E-komercijas popularitāte pieaug visā pasaulē un varētu arī dot iespēju Latvijas uzņēmējiem attīstīt eksporta un importa plūsmas.
Latvijā Covid 19 pandēmija tieši skāra visas nozares un tās bija spiestas adaptēties digitālajam laikmetam, jo gan Latvijā, gan Eiropā e-komercija ir vadošs spēks loģistikā. E-komercijas popularitāte pasulē katru gadu aug par, vidēji, 25%. Tieši Covid-19 pandēmijas laikā, Latvijā e-komercijas apjomi ir pieauguši par 24%.
E-komercijas popularitāte strauji pieauga jau 2020.gadā, kad pircēji, daudzo Covid 19 ierobežojumu rezultātā, pārgāja uz iepirkšanos internetā. Tas daudziem lika padomāt par veidiem un kanāliem, kuros tiek tirgoti viņu produkti, kā arī par to, kāda ir uzņēmuma interneta veikala funkcionalitāte. Daži to paspēja sakārtot, dažiem tas ir galvenais 2021.gada uzdevums. Un ne velti, jo e-komercijas eksperti paredz, ka šajā gadā nozares izaugsme būs vēl straujāka.
Pašlaik notiekošā Covid 19 pandēmija, nenoliedzami, ietekmē katru mūsu dzīves daļu, sākot ar vietām, kur varam pavadīt savu laiku, līdz pat mūsu prioritātēm finanšu jautājumos. Skaidrs ir viens – izkļūšana no pandēmijas “bedres” var prasīt salīdzinoši ilgu laiku kā iedzīvotājiem tā uzņēmējiem. Lai gan vairums ekonomikas ekspertu jau 2021. gadā paredz Eiropas un tās valstu iekšzemes kopproduktu (IKP) pieaugumu, atgriešanās pie pirmskrīzes līmeņa var prasīt pat vairākus gadus. …