Diplomdarbs
Humanitārās zinātnes
Pedagoģija
Bumbas vadīšana, pagriezieni, apmācības metodika futbolā ...-
Bumbas vadīšana, pagriezieni, apmācības metodika futbolā bērniem 7-12 gadu vecumā
TOP 500
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 6 | |
1. | TEORĒTISKĀ DAĻA | 8 |
1.1 | Tehniskais elements – Pagriešanās/apgriešanās ar bumbu | 8 |
1.2 | Pagriešanas/apgriešanas veidi | 8 |
1.3 | Aktuālās problēmas | 12 |
1.4 | Treniņprocesa metodes | 13 |
1.4.1 | Sportistu vecuma īpatnību uzskaite treniņprocesā | 14 |
1.4.2 | Treniņprocesa organizēšana | 15 |
1.4.3 | Vingrojumu veidi | 15 |
2. | PĒTNIECISKĀ DAĻA | 18 |
2.1 | Tests: “Apgriešanās par 180 grādiem” | 18 |
2.1.1 | Testa apraksts | 18 |
2.1.2 | Izpildes kritēriji | 18 |
2.1.3 | Testa analīze | 19 |
2.1.4 | Secinājumi | 21 |
2.2 | Tests: “Apgriešanās par 90 grādiem” | 22 |
2.2.1 | Testa apraksts | 22 |
2.2.2 | Izpildes kritēriji | 20 |
2.2.3 | Pētījuma analīze | 23 |
2.2.4 | Secinājumi | 24 |
2.2.5 | Treniņprocesa apraksts | 24 |
2.2.6 | Treniņprocesa analīze | 25 |
2.3 | Spēles atskaite | 26 |
2.5.1 | 2013. gadā dzimušā spēlētāja analīze | 27 |
2.5.2 | 2014. gadā dzimušā futbolista analīze | 28 |
2.4. | Spēlētāju snieguma analīze | 30 |
2.6.1 | 2013. gadā dzimušā futbolista analīze | 31 |
2.6.2 | 2014. gadā dzimušā futbolista analīze | 33 |
2.5 | Pētījuma secinājumi | 34 |
Izmantotā literatūra un atsauces saraksts | 35 | |
Pielikums Nr.1 | 38 | |
Pielikums Nr.2 | 39 | |
Pielikums Nr.3 | 40 | |
Pielikums Nr.4 | 41 | |
Pielikums Nr.5 | 42 | |
Pielikums Nr.6 | 44 | |
Dokumentārā lapa | 48 |
Futbols ir epizožu un momentu spēle, tāpēc ir gandrīz neiespējami paredzēt pretinieka rīcību. Futbolistu spēles darbību pamatā ir tehniski - taktiskā apmācība. Futbola spēlēšanas rezultātu var uzlabot tikai ar atbilstošu tehnisko apmācību. Tehnisko darbību uzlabošana futbolā sastāv no iespējas kontrolēt savu ķermeni, vienlaikus aktīvi izmantojot domāšanu. Nepietiekama tehniskā apmācība ietekmē rezultāta sasniegšanu, tāpēc ir nepieciešams no bērnības futbolistiem sniegt informāciju un sagatavot treniņu procesu, lai spēlētājs saprastu, kurā brīdī viņam ir jāveic šis vai tas tehniskais elements.
Darba pētījumā tika izskatīti konkrēti tehniskie elementi ( pagriezieni/apgriezieni), lai visas kustības tiktu veiktas savlaicīgi un tehniski pareizi.
Pētījums tika veikts laika posmā no 01.11.2022. līdz 30.11.2022, kas ietvēra sešpadsmit treniņus un četras spēles, pētāmā komanda bija vecumā no 2013. līdz 2014. dzimšanas gadam.Šajā pētijumā galvenā uzmanība tika pievērsta tehniskā elementa apmācībai un uzlabošanai, pagriešanās un apgriešanas spējām. Viena mēneša laikā pētījums tika veikts reizi nedeļā un tika apmācīti divi spēlētāji - centrālie pussargi.
Pētījuma galvenais mērķis bija uzzināt vai mēneša laikā uzlabosies “pagrieziens/apgrieziens” tehniskais elements, laika rādītājs, izpildes kvalitāte un vai spēlētāji spēs pielietot iegūtās zināšanas spēles laikā. Pieņēmumu un novadītā treniņspēles procesā laika rādītājs, izpildes kvalitāte un tehniska elementa integrācija spēlē, tika uzlabojusies spēlētāju tehniskā daļa.…
KVALIFIKĀCIJAS DARBS
- Bumbas vadīšana, pagriezieni, apmācības metodika futbolā bērniem 7-12 gadu vecumā
- Patstāvīgais darbs runas attīstības metodikā
- Vizuālā māksla un tās mācību metodika - portfolio
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Projekts kā personības attīstības līdzeklis sākumskolā
Diplomdarbs augstskolai67
-
Didaktiskās rotaļas matemātisko priekšstatu veidošanā
Diplomdarbs augstskolai40
Novērtēts! -
Informāciju tehnoloģiju izmantošanas iespējas mājturības stundās
Diplomdarbs augstskolai60
-
Spēļu un rotaļu izmantošanas iespējas attieksmes pret dzīvo dabu veidošanā 5–7 gadu vecu bērnu grupā pirmsskolas izglītības iestādē
Diplomdarbs augstskolai52
-
Rotaļas elementi 4-5 gadus veciem bērniem - skaitīšana un skaita jēdzienu apguve
Diplomdarbs augstskolai48