Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Darbinieku apmierinātības ar atalgojumu un lojalitātes pr...-
Darbinieku apmierinātības ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistība AS "X bank"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācijas | 3 | |
Ievads | 6 | |
1. | Atalgojuma un lojalitātes jēdzienu būtība | 9 |
1.1. | Atalgojuma jēdziena būtība | 9 |
1.2. | Darba samaksas sistēmas organizācijas problēmas Latvijā | 12 |
1.3. | Atalgojuma ietekme uz darbinieku motivāciju | 13 |
1.4. | Lojalitātes jēdziena būtība | 22 |
1.5. | Darbinieku lojalitātes programmu aktivitātes | 26 |
1.6. | Pētījuma rezultāti Latvijas sociāli ekonomiskajā kontekstā | 35 |
2. | AS "X BANK" raksturojums | 38 |
2.1. | Bankas organizatoriskā struktūra | 40 |
2.2. | Personāla vadības funkcijas un uzdevumi | 41 |
3. | Pētījums par apmierinātību ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistību AS “X BANK” | 47 |
3.1. | Lojalitātes un apmierinātības ar atalgojumu dimensiju korelācija | 48 |
3.2. | Pētījuma rezultāti, analīze un interpretācija | 51 |
3.3. | Apmierinātības ar atalgojumu pētījuma rezultāti | 52 |
3.4. | Lojalitātes pret organizāciju pētījuma rezultāti | 73 |
3.5. | Interviju apkopojums | 84 |
Secinājumi un priekšlikumi | 86 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 89 | |
Galvojums | 91 | |
Pielikumi | 92 |
Darba tēma ir „Darbinieku apmierinātības ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistība „AS X BANK””.
Šobrīd Latvijas tirgū darbojas 25 bankas, četras no tām ir ārvalstu banku filiāles. Vidēji banku sektorā tiek nodarbināti 12 000 cilvēku.[23] Viena no šīm 25 bankām ir AS “X BANK”. Uz doto brīdi bankā strādā 650 darbinieku, ir trīs brīvas darba vietas. [25]
Daži cilvēki strādā vienā organizācijā visu mūžu, sasniedzot gan savus, gan organizācijas mērķus un veidojot veiksmīgu karjeru, kamēr citi maina vienu darba vietu pēc otras. Pirmie ir it kā maģiskā veidā piesaistīti savai darba vietai. Otri, iespējams, meklē labākus darba apstākļus, lielāku atsaucību no vadības puses, draudzīgāku darba kolektīvu vai amatu, kur var vairāk nopelnīt un sasniegt savas profesionālās vajadzības. Personāla mainība šobrīd organizācijās ir viens no visaktuālākajiem jautājumiem. Izzinot darbinieku lojalitāti pret organizāciju un izmantojot dažādus personāla vadības paņēmienus personāla mainību var samazināt, darot savus darbiniekus lojālus. Katram darbiniekam, protams, ir savas vērtības, vēlmes un vajadzības, kā viens no būtiskiem faktoriem protams ir atalgojums, tādēļ svarīgs uzdevums ir noskaidrot, cik lielā mērā tas ietekmē darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu.
Maģistra darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski noskaidrot apmierinātību ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistību AS “X BANK” un izstrādāt priekšlikumus darbinieku apmierinātības ar atalgojumu paaugstināšanai visās četrās apmierinātības ar atalgojumu dimensijās – apmierinātība ar algu, apmierinātība ar bonusiem, apmierinātība ar algas pielikumiem un apmierinātība ar atalgojuma administrēšanu.
Maģistra darba mērķa sasniegšanai ir izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
1.Teorētiski analizēt literatūru par apmierinātību ar atalgojumu;
2.Teorētiski analizēt literatūru par lojalitāti;
3.Teorētiski analizēt pētījumu par apmierinātību ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistību;
4.Raksturot AS „X BANK” un tās personāla vadības funkcijas;
5.Veikt praktisku pētījumu AS „X BANK” izmantojot tādas pētījuma metodes kā intervēšana, aptaujas veikšana, teorētiska literatūras analīze, matemātiski statistiskās metodes, aprakstošā statistika un korelāciju analīze;
6.Apkopot, analizēt un interpretēt iegūtos rezultātus;
7.Izstrādāt priekšlikumus darbinieku apmierinātības ar atalgojumu paaugstināšanai visās četrās apmierinātības ar atalgojumu dimensijās AS „X BANK” – apmierinātība ar algu, apmierinātība ar bonusiem, apmierinātība ar algas pielikumiem un apmierinātība ar atalgojuma administrēšanu..
Pētījuma mērķis ir noskaidrot vai pastāv saistība starp apmierinātību ar atalgojumu un lojalitāti pret organizāciju.
Pētījuma objekts: AS „X BANK” darbinieki.
Pētījuma priekšmets: apmierinātība ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistība.
Pētījuma hipotēze: pastāv saistība starp darbinieku apmierinātību ar atalgojumu un lojalitāti pret organizāciju.
Pētījuma metodes:
1.Teorētiska literatūras analīze;
2.Aptauja par apmierinātību ar atalgojumu un lojalitāti pret organizāciju (autore );
3.Intervijas par apmierinātību ar atalgojumu un lojalitāti pret organizāciju (autore );
4.Matemātiski statistiskās metodes, aprakstošā statistika, korelāciju analīze.…
Darba pirmā daļa būs it kā sadalīta trīs apakšnodaļās: atalgojuma būtība, lojalitātes būtība un programmas, kā arī analizēts pētījums par apmierinātības ar atalgojumu un lojalitātes saistību bankās un skolās. Pirmajā apakšnodaļā tiks aprakstīti atalgojuma pamatprincipi un sastāvdaļas, īsi analizēta darba prasību novērtēšana, kā arī atalgojuma ietekme uz motivāciju. Otrajā apakšnodaļā tiks analizēta darbinieku lojalitāte pret organizāciju, darbinieku lojalitātes programmu aktivitātes, kā arī uzskaitīti darbinieku lojalitātes programmu līmeņi. Darba pirmās daļas trešajā apakšnodaļā tiks analizēts U. Pāvula pētījums par apmierinātības ar atalgojumu un lojalitātes saistību bankās un skolās. Īsi tiks apskatīts pētījuma mērķis, tā gaita un rezultāti, kā arī apskatīti pētījuma galvenie secinājumi. Darba otrajā daļā tiks īsi raksturota AS „X BANK” darbība, tās tiesiskā un īpašuma forma, galvenie darbības rādītāji, personāla vadības funkcijas un uzdevumi. Trešajā daļā tiks veikts pētījums ar mērķi noskaidrot vai pastāv saistība starp apmierinātību ar atalgojumu un lojalitāti pret organizāciju AS „X BANK”.
- Darbinieku apmierinātības ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistība AS "X bank"
- Darbinieku piesaistes un motivēšanas uzlabošanas iespējas uzņēmumā "BPO"
- SIA "RIMI Latvia" darbinieku motivācijas sistēmas analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "RIMI Latvia" darbinieku motivācijas sistēmas analīze
Diplomdarbs augstskolai69
Novērtēts! -
Darbinieku piesaistes un motivēšanas uzlabošanas iespējas uzņēmumā "BPO"
Diplomdarbs augstskolai96
Novērtēts! -
Tūrisma uzņēmuma SIA “X” darbinieku motivācijas politikas analīze un uzlabošanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai92
Novērtēts! -
Komunikācija kā darbinieku motivācijas līdzeklis SIA X
Diplomdarbs augstskolai71
-
Apmierinātības ar darbu saistība ar izdegšanas sindromu apdrošināšanas akciju sabiedrībā
Diplomdarbs augstskolai77
Novērtēts!