Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Uzņēmējdarbība
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu s...-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Novērtēts!Diplomdarbs63 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Ekonomika
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
ievads | 8 | |
1. | E – komercija | 10 |
1.1 | Kas ir e-komercija | 10 |
1.2 | E-komercijas vēsture | 10 |
1.3 | E-komerciju stimulējošie un bremzējošie faktori | 11 |
1.4 | Norēķini Internetā | 12 |
1.5 | E-komercijas pielietojumi | 12 |
1.6 | E-komercijas ietekme | 13 |
1.7 | E-komercijas priekšrocības | 15 |
1.8 | E-komercijas tipi | 18 |
2 | E-komercijas analīze | 19 |
2.1 | E-komercija Eiropā | 20 |
2.1.1 | B2B un B2C attīstība Eiropā līdz 2004. gadam | 20 |
2.1.2 | Intenetbankas Eiropā | 21 |
2.2 | E-komercija ASV | 22 |
2.2.1 | Situācijas analīze | 22 |
2.2.2 | Pieredze e-biznesa modeļu izveidē | 23 |
2.3 | E-komercija Latvijā | 25 |
2.3.1 | E-komercijas situācija un attīstības tendences Latvijā | 27 |
2.3.2 | Esošie e-biznesa risinājumi | 28 |
2.3.3 | Telekomunikāciju nozares attīstība | 29 |
2.3.4 | Ekonomiskā situācija valstī | 31 |
2.3.5 | E-komercijas stimulēšana valstī | 31 |
2.3.6 | Vispārējais izglītības līmenis | 32 |
2.3.7 | Internetbankas Latvijā | 32 |
2.3.8 | Latvijas e-veikalu veidu analīze | 34 |
2.3.9 | E-komercijas iesākšana Latvijā | 40 |
3 | izmaksu analīze | 41 |
3.1 | Vispārīgas e-komercijas ievešanas izmaksas | 41 |
3.2 | Grāmatu tirdzniecība | 42 |
3.2.1 | Pilnībā uz e-komerciju balstīta uzņēmuma izmaksas (e-books) | 42 |
3.2.1.1 | Administratīvas izmaksas | 43 |
3.2.1.2 | Tirdzniecības izmaksas | 44 |
3.2.1.3 | Ražošanas izmaksas | 45 |
3.2.1.4 | Loģistikas izmaksas | 45 |
3.2.1.5 | Grāmatvedības izmaksas | 45 |
3.2.2 | Parastā uzņēmuma izmaksas | 46 |
3.2.2.1 | Administratīvas izmaksas | 46 |
3.2.2.2 | Tirdzniecības izmaksas | 47 |
3.2.2.3 | Ražošanas izmaksas | 48 |
3.2.2.4 | Loģistikas izmaksas | 48 |
3.2.2.5 | Grāmatvedības izmaksas | 48 |
3.2.3 | Jauktā uzņēmuma izmaksas | 49 |
3.2.3.1 | Administratīvas izmaksas | 49 |
3.2.3.2 | Tirdzniecības izmaksas | 50 |
3.2.3.3 | Ražošanas izmaksas | 50 |
3.2.3.4 | Loģistikas izmaksas | 51 |
3.2.3.5 | Grāmatvedības izmaksas | 52 |
3.2.4 | Izmaksu salīdzināšana | 52 |
3.3 | Laulības biroju datu bāze | 53 |
3.3.1 | Pilnībā uz e-komerciju balstīta uzņēmuma izmaksas | 54 |
3.3.1.1 | Administratīvas izmaksas | 54 |
3.3.1.2 | Tirdzniecības izmaksas | 55 |
3.3.1.3 | Loģistikas izmaksas | 56 |
3.3.1.4 | Telekomunikācijas izmaksas | 56 |
3.3.1.5 | Grāmatvedības izmaksas | 56 |
3.3.2 | Parastā uzņēmuma izmaksas | 57 |
3.3.2.1 | Administratīvas izmaksas | 57 |
3.3.2.2 | Tirdzniecības izmaksas | 58 |
3.3.2.3 | Loģistikas izmaksas | 58 |
3.3.2.4 | Telekomunikācijas izmaksas | 59 |
3.3.2.5 | Grāmatvedības izmaksas | 59 |
3.3.3 | Jauktā uzņēmuma izmaksas | 59 |
3.3.3.1 | Administratīvas izmaksas | 60 |
3.3.3.2 | Tirdzniecības izmaksas | 61 |
3.3.3.3 | Loģistikas izmaksas | 61 |
3.3.3.4 | Telekomunikācijas izmaksas | 61 |
3.3.3.5 | Grāmatvedības izmaksas | 62 |
3.3.4 | Izmaksu salīdzināšana | 62 |
Secinājumi | 63 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 66 | |
Pielikumi | 67 |
2000.gada 4.maijā Briselē tika pieņemta e-komercijas direktīva, kura regulē e-komercijas ieviešanu.
Modernu uzņēmējdarbību raksturo aizvien pieaugošas izejmateriālu piegāžu iespējas, pieaugoša globālā konkurence, un pieaugošas patērētāju vēlmes, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē pārkārto savas struktūras un izvērtē savu darbību. Ar elektroniskās komercijas palīdzību tiek sagrauta tradicionālās uzņēmējdarbības radītā barjera starp uzņēmumu, tā piegādātājiem un klientiem, un šīm izmaiņām ir globāls raksturs. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem.
Elektroniskās komercijas pielietojumi ir ļoti plaši – sākot no uzņēmuma Intraneta, ar kura palīdzību kritiska biznesa informācija ir pieejama visīsākajā laikā un beidzot ar korporatīvajiem ekstranetiem un Internet lielveikaliem. elektroniskā komercija paver Jums milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar Jūsu klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. Tas viss ļauj jums palielināt savus biznesa apjomus un samazināt izmaksas.
Diemžēl, pašlaik Latvijā e-komercijas attīstība ir apgrūtināta vairāku iemeslu dēļ. Pirmkārt, Latvijā nav daudz aktīvu Internet lietotāju. Otrkārt – speciālistu trūkums. Treškārt, Latvijā ir ļoti dārgi komunikācijas pakalpojumi. Elektroniskajam dokumentam nav juridiski tiesiska statusa. Rezultātā, valsts nevar kontrolēt e-komercijas maksājumus un nodokļus. Kaut gan šo problēmu ir paredzēts atrisināt tuvākajā laikā, jau eksistē E-Latvijas projekts. Tādos apstākļos uzņēmēji negrib riskēt ar līdzekļu ieguldījumu, veidojot tiešsaistes tirdzniecību – uzņēmējdarbību, kura ir orientēta uz Internet lietotājiem, piedāvājot preces un pakalpojumus Internet tīklā.…
E – komercija. E-komercijas analīze, izmaksu analīze. Secinājumi. PIELIKUMI. Viss no A-Z par e-komerciju.
-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Diplomdarbs63 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Ekonomika
- Kvalifikācijas darbs SIA "Hotel Jūrmala SPA"
- SIA "L.Stiglicas grāmatvedības birojs" rentabilitātes paaugstināšana
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Latvijas biškopības nozares konkurētspējas un attīstības iespēju analīze Eiropas Savienības tirgus ietvaros
Diplomdarbs augstskolai62
Novērtēts! -
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
Diplomdarbs augstskolai95
Novērtēts! -
Inflācijas konverģences kā viena no optimālās valūtas telpas kritērija analīze
Diplomdarbs augstskolai59
Novērtēts! -
Uzņēmuma ienākuma nodoklis. Tā administrēšana un problēmas Latvijā
Diplomdarbs augstskolai53
Novērtēts! -
Motivācijas vides novērtēšana uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai80
Novērtēts!