Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze-
"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Аннотация | 4 | |
Summary | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Mārketings un reklāma | 8 |
1.1. | Mārketings | 8 |
1.1.1. | Mārketinga funkcijas | 9 |
1.1.2. | Mārketinga koncepcija | 12 |
1.1.3. | Radošais, kultūras un mākslas mārketings | 14 |
1.2. | Reklāmas iedalījums | 17 |
1.3. | Reklāmas veidi un darbības pamatprincipi | 22 |
1.3.1. | Reklāmas veidi | 22 |
1.3.2. | Reklāmas plānošana un izgatavošana | 26 |
1.3.3. | Reklāmas klasifikācija | 28 |
1.4. | Reklāmas efektivitāte izstādēs | 29 |
2. | Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība „BT1” | 32 |
2.1. | Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrības rīkotās izstādes | 35 |
2.1.1. | Izstāde Balttour | 35 |
2.1.2. | Izstāde Erots | 36 |
2.1.3. | Izstāde Skola | 37 |
2.1.4. | Izstāde Atpūta un sports | 38 |
2.1.5. | Izstāde Riga Food | 39 |
2.1.6. | Izstāde Pet Expo | 40 |
2.1.7. | Izstāde Māja. Dzīvoklis | 40 |
2.1.8. | Izstāde Baltic Beauty World | 42 |
3. | Starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” izstāžu analīze | 45 |
3.1. | 2007.gads | 45 |
3.2. | 2008.gads | 52 |
3.3. | 2009.gads | 57 |
3.4. | 2010.gads | 61 |
4. | Reklāmas analīze | 65 |
4.1. | 2007.gads | 65 |
4.2. | 2008.gads | 66 |
4.3. | 2009.gads | 68 |
4.4. | 2010.gads | 69 |
Secinājumi un priekšlikumi | 72 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 74 | |
Pielikumi | 77 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Mārketings ir ļoti komplicēts jēdziens, kuram nav skaidras definīcijas, kurai būtu piekrituši lielāka daļa no zinātnieku, kuri nodarbojas ar pētījumiem mārketinga jomā. mārketings ir ilgstošs process, kura rezultātā uzņēmumam jāsasniedz šī uzņēmuma izvirzītie mērķi ar veselu mārketinga instrumentu virkni.
2. Reklāmas galvenais uzdevums ir informācijas sniegšana par kādu preci vai pakalpojumu tirgū ar mērķi piesaistīt pēc iespējas lielāku auditoriju, neatkarīgi no reklāmas izvietošanas vietas.
3. Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība „BT1” ir lielākais izstāžu organizators valstī, kas katru gadu piedāvā vairāk kā trīsdesmit dažādu tautsaimniecības nozaru izstādes un citus izklaides un informatīvos pasākumus izstāžu centrā Ķīpsalā.
4. Informācijas un reklāmas aģentūra „BTR” ir sadarbības partneris uzņēmumam „BT1”, kas veic visas reklāmas kampaņas uzņēmuma „BT1” organizētajiem pasākumiem.
5. Analizējot starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” organizētās izstādes, autore nonāca pie secinājuma, ka ar katru gadu visām izstādēm samazinās ne tikai kopējā izstādes platība, bet arī dalībnieku skaits un apmeklētāji.
6. Tipiskākie reklāmas nesēji starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” izstādēm ir vairākas radio stacijas, televīzijas programmas, kā arī preses materiāli un interneta vietnes.
7. Sākot ar 2008. gadu reklāma preses drukātajos materiālos netiek uzskatīta par ienesīgu reklāmu, reklāmu presē nomaina reklāma interneta vidē.
8. Mainoties tehnoloģijām, mainās arī reklāma un primārie reklāmas nesēji, kas sniedz informāciju par „BT1” rīkotajām izstādēm. Palielinoties interneta lietotāju skaitam, palielinās reklāma interneta vidē.
9. Jebkura reklāma pirms izstrādnes un izstrādnes laikā regulāri tiek saskaņota ar starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” izstādes projektu vadītāju.
Priekšlikumi:
1. Starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” sabiedrisko attiecību nodaļai nepieciešams piesaistīt vairāk ārvalstu dalībniekus izstādēm, tādā veidā veicinot ārvalstu investoru interesi un iniciatīvu dalībai izstādēs, tā piesaistot jaunus klientus un sadarbības parterus arī ārvalstīs.
2. Informācijas un reklāmas aģentūrai „BTR”, veidojot sadarbības līgumus par reklāmas izvietošanu, iespējams panākt lielāku mēdiju atsaucību un arī jaunus reklāmas sadarbības partnerus par izdevīgiem nosacījumiem abām pusēm.
3. Rīkojot vairākas starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” vienas nozares izstāde vienlaicīgi, iespējams palielināt gan apmeklētāju skaitu, gan arī dalībnieku skaitu, tādā veidā iespējams samazinot peļņas zaudējumu.
4. „BT1” nepieciešams veidot jaunus produktus, ko piedāvāt sabiedrībai un kas būtu vienreizēji projekti, nevis ikgadēji, tādā veidā piesaistot apmeklētājus unikālam projektam.
5. Informācijas un reklāmas aģentūrai „BTR” ir nepieciešams samazināt birokrātiju, kā reklāma nonāk līdz patērētājam, pašreiz process ir darbietilpīgs un neienesīgs.
6. Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” izstāžu projektu vadītājiem ir nepieciešams ikgadējās izstādes papildināt ar novitātēm, tādā veidā pievēršot interesentu lielāku atsaucību.
…
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā nodaļā ir aprakstīta mārketinga un reklāmas darbība, klasifikācija un veidi, kā arī aprakstīta reklāmas efektivitāte izstādē. Otrajā nodaļā ir aprakstīta starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība „BT1”, uzņēmuma organizētās izstādes un sniegts neliels apraksts par informācijas un reklāmas aģentūru „BTR”. Trešajā nodaļā ir analizētas astoņas „BT1” rīkotās izstādes par 2007., 2008., 2009. un 2010. gadu. Bakalaura darba ceturtajā nodaļā ir analizēta reklāma astoņām izstādēm par laika periodu no 2007. gada līdz 2010. gadam.
- "BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze
- Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
Diplomdarbs augstskolai90
Novērtēts! -
Reklāmas pasākumu organizēšana uzņēmumā mūsdienu konkurences apstākļos
Diplomdarbs augstskolai66
Novērtēts! -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Diplomdarbs augstskolai84
Novērtēts! -
Reklāmas līdzekļu izmantošanas analīze nekustamo īpašumu uzņēmumā SIA BaltHaus
Diplomdarbs augstskolai98
Novērtēts! -
Reklāmas pielietojuma izpēte tirdzniecības uzņēmumā SIA "RIMI Latvija"
Diplomdarbs augstskolai85
Novērtēts!