Diplomdarbs
Humanitārās zinātnes
Pedagoģija
Disciplīnas uz pozitīvas attieksmes veidošanās sporta stu...-
Disciplīnas uz pozitīvas attieksmes veidošanās sporta stundās pusaudžiem
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Disciplīnas teorētiskie aspekti | 5 |
2. | Skolēnu mācību disciplīnas modelis un kritēriji | 8 |
2.1. | Paņēmieni disciplīnas nodrošināšanai | 9 |
2.2. | Pedagoga loma disciplīnas nodrošināšanai | 10 |
3. | Attieksmes būtības raksturojums | 12 |
3.1. | Skolēnu pozitīvas attieksmes veidošanās | 13 |
3.2. | Mācību disciplīna - attieksmes izpausme | ...13 |
3.3. | Attieksmes un uzvedības paškontrole | 14 |
3.4. | Attieksmes izpausmes pret sporta stundām | 15 |
4. | Pusaudžu vecumposma īpatnības | 16 |
5. | Pedagoģiskās pamatnostādnes mūsdienīgai sporta stundai | 20 |
6. | Pētnieciskās darbības raksturojums | 25 |
Secinājumi | 34 | |
Avotu un literatūras saraksts | 35 |
Secinājumi
1. Mācību disciplīnas problēmas norāda uz negatīvu attieksmi pret skolotāju un skolotāja darbības metodēm. Skolēni, kuriem ir nopietnas problēmas mācībās, neievērojot mācību disciplīnu, pauž attieksmi pret mācībām kopumā, neskatoties uz to vai skolotāja darbība ir mācību disciplīnu veicinoša vai nē.
2. Svarīgs faktors pozitīvas attieksmes veidošanā un intereses radīšanā un noturēšanā ir pusaudža vecumposmu īpatnību ievērošana pedagoga darbībā, ņemot vērā to tipiskās attīstības īpatnības, kas savukārt ļauj prognozēt audzēkņu turpmākās attīstības perspektīvas. Pretējā gadījumā, var tikt radīts traumatisms un problēmas fiziskajā sagatavotībā, līdz ar ko arī mazinās pozitīvā attieksme un interese par sportu vispār.
3. Mūsdienīga sporta stunda ir domāta skolēna veselības veicināšanai un fizisko spēju attīstīšanai. Tas ir cilvēka personības attīstību veselumā sekmējošs sporta izglītības process ar konkrētiem mērķiem, uzdevumiem, līdzekļiem un katrai personībai piemērotiem paņēmieniem. Mūsdienīgs sporta pedagoģiskais process ir radošs.
4. Pusaudžu vecumā svarīga loma sporta stundās ir disciplīnas ievērošanas sporta stundās 82% respondenti uzskata, ka ir jāievēro disciplīna, 80% respondenti uzskata, ka disciplīna ir jāievēro aiz cieņas pret skolotāju, savukārt 62% respondenti atzīst, ka sporta stundās netiek ievērota disciplīna tāpēc, ka skolotājiem nav vienādu prasību.
5. Mācību disciplīnas būtiskākie kritēriji, kuri būtu jāuzlabo pusaudžu vidū ir rēķināšanās ar citiem nodarbību laikā, jo 56% respondenti ir atzinuši, ka reti rēķinās ar saviem klases biedriem, tāpat arī 78% respondenti nespēj sarunāties nepaaugstinot balss toni, savukārt 76% respondenti runā nepārtraukti, arī tad, ja skolotājs nav neko jautājis.
…
Saturs Ievads 3 1.Disciplīnas teorētiskie aspekti 5 2. Skolēnu mācību disciplīnas modelis un kritēriji.....................................................................8 2.1.Paņēmieni disciplīnas nodrošināšanai.......................................................................9 2.2. Pedagoga loma disciplīnas nodrošināšanai............................................................10 3. Attieksmes būtības raksturojums 12 3.1.Skolēnu pozitīvas attieksmes veidošanās 13 3.2. Mācību disciplīna - attieksmes izpausme........................................................... ...13 3.3. Attieksmes un uzvedības paškontrole....................................................................14 3.4. Attieksmes izpausmes pret sporta stundām...........................................................15 4.Pusaudžu vecumposma īpatnības 16 5.Pedagoģiskās pamatnostādnes mūsdienīgai sporta stundai....................................................20 6. Pētnieciskās darbības raksturojums………………………………………………………...25 Secinājumi…………………………………………………………………………………….34 Avotu un literatūras saraksts……………………………………………………………….…35 Pielikumi……………………………………………………………………………………...36
Pielikumu nav.
- Disciplīnas uz pozitīvas attieksmes veidošanās sporta stundās pusaudžiem
- Pozitīvas attieksmes veidošana skolēnos
- Zēnu dzimumidentitātes veidošanās pedagoģiskajā procesā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Pozitīvas attieksmes veidošana dabaszinību stundās jaunāko klašu skolēniem
Diplomdarbs augstskolai47
Novērtēts! -
Mākslinieciskās darbības motivācijas veidošanās pamatskolā
Diplomdarbs augstskolai74
Novērtēts! -
Matemātisko priekšstatu un jēdzienu veidošanas īpatnības bērniem ar redzes traucējumiem
Diplomdarbs augstskolai34
Novērtēts! -
Matemātisko priekšstatu veidošanas nozīme bērna personības attīstībā 2 – 3 gadu vecuma grupā
Diplomdarbs augstskolai54
Novērtēts! -
Vērtīborientēta mācību stunda kā pozitīvās attieksmes veidotāja skolēnos
Diplomdarbs augstskolai75
Novērtēts!