Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:741679
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 48 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    8
1.  Reklāmas jēdziens. Drukāto mediju reklāmas attīstības dendences. Tiešais mārketings    11
1.1.  Reklāmas būtība, attīstība, ētika    11
1.2.  Mediju un reklāmas tirgus pētīšana Latvijā    26
1.3.  Mediju reklāmas tirgus Latvijā un tā attīstības tendences    30
1.4.  Reklāma presē kā tiešā mārketinga instruments    34
2.  Uzņēmums SIA „TVshop” un tā darbības vide drukāto mediju nozarē    40
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums, produkti, pakalpojumi    44
2.2.  Nozares specifika un uzņēmuma mērķa tirgus segmentēšana un aptveršana    48
2.3.  Uzņēmuma vieta nozarē    53
2.4.  Nozares un uzņēmuma mārketinga analīze    58
3.  Projekta „Preču tirdzniecības ieviešana drukātajos medijos” izstrāde un īstenošanas plāns uzņēmumā SIA „TVshop”    75
  Secinājumi un priekšlikumi    96
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    100
  Galvojums    103
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir integrāla mūsu ekonomiskās sistēmas sastāvdaļa. Lai gan reklāmas pētniekiem un ekonomistiem bieži vien atšķiras viedoklis attiecībā uz to, kāda tieši ir reklāmas ietekme uz ekonomiku, ir skaidri saprotams, ka reklāma veic ekonomisku funkciju no reklāmas devēju puses, ietekmē mājsaimniecību un indivīdu ekonomiku, kā arī iespaido tirgus ekonomikas darbošanos.
Ekonomisti nav spējuši ievietot reklāmu savās teorijās. Daži ignorē reklāmas iedarbību. Daži tai pievērš minimālu uzmanības daļu, un vēl nedaudzi – pārsvarā tie, kam ir cieša saistība ar mārketingu – to ir izpētījuši daudzmaz plašāk.
Alfrēds Maršals, kas bieži vien saukts par neoklasiskās ekonomikas tēvu, atsaucās uz reklāmu tikai vienu reizi savos “Principles of economics” (Ekonomikas principi). Šinī grāmatā, kas iznāca deviņos sējumus no 1890. līdz 1920. gadam, A.Maršals pārsvarā aplūkoja pilnīgas konkurences apstākļus, kas pieņem, ka patērētājiem ir pieejama pilnīga informācija par līdzvērtīgiem produktiem un ka tie var racionāli izvēlēties sev tīkamāko no tiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties