Diplomdarbs
Tehnoloģijas
Transports, sakari
BITE pakalpojumu analīze un to pielietojums Latvijā-
BITE pakalpojumu analīze un to pielietojums Latvijā
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
SATURS | 5 | |
IEVADS | 6 | |
1.nodaļa. | PAKALPOJUMS UN TĀ KONKURĒTSPĒJA | 10 |
1.1. | Pakalpojums kā mārketinga sastāvdaļa | 10 |
1.2. | Pakalpojumu klasifikācija | 13 |
1.3. | Pircēja rīcība tirgū | 14 |
1.4. | Konkurētspēja | 19 |
2.nodaļa. | BITE RAKSTUROJUMS | 21 |
2.1. | Situācija telekomunikāciju nozarē | 21 |
2.2. | Uzņēmuma attīstība | 23 |
3.1. | Konkurenti | 26 |
3.1.1. | LMT | 26 |
3.1.2. | Tele2 | 27 |
3.1.3. | Citi | 29 |
3.2. | Bite pakalpojumu salīdzinošā analīze | 31 |
3.2.1. | Piedāvātais spektrs | 31 |
3.2.2. | Pakalpojumi | 32 |
3.2.3. | Jaunums tirgū | 37 |
3.2.4. | Izcenojumu salīdzinājums priekšapmaksas kartēm | 39 |
3.2.4. | Izcenojumu salīdzinājums pēcapmaksas pakalpojumiem | 45 |
3.2.4. | Pārklājums | 50 |
3.3. | SWOT | 52 |
3.3.1. | Analīze | 53 |
3.3.2. | SWOT analīzes tabula | 55 |
4.nodaļa. | PIELIETOJUMS LATVIJAS TIRGŪ | 57 |
4.1. | Anketēšana | 57 |
4.2. | Pakalpojumu virzīšana | 63 |
Secinājumi un priekšlikumi | 66 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 69 | |
Pielikumi | 73 |
Tirgus ekonomikas apstākļos mēs ikviens aizvien vairāk ikdienas dzīvē izmantojam dažāda veida preces un pakalpojumus – tas ir kļuvis par neatņemamu sabiedrības savstarpējās eksistences avotu. Apmierinot primārās vajadzības, ko tik perfekti savā laikā definēja jau Maslovs ar savu piramīdu, ikkatram rodas jaunas vēlmes, kas stimulē cilvēku virzīties uz augšu un realizēt vispārdrošākos sapņus, līdz ar ko mēs savā virzībā pārtopam par pakalpojumu sniedzējiem un ņēmējiem.
Pakalpojums ir tas, ar ko uzņēmums sevi prezentē un ko piedāvā savam patērētājam, līdz ar ko ar šī pakalpojuma kvalitāti un pasniegšanu tas pozicionē sevi kā veiksmīgāku jeb mazāk veiksmīgu partneri.
Arī telekomunikāciju jomā šajā ziņā nevalda izņēmumi. Viens no faktoriem, kas mūsdienās nodrošina pilnvērtīgu biznesa attīstību, kā arī nodrošina stabilu un komfortablu dzīves ritmu, - ir telekomunikācijas. Apstākļos, kad arvien pastiprinās globalizācijas ietekme uz biznesu un pieaug starptautisko organizāciju ietekme, arvien vairāk palielinās telekomunikāciju loma mūsdienu cilvēka dzīvē – praktiski retais vēl spēj savu ikdienu iedomāties bez parastā vai mobilā telefona. Paralēli tam nozares specifika diktē savus noteikumus, kas jāievēro un konkurenti jāapsteidz ārkārtīgi sīvas konkurences apstākļos. Papildus pakalpojumu sniegšanu apgrūtina fakts, ka reāli ir minimālas iespējas izgudrot ko jaunu un sensacionālu, kā arī cenu līmenis nozarē ir ļoti līdzīgs, līdz ar ko uzņēmumi sīvi cīnās par katru klientu.
Kompānijām, kuras ir izvērsušas savu filiāļu tīklu, ir svarīgi samazināt savas savstarpējās komunikāciju izmaksas, izmantojot gan savstarpējo datu apmaiņu, gan balss pārraidi utt. Turklāt šī sfēra ir piedzīvojusi strauju attīstību, pateicoties jauniem tehnoloģiskajiem risinājumiem, kuri šķietami utopiskas lietas ir spējušu pārvērst realitātē. Telekomunikācija mūsdienās vairs nenozīmē tikai fiksēto tālruņa līniju balss pārraidi vai telegrāfu. Šodien ar vārdu telekomunikācijas tiek apzīmēta gan mobilo sakaru pārraide, gan interneta pieslēgumi, gan sarežģītie datu pārraides tīkli. Mūsdienu biznesa vide pieprasa ar vien jaunus kompleksus pakalpojumus, kuri sevī ietver ne tikai balss pārraidi pa visu pasauli, bet arī datu pārradi, izmantojot dažādus tehniskus risinājumus. Un tieši biznesa vide pieprasa un savā ziņā diktē telekomunikāciju tehnoloģiju kvalitātes standartus, attīstību, kā arī zemas izmaksas. Tieši tehnoloģiju attīstībai, un spējai šo attīstību izmantot ir visai liela ietekme uz konkurenci telekomunikāciju jomā. Jebkura telekomunikāciju uzņēmuma attīstība un veiksme ir atkarīga no daudzām blakus parādībām: valsts regulējošās instances, sabiedriskās organizācijas, klienti un konkurenti. Un konkurenci uzskata par vienu no ietekmīgākiem ekonomiskajiem attīstības faktoriem. …
Darbs saistīts ar "BITE" piedāvāto pakalpojumu analīzi un konkurētspējas noteikšanu, orientējoties pamatā uz pakalpojumu, ko pagaidām tirgū piedāvā tikai SIA „Bite Latvija” - zvaniem uz Skype. Konkurētspējas analīze, anketēšana, pakalpojuma virzīšanas stratēģija. Tiešām labs darbs! - novērtēts ar 10
- BITE pakalpojumu analīze un to pielietojums Latvijā
- Mobilo telekomunikāciju pakalpojumu tirgus Latvijā
- SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
Diplomdarbs augstskolai89
Novērtēts! -
Mobilo telekomunikāciju pakalpojumu tirgus Latvijā
Diplomdarbs augstskolai76
-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Diplomdarbs augstskolai63
Novērtēts! -
Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
Diplomdarbs augstskolai54
-
"Rietumu Bankas" finansiālās darbības analīze un tās pilnveidošana
Diplomdarbs augstskolai54
Novērtēts!