Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Eiropas kopienas preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu. Agrākas komerctiesības un negodprātīgs nolūks

     

    Diplomdarbs50 Tiesības

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:150140
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  EK preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu    5
1.1.  Eiropas Kopienas preču zīmes atzīšanas par spēkā neesošu būtība un pamati    7
  A. Būtība    7
  B. Pamati    7
1.2.  Eiropas Kopienas preču zīmes atzīšanas par spēkā neesošu lietu izskatīšana    10
  A. Pieteikuma par preču zīmes atzīšanu par spēkā neesošu izskatīšana administratīvā kārtā    10
  B. Preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu Eiropas Kopienas preču zīmju lietās kompetentās nacionālās tiesās    14
2.  Agrākas komerctiesības un negodprātīgs nolūks    18
2.1.  Agrākas komerctiesības    18
  A. Jēdziens un saturs    18
  B. Veidi    22
  C. Nacionālā likumdošana un precedenta tiesības    28
2.2.  Negodprātīgs nolūks    38
  A. Jēdziens    38
  B. Precedenta tiesības    43
  Annotation (ENG)    52
  Izmantotie avoti    54
Darba fragmentsAizvērt

1. EK preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu
Apskatot preču zīmi vispārīgi, tā jāvērtē kontekstā ar Intelektuālā
īpašuma tiesībām. Intelektuālā īpašuma tiesības ir tāds tiesību
institūts, kas regulē cilvēka garīgās piepūles rezultātā radušos
nemateriālās vērtības. Vēsturiski Intelektuālā īpašuma tiesības iedala
divās objektu grupās – autortiesību objekti – literārie, mākslas,
zinātniskie u.c. darbi, kā arī rūpnieciskā īpašuma objekti – izgudrojumi,
dizainparaugi, firmas nosaukumi, komercapzīmējumi. Preču zīmes ir
pieskaitāmas pie pēdējiem. Jāpiebilst, ka kaut arī savā darbā izmantoju
apzīmējumu „Preču zīme”, šī darba kontekstā ir domāta „Preču un
pakalpojumu zīme”. Preču zīmes definīcijā ir teikts: Preču zīme ir
jebkurš apzīmējums (burti vārdi, cipari, attēls, zīmējums, grafisks
simbols, krāsu salikums, kā arī preces vai tā iesaiņojuma forma, minēto
elementu kombinācijas un tamlīdzīgi grafiski attēlojami apzīmējumi),
kuru lieto, lai kāda uzņēmuma preces vai pakalpojumus atšķirtu no citu
uzņēmumu precēm vai pakalpojumiem1.
Šobrīd tiek pielietotas trīs preču zīmju reģistrācijas sistēmas:
Starptautiskā, Nacionālā un Eiropas Kopienas. Nacionālā preču zīmju
reģistrācijas sistēma ļauj personai aizsargāt savu preču zīmi konkrētā
valstī. Saskaņā ar tiesību uz preču zīmi teritoriālo principu preču zīmei
piešķirtā aizsardzība attiecas tikai uz valsti, kurā tā ir reģistrēta. Citās
valstīs šī vai tai ļoti līdzīga zīme nebauda tiesisko aizsardzību un var
tikt brīvi izmantota. Lai izvairītos no nepieciešamības iesniegt preču
zīmju reģistrācijas pieteikumus katrā nacionālajā vai reģionālajā preču
zīmju reģistrācijas iestādē, Pasaules Intelektuālā Īpašuma Organizācija
(World Intellectual Property Organisation – WIPO (http://www.wipo.int/)
izpilda starptautiskās preču zīmju reģistrācijas sistēmas
administratīvās funkcijas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −28,40 €
Materiālu komplekts Nr. 1147066
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties