SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
1. Digitālie ekrāni vidē ir perspektīvs reklāmas kanāls gan Latvijā, gan citur pasaulē.
2. Vides reklāmas daļa reklāmas tirgū pieaug un turpinās pieaugt kopā ar digitālās vides reklāmas attīstību.
3. Programmatiskās pirkšanas sistēmas vides reklāmā pasaulē tiks izmantotas aizvien vairāk, un automatizētā pirkšana, visdrīzāk, pēc vairākiem gadiem tiks ieviesta arī Latvijā.
4. Latvijā šobrīd nav pieejami objektīvi dati, ko mediji un reklāmdevēji varētu izmantot plānošanas automatizācijai.
5. Latvijā ekrānu izvietošanas procesā saskaņošanas posms šobrīd ir ļoti sarežģīts, neparedzams un rada zaudējumus medijiem.
6. Latvija šobrīd ir pašā digitālās vides reklāmas ieviešanas sākuma posmā.
7. Lai arī globāli digitālā vides reklāma ir attīstītāka, nekā Latvijā, aptverot potenciālās iespējas, arī pasaule ir tikai sākuma posmā ar iespēju atklāt jaunas iespējas, kā iegūt un izmantot dažādus auditorijas un vides datus, kā arī formātus.
8. Vides reklāmā radošums ir ārkārtīgi svarīgs.
9. Ziņai, ko nodod digitālajos vides ekrānos, ir jābūt īsai, vienkāršai un skaidri salasāmai.
10. Veidojot radošos materiālus, jāņem vērā mediju izstrādātie ieteikumi.
11. Jo atbilstošāka kontekstam ir reklāma, jo labāki būs tās rezultāti.
12. Latvijā šobrīd liela daļa reklāmdevēju neapzinās digitālās vides reklāmas iespējas.
13. Datu virzīts mārketings attīstās, un arī vides reklāmā dati kļūs aizvien nozīmīgāki.
14. Attīstoties datu izmantošanai vides reklāmas pārdošanā, aktuālāki kļūs datu iegūšanas un izmantošanas ierobežojumi.…