Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
E-komercijas izmantošana brokastu viesnīcu produktu virzī...-
E-komercijas izmantošana brokastu viesnīcu produktu virzībai tirgū
Diplomdarbs90 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Saīsinājumi | 7 | |
Ievads | 8 | |
1. | E-komercijas būtība | 11 |
1.1. | E-komercijas skaidrojums | 11 |
1.2. | E-komercijas struktūra | 12 |
1.3. | E-komercijas ietekme uz biznesa vidi | 13 |
1.3.1. | Interneta loma | 13 |
1.3.2. | E-komercijas priekšrocības | 14 |
1.3.3. | E-komercijas izaicinājumi | 16 |
1.4. | E-komercijas rīki | 17 |
1.4.1. | Informatīvie rīki | 17 |
1.4.2. | Izvēles rīki | 23 |
1.4.3. | Norēķinu sistēmas | 24 |
1.5. | E-komercijas distribūcijas sistēmas | 26 |
1.6. | E-komercijas stratēģiskā plānošana | 28 |
1.6.1. | Interneta stratēģijas | 28 |
1.6.2. | Plānošanas process | 29 |
2. | E-komercijas attīstības dinamika un potenciāls Latvijā un Pasaulē | 32 |
2.1. | Interneta loma Eiropā un Latvijā | 32 |
2.2. | E-komercijas izmantošana Eiropā un Latvijā | 36 |
2.3. | Brokastu viesnīcu sektora raksturojums | 39 |
3. | E-komercijas izmantošana Latvijas brokastu viesnīcu sektora darbībā | 43 |
3.1. | Pētījuma metodoloģija | 43 |
3.2. | Brokastu viesnīcu oficiālo interneta vietņu salīdzinājums | 46 |
3.3. | E-pasta mārketinga izmantošana | 53 |
3.4. | Sociālo mediju izmantošana | 55 |
3.5. | Norēķinu sistēmu izmantošana | 64 |
3.6. | E-komercijas ietekme uz biznesa vidi | 69 |
3.7. | E-komercijas attīstības iespējas un izaicinājumi | 73 |
Secinājumi un priekšlikumi | 78 | |
Izmantotas literatūras saraksts | 82 | |
PIELIKUMI | 88 |
Secinājumi un priekšlikumi
1. Latvijas brokastu viesnīcas neizmanto pilnībā e-komercijas sniegtas iespējas - e-komercijas rīki netiek izmantoti ļoti aktīvi un efektīvi.
2. Vairums sertificēto viesnīcu izmanto mājas lapu kā vēl vienu pārdošanas kanālu, salīdzinājumā ar nesertificētām brokastu viesnīcām. Tūrisma veicināšanai jāfokusējas uz internetu, kā galveno izplatīšanas starpnieku.
3. Balstoties uz mājas lapu salīdzinājumu var secināt, ka pastāv atšķirības e-komercijas rīku pielietošanā sertificētās un nesertifcētās viesnīcās.
3.1. Sertificētās un nesertificētās brokastu viesnīcās ir kopīgi e-komercijas rīki pēc izmantošanas popularitātes, taču nesertificētās brokastu viesnīcās tie ir retāk izmantojami nekā sertificētās viesnīcās. Daži no e-komercijas rīkiem kā mājas lapas karte un meklētājs, kā arī funkcija – dalīties ar informāciju ar draugiem, kuri nav izmantojami sertificētās brokastu viesnīcās, ir izmantojami nesertificētās brokastu viesnīcās.
3.2. Svarīgākie rīki šī sektora viesnīcu produktu virzībai tirgū ir viesnīcas mājas lapa un e-pasts. Vairums sertificēto viesnīcu mājas lapu atrodas pēdējā attīstības stadijā – kalpo darījumu veikšanai, bet nesertificētās – vairumā tikai komunicēšanai. E-pasta mārketings nav attīstīts.
3.3. Par svarīgākajiem mājas lapas rīkiem klienti uzskata kontaktinformāciju, valodu izvēles rīku, drošības un konfidencialitātes paziņojumu, interaktīvo karti un sadaļu ar viesu komentāriem. Var secināt, ka e-rīku pielietošana kopumā atbilst klientu pieprasījumam, jo pastāv līdzības populārāko un nepopulārāko e-rīku izmantošanā.
3.4. Vissvarīgākie e-rīki, kuri mudina klientus veikt atkārtotas rezervācijas, ir e-pasta saņemšana no viesnīcas, kā arī reģistrācijas rīks viesnīcas mājas lapā un lietotāju komentāri un atsauksmes forumos un speciālo interešu vietnēs.
3.5. Pastāv daudz plaisu klientu un viesnīcu viedokļos atsevišķu rīku izmantošanā. Tiešsaistes reklāmu klienti vērtē viszemāk. Tādi rīki kā interaktīvā brošūra, mājas lapas karte un meklētājs, visbiežāk uzdotie jautājumi, sadaļa ar viesu komentāriem un reģistrācijas rīks vairāk par 50% respondentu vērtē par svarīgiem rīkiem, taču to izmantošana viesnīcās ir minimālā vai pavisam nepastāv.
4. Pastāv plaisas brokastu viesnīcu uzskatos par tādu e-komercijas rīku efektivitāti kā tiešsaistes reklāma un e-pasts un to pielietošanu.
…
Diplomdarba tēma ir „E-komercijas izmantošana brokastu viesnīcu produktu virzīšanai tirgū”. Diplomdarba mērķis ir ieteikumu izstrāde e-komercijas attīstībai brokastu viesnīcu sektora darbībā Latvijā un to produktu virzībai tirgū. Dimplomdarba ietvaros veikta brokastu viesnīcās e-komercijas izmantošanas analīze, izmantojot jaukto metožu pieeju, kurā tiek iegūti kvalitatīvie un kvantitatīvie dati, veicot aptauju ar 100 brokastu viesnīcu klientiem, 6 ekspertu intervijas un mājas lapu analīzi. Diplomdarbs sastāv no ievada, 3 nodaļām – 2 teoretiskajām un 1 empīriskās, izmantotās literatūras saraksta, saīsinājumiem, secinājumiem un priekšlikumiem un pielikumiem. Darbā ir ietvertas 4 tabulas un 56 attēli, norādīti 56 literatūras avoti. Darbam ir 16 pielikumi. Kopējais darba apjoms ir 112 lapaspuses. Pētījuma rezultātā hipotēze tika apstiprināta: Latvijas brokastu viesnīcas neizmanto e-komerciju stratēģiski-e-komercijas rīki netiek izmantoti ļoti aktīvi un efektīvi.
-
E-komercijas izmantošana brokastu viesnīcu produktu virzībai tirgū
Diplomdarbs90 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
-
E-komercijas pamati
Konspekts22 Uzņēmējdarbība, Datori, elektronika, programmēšana
- Programma e-Latvija un koncepcija par e-komerciju Latvijā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Latvijas ziedu tirgus konkurentspējas un attīstības iespēju analīze ES tirgus ietvaros
Diplomdarbs augstskolai74
Novērtēts! -
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Diplomdarbs augstskolai69
Novērtēts! -
Kalibrējuma izstrādāšana profiltērauda N°:25 ražošanai velmēšanas stāvā “350/250”
Diplomdarbs augstskolai90
-
Vairumtirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana
Diplomdarbs augstskolai72
-
Klientu apkalpošanas kvalitāte Rīgas tūrisma aģentūrās
Diplomdarbs augstskolai86