Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:718799
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
  ANOTATION    3
  IEVADS    5
1.  DIGITĀLĀ MĀRKETINGA NOZĪME ORGANIZĀCIJAS DARBĪBĀ    6
1.1.  Digitālā mārketinga vispārīgs raksturojums    6
1.2.  Digitālā mārketinga kanāli    7
1.3.  Digitālā mārketinga rīki    12
1.4.  Digitālā mārketinga stratēģija    17
2.  ORGANIZĀCIJAS RAKSTUROJUMS    20
2.1.  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums    20
2.2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    22
2.3.  SVID analīze    23
3.  DIGITĀLO KANĀLU UN RĪKU PILNVEIDES IESPĒJAS    27
3.1.  Aptaujas analīze    27
3.2.  Digitālo kanālu pilnveides iespējas    31
3.3.  Digitālo rīku pilnveides iespējas    33
3.4.  Siemens uzņēmuma digitālo rīku un kanālu analīze    37
  SECINĀJUMI    41
  PRIEKŠLIKUMI    42
  LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    43
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    47
  PIELIKUMI    50
Darba fragmentsAizvērt

Kvalifikācijas darba autors ir Alberta koledžas studiju programmas – “Mārketings un tā inovācijas” 3. kursa students Pēteris Aparnieks. Kvalifikācijas darbs “Digitālā mārketinga rīku pielietošana tehnoloģiju uzņēmumā” tiek balstīts uz darba autora kvalifikācijas praksi uzņēmumā Siemens Osakeyhtio Latvijas filiālē. Autors izvēlējās šo tēmu, jo tie ir viņa arī šī brīža darba pienākumi un arī tādēļ, ka digitālais mārketings un tā rīki mūsdienās ir ļoti populāri.
Tēma ir nozīmīga, jo mārketinga aktivitātes un digitālo rīku pielietojums ir ļoti populārs, līdz ar to nepieciešams izanalizēt uzņēmuma mārketinga vidi un lai izlabotu savu konkurētspēju.
Kvalifikācijas darba mērķis: analizēt Siemens mārketinga digitālo vidi, sniegt dažādus priekšlikumus digitālo mārketinga rīku pilnveidei, kā arī sniegt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai.
Lai sasniegtu nepieciešamos mērķus, darba autors izvirza sekojošus uzdevumus - pētīt literatūras avotus par digitālo mārketingu un visiem izmantotajiem digitālā mārketinga rīkiem uzņēmumā, veikt SVID analīzi, izstrādāt patērētāju aptaujas anketu, veikt analīzi un rast secinājumus un priekšlikumus to pilnveidei.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties