 pēdu konteineru potenciāls    8
3.  Konteinerkuģu tipi, to būves un flotes attīstības tendences    10
4.  Lielākās okeāna līnijas, to virzieni konteinerpārvadājumos    15
5.  Pasaules noslogotākie konteineru pārvadājumu virzieni    25
6.  Fīderflotes un to konteinerlīnijas    26
7.  Eiropas konteinerostu loma Eiropas ekonomikā    30
8.  Lielāko konteinerostu Eiropā attīstības faktori (vispārīga infomācija, vēsturiskie, ģeogrāfiskie, pārvaldes modelis, ekonomiskie, tehnoloģiskie uzlabojumi)    32
8.1.  Roterdama    32
8.2.  Hamburga    34
8.3.  Antverpene    37
8.4.  Brēmene    39
8.5.  Alhesirasa    41
8.6.  Valensija    43
8.7.  Felikstova    45
8.8.  Pireja    47
8.9.  Gioia Tauro    49
8.10.  Dīsburga    51
9.  Konteineru apgrozījuma pārskats lielākajās konteinerostās Eiropā (pa gadiem 95. 00. 05. 10. 13. 14.)    53
9.1.  Konteineru apgrozījuma pārskats lielākajās konteinerostās Eiropā    53
10.  Eiropas konteinerostu dinamika    56
11.  Baltijas valstu konteinerostas ar lielako apgrozījumu    57
12.  Baltijas konteinerostas un to attīstības tendences    58
13.  Secinājumi    59
14.  Priekšlikumi    60
  Bibliogrāfiskās norādes    61
Darba fragmentsAizvērt

1. Secinājumi
1) Eiropas lielāko konteineru ostu apgrozījums no 1995. līdz 2014. gadam vidēji ir pieaudzis par 353,6%.
2) Kravu pārvadājumu apjomi četrās lielākajās Eiropas konteineru ostās krasi samazinājās 2009.gadā, taču 2011.gadā tie iepriekšējos rādītājus pārsniedza.
3) Lielākās Eiropas konteineru ostas (2014) ir Roterdama – 12297 tūkst.TEU, Hamburga – 9728 tūkst.TEU, Antverpene – 8978 tūkst.TEU, tām ir 5% ikgadējs pieaugums. Šo ostu izaugsmi veicina labi attīstīta transporta infrastruktūra, moderns aprīkojums un dziļūdens piestātnes.
4) Eiropas konteineru ostas ar salīdzinoši mazāku apgrozījumu 1995. gadā (Pirejas 615 tūkst.TEU un Dīsburgas ostas 912 tūkst.TEU) 2014. gadā ir starp 10 lielākajām Eiropas konteineru ostām ar attiecīgi 3701 tūkst.TEU un 3456. tūkst.TEU.
5) Baltijas jūras reģionā vislielāko pieaugumu sasniedza Gdaņska (2013. gadā 248 tūkst.TEU, +26,8%) kļūstot par otro lielāko konteineru ostu Baltijas jūras reģionā (pirmā ir St.Pēterbuga ar 251 tūkst TEU).
6) Ostu pārvaldes modeļi Eiropas ostās ir dažādi, daļai no tām tas ir līdzīgs tam, kāds tas ir Latvijas ostām.

2. Priekšlikumi
1) Latvijas konteineru ostu attīstības stimulēšanai lielāku vērību pievērst transporta infrastruktūras attīstībai, piesaistot ES struktūrfondu līdzekļus.
2) Latvijas konteineru termināliem jaunu konteineru līniju atbalstam izmantot ES finansējumu no Marco Polo II programmas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties