Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • Didaktisko rotaļu nozīme adaptācijas periodā (pirmajā klasē) bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem

     

    Diplomdarbs51 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:399216
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 48 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Didaktikas jēdziens un tās būtība    5
2.  Mērķi un uzdevumi speciālās skolas pirmajā klasē    7
2.1.  Didaktiskā rotaļa (spēle) kā metode    8
2.2.  Didaktisko rotaļu (spēļu) veidi    10
2.3.  Rotaļas loma skolēnu attīstībā    12
2.4.  Didaktisko rotaļu vieta mācību saturā    14
3.  Didaktiskā rotaļa - skolēnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem personības veidošanas un korekcijas līdzeklis    16
3.1.  Skolēnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskais raksturojums adaptācijas periodā    17
3.2.  Komunikācijas un valodas traucējumu korekcija ar rotaļas palīdzību    19
3.3.  Socializācijas sekmēšana skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem    23
4.  Pētījuma organizācija    26
4.1.  Skolēnu adaptācijas perioda grūtības    26
4.2.  Pētījuma grupas skolēnu pedagoģiskais raksturojums (septembris)    28
4.3.  Pētījuma grupas skolēnu pedagoģiskais raksturojums (februāris)    30
4.4.  Skolēnu attīstības izaugsmes novērtējuma analīze adaptācijas periodā    32
  Secinājumi    41
  Literatūras saraksts    42
  Pielikums    46
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Didaktika aptver mācību teorijas jautājumus, izstrādā mācību satura plānošanas pamatus, mācīšanas metodes un organizatoriskās formas.
2. Skolēniem mācību process jāorganizē tā, lai viņi pēc iespējas vairāk apgūtu zināšanas un prasmes vērojot apkārtējās lietas, pētot to cēloņsakarības.
3. Adaptācijas periods ir uzskatāms par attīstības procesu, jo skolēnam ir jāpielāgo sava uzvedība mainīgās vides prasībām, noteikumiem, pie kuriem ir jāpielāgojas uzsākot mācības skolā. Lai aplūkotu didaktiskās rotaļas lomu skolēnu komunikācijas un valodas attīstīšanā, nepieciešams iepazīt rotaļu kā mācību līdzekli.
4. Rotaļas un spēles ir didaktikas mērķu īstenošanas līdzeklis.
5. Mērķtiecīgi atlasītas didaktiskās rotaļas palīdz risināt skolas adaptācijas perioda izvirzītus uzdevumus.
6. Didaktiskā rotaļa ir veiksmīgs līdzeklis skolēnu sadarbības, saziņas, pašapkalpošanās attīstīšanā un skolēnu uzvedības korekcijā.
7. Pētījumā 1. klases skolēnu adaptācijas grūtību novēršanā lielākais progress vērojams sadarbības jomā.
8. Skolēniem didaktiskās rotaļas jāizmanto ilgstošā laika posmā, lai apgūtās prasmes tiktu nostiprinātas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −16,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1378863
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties