Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:246992
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Аннотация    5
  Annotation    6
  Ievads    7
1.  Tēls publiskās komunikācijas telpā    9
1.1.  Sabiedrisko attiecību loma tēla veidošanā    10
1.2.  Vizuālā tēla nozīme publiskās komunikācijas telpā    11
1.1.  Klausa Mertena teorētiskā pozīcija    13
1.2.  Citu zinātnieku teorētiskā pieeja tēla problēmai    17
1.2.1.  D.Dž. Burstina konceptuālā pieeja tēlam un tā funkcionēšanai    17
1.4.2.  A.Bergera viedoklis par tēlu    18
1.4.3.  R. Berglera tēla veidošanās skaidrojums    18
2.  R.Barta teorētiskā pieeja par mīta radīšanu fotogrāfijās    19
2.1.  Mīts kā semioloģiska sistēma    20
2.2.  Mīta blakus nozīmes    21
2.2.1.  Triku efekti    22
2.2.2.  Poza    22
2.2.3.  Priekšmeti    22
2.2.4.  Fotogēnisms    23
2.2.5.  Estētisms    23
2.2.6.  Sintakse    23
2.2.7.  Teksts    23
2.3.  Mītu lasīšana    24
3.  Masu mediju komunikācijas kontentanalīze    25
3.1.  Kontentanalīzes kategorijas    27
4.  Čellu grupas Melo-M producētais tēls Latvijas preses izdevumos    28
5.  Publikāciju analīze par laika periodu no 2005.gada marta līdz 2007.gada decembrim    30
5.1.  Publikāciju autori laikrakstā „Diena”    30
5.2.  Publikāciju autori laikrakstā „NRA”    32
5.3.  Publikāciju autori laikrakstā „Latvijas avīze”    33
5.4.  Publikāciju autori laikrakstā „Vakara Ziņas”    34
6.  Īpatsvars no visiem rakstiem kopumā, kuros parādās grupa Melo-M un tās dalībnieki    36
6.1.  Īpatsvars laikrakstā „Diena”    36
6.2.  Īpatsvars laikrakstā „NRA”    37
6.3.  Īpatsvars „Latvijas avīzē”    39
6.4.  Īpatsvars laikrakstā „Vakara Ziņas”    40
6.5.  Īpatsvars pārējos preses izdevumos    41
7.  Publikācijas žanrs    42
7.1.  Publikāciju iedalījums pēc to žanra par grupu laikrakstā „Diena”    42
7.2.  Publikāciju iedalījums pēc to žanra par grupu laikrakstā „Neatkarīgā rīta avīze Latvijai”    44
7.3.  Publikāciju iedalījums pēc to žanra par grupu laikrakstā „Latvijas avīze”    45
7.4.  Publikāciju iedalījums pēc to žanra par grupu laikrakstā “Vakara Ziņas”    46
7.5.  Publikāciju iedalījums pēc to žanra pārējos laikrakstos    48
8.  Tipiskais producētajam grupas Melo-M tēlam    50
9.  Drukātajā presē publicēto Melo-M vizuālo vēstījumu analīze    56
9.1.  Melo-M raksturīgāko pozu mītiskais skaidrojums    57
9.2.  Fotoattēlos iekļauto priekšmetu mītiskais skaidrojums    58
9.3.  Fotogēnisma mītiskais skaidrojums    58
9.4.  Attēlu parakstu mītiskais skaidrojums    59
10.  Publikācijās paustā attieksme pret čellu grupu Melo-M    61
10.1.  Paustā attieksme pret grupu laikrakstā “Diena”    61
10.2.  Paustā attieksme pret grupu laikrakstā „NRA”    62
10.3.  Paustā attieksme pret grupu laikrakstā “Latvijas avīze”    63
10.4.  Paustā attieksme pret grupu laikrakstā „Vakara Ziņas”    64
10.5.  Paustā attieksme pret grupu pārējios laikrakstos    64
10.6.  Diplomdarbā izvirzītās hipotēzes pierādījums    65
Darba fragmentsAizvērt

Diplomdraba mērķis ir novērtēt čellu grupas Melo-M tēla atspoguļojumu drukātajā presē kopskaitā divpadsmit Latvijā iznākošos preses izdevumos: „Diena”, „Dienas bizness”, „Latvijas avīze”, „Neatkarīgā rīta avīze Latvijai”, izklaidējošajā presē „Vakara Ziņas”, „Rīgas Viļņi”, „Kas Jauns”, „Privātā Dzīve”, kā arī jauniešu presē: „Popcorn”, „Sīrups”, „Puff” un izdevumā „Tūrisma profesionāļiem” laika posmā no 2005.-2007.gadam. Darbā tika izvirzīta hipotēze: Grupas Melo-M tēla atspoguļojums drukātajos medijos ir pozitīvs.
Lai sasniegtu diplomdarbā izvirzīto mērķi un pierādītu hipotēzi tika veikti šādi uzdevumi:
1)Apkopotas un analizētas dažādu zinātnieku (K.Mertena, D.Dž.Burstina, A.Bergera, R.Berglera) teorētiskā pieeja tēla problēmai, to pozīcija,nostādne un viedokļi, kā arī apskatīta franču semiologa R.Barta teorētiskā pieeja mīta radīšanai fotogrāfijās;
2)Definētas kontentanalīzes kategorijas balstoties pēc kurām tiks analizētas publikācijas Latvijas preses izdevumos par čellu grupu Melo-M;
3)Analizēts čellu grupas Melo-M producētais tēls Latvijas preses izdevumos. Analīzes veikšanai preses izdevumi tika sadalīti piecās pamatgrupās, saskaņā ar procentuālo publikāciju sadalījumu, drukātajos medijos;
4)Tiek analizēti publikāciju autori un secināts, ka grupas Melo-M tēlu pamatā veido laikraksta „Diena” un „NRA” žurnālisti U.Rudaks un S.Vanzovičs, no kuriem ietekmējas arī citu laikrakstu korespondenti un žurnālisti;
5)Tiek analizēts īpatsvars no visiem rakstiem kopumā, kuros parādās grupa Melo-M un tās dalībnieki;
6)Tiek apskatīts un analizēts grupas Melo-M procentuālais publikāciju sadalījums pēc to publikācijas žanra;
7)Veikta presē publicēto Melo-M vizuālo vēstījumu analīze. Analizētas raksturīgākās pozas, fotoattēlos iekļautie priekšmeti, fotogēnisms un attēlu paraksti.
Saskaņā ar R.Likerta metodi tiek noteikta publikācijās paustā attieksme pret čellu grupu Melo-M izvirzītajās piecu preses izdevumu pamatgrupās un matemātiski tiek pierādīta diplomdarbā izvirzītā hipotēze.
Tiek pierādīts, ka grupas Melo-M tēla atspoguļojums drukātajos medijos ir pozitīvs.
Pēc autores domām diplomdarba gaitā veikto analīzi, secinājumus un priekšlikumus par tēla veidošanu varēs izmantot citu Latvijas mūzikas grupu menedžmenta un sabiedrisko attiecību pārstāvji. Diplomdarbs, iespējams , dos kaut nelielu ieguldījumu šajā jomā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties