Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:344465
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 37 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija latviešu valodā   
  Anotācija angļu valodā    5
  Ievads    5
1.  Pārmaiņu jēdziena raksturojums vadībzinātņu literatūrā    8
1.1.  Pārmaiņu vadības nepieciešamība izglītības iestādē    13
1.2.  Pārmaiņu būtība izglītības iestādē    19
2.  Efektīva pārmaiņu vadīšana izglītības iestādē    23
2.1.  Skolas vadītāja darbība efektīvu pārmaiņu ieviešanā un vadīšanā    23
2.2.  Pedagoga darbība efektīvu pārmaiņu ieviešanā un vadīšanā    30
3.  Pārmaiņu vadīšanas prakses pētījums X vidusskolā    34
  Secinājumi    55
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikums    60
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pedagogu un vadībzinātnieku atziņas, par efektīvu pārmaiņu vadību vispārējā izglītības iestādē ļauj veikt sekojošus secinājumus:
1.Pārmaiņas ir attīstības pazīme: lietas, parādības vai procesa likumsakarīga kvalitatīva pārveidošanās konkrētu apstākļu ietekmē. Pārmaiņas izglītībā tiek apzināti sekmētas, lai izglītības procesu maksimāli tuvinātu attīstības procesiem sabiedrībā.( Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca,2000).
2.Analizējot R.Šarmas, I.Ešenvaldes un Dž.Kottera atziņas par pārmaiņu jēdziena raksturojumu, autore secina, ka pārmaiņas uzņēmumā ir process, kuru iepriekš ir jāparedz un jāvada, jo ieviešot inovācijas, ir jāapzinās iespējamie riski un grūtības.
3.Lai uzņēmums, izglītības iestāde spētu pastāvēt, vadītājam ir jāpieņem pārmaiņu izaicinājums, ļaujot tām realizēties un nebaidoties no problēmām, kuras var sagādāt pārmaiņu ieviešana.
4. Pārmaiņas mēdz būt nekontrolējamas un neprognozējamas, tāpēc, pārmaiņu vadībai ir jābūt profesionālai savā darbībai, iepriekš gatavojoties jauninājumu ieviešanā.
5.Analizējot Dž.Eidera, Dž. Vitmora un I.Ešenvaldes atziņas par pārmaiņu vadību, autore secina, ka pārmaiņu vadība ir personālvadība, kura zina savus mērķi un uzdevumus, jo savā darbā izmanto profesionālās prasmes un iemaņas, lietišķās īpašības.
6.Vadībai ir jāveic pārmaiņas, apzinoties ne tikai nepieciešamību veikt uzņēmumā vai izglītības iestādē izmaiņas, bet izvērtējot situāciju no ārpuses, apzināties, ka ir lietas, kuras mēs nevaram kontrolēt: globalizācija, demogrāfiskās izmaiņas, internets, imigrācija.
7.Pamatojoties uz P.Drukera, A.Šmites un K.Tominena atziņām, darba autore secina, ka efektīvi un elastīgi pārmaiņas var ieviest vadītājs, kurš ir profesionālis savā darbībā, nestājas ceļā pārmaiņām, ļaujot tām realizēties, iesaistot visus darbiniekus, un nodrošinot labu mikroklimatu.
8.Analizējot I.Ešenvaldes, M.Fulana un I.Foranda atziņas par efektīvu pārmaiņu vadītāju, darba autore atzīst, ka vispirms vadītājam ir jābūt iekšējai motivācijai, lai viņš varētu veiksmīgi savā izglītības iestādē vai uzņēmumā ieviest inovācijas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1355447
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties