Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:431234
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.02.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 50 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
  Teorētiskā daļa    8
1.  Teātris Latvijā    8
1.1.  Jauniešu mērķauditorija kā būtisks skatuves mākslas organizācijas auditorijas segments    12
1.2.  Auditorijas izpētes un segmentēšanas nozīme kultūras organizācijā    17
1.3.  Jauniešu mērķauditorijas nozīme un raksturojums    24
2.  Skatuves mākslas organizāciju mārketinga instrumentu veidi    28
2.1.  Mārketinga komunikācijas kanāli    29
2.2.  Stratēģiskā plānošana un mārketinga plāna īstenošana un kontrole    32
2.3.  Digitālā mārketinga nozīme jauniešu mērķauditorijas sasniegšanā    35
  Empīriskā daļa    38
3.  Dailes teātra mārketinga paņēmieni kopumā un jauniešu piesaistei    38
3.1.  Dailes teātra izrāžu piedāvājums jauniešiem    42
3.2.  Jauniešu fokusgrupas par mērķgrupas motivāciju apmeklēt Dailes teātri    46
3.3.  Dailes teātra SVID analīze    52
  Biznesa dizaina daļa    55
4.  Dailes teātra izrādes mārketinga plāns un budžets jauniešu mērķauditorijai    55
4.1.  Dailes teātra mārketinga plāns izrādei “Elpa”    55
4.2.  Podkāsta izveide un tā budžets    55
4.3.  TikTok konts    57
4.4.  Budžeta analīze    58
4.5.  Finanšu aprēķini    58
  Nobeigums    61
  Secinājumi un priekšlikumi    62
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    63
  Pielikumi    67
Darba fragmentsAizvērt

Teātrim kā profesionālam mākslas veidam un nozīmīgai nacionālās kultūras daļai Latvijā pirmsākumi meklējami 1868. gadā. Tātad 2018. gadā bija gaidāma ne tikai Latvijas Republikas simtgade, bet arī latviešu teātra 150-gade. Mainījušies izteiksmes līdzekļi un personālijas, tomēr galvenās teātra mākslas funkcijas palikušas nemainīgas, apliecinot piederību Eiropas kultūras tradīcijai.
Teātris ir mākslas veids, kurā izmantojot dramaturģiju un aktiermākslu, skatītāja vērtējumam tiek piedāvāts priekšnesums par cilvēcei aktuālām tēmām. Ar teātra izrādes palīdzību veidotājiem iespējams gan paust savu attieksmi par notiekošo mums apkārt, gan atskatīties vēsturē, gan izglītot. Ar teātra uzveduma palīdzību cilvēkiem iespējams likt piedzīvot emocijas, iespējams, tas var pat ietekmēt un mainīt viedokļus. Teātra nozīmē kultūrā nav maza, tāpēc, ir svarīgi lai mūsdienu pasaulē, kad izklaides piedāvājums ir ļoti plašs, teātris nezaudētu savu pozīciju un kļūtu stabili konkurētspējīgs blakus citām izklaides iespējām. Vecākās paaudzes cilvēki, kuri ir aktīvi teātra apmeklētāji visdrīzāk ir mazāk pakļauto riskam, ka teātri varētu izkonkurēt citas izklaides, taču izklaides piedāvājuma konkurences apstākļos teātriem ir jāpieliek pūles, lai nezaudētu un pat palielinātu jauniešu interesi par teātra piedāvājumu, jo no pārdoto biļešu un apmeklētāju skaita ir atkarīga arī pašu teātru pastāvēšana nākotnē. Kā teicis Filips Kotlers, …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties