Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:128804
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.09.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Teorētiskā daļa    8
1.1  Pirmsskolēna socializācijas procesa īpatnības ģimenē    8
1.2  Ģimeņu tipu klasifikācija    9
1.3  Ģimenes psiholoģiskā klimata problēmas    11
1.4  Pašapziņas un pašnovērtējuma veidošanās īpatnības pirmsskolas vecumā    14
1.5  Bērna “Es”    22
2.  Eksperimentāli praktiskā daļa    24
2.1  Pētījuma metodika un organizēšana    24
2.2  Vecāko pirmsskolēnu pašnovērtējuma atsevišķu komponentu un ģimenes emocionālās nelabklājības līmeņa savstarpējo sakaru izpēte    30
2.3  Rezultāti un to analīze    38
3.  Secinājumi    40
4.  Ieteikumi vecākiem un speciālistiem    41
  Literatūra    43
  Pielikums    46
Darba fragmentsAizvērt

Līdz nesenam laikam uzskatīja, ka galvenā atbildība par jauno paaudzi gulstas uz sabiedrisko audzināšanu - pirmsskolas iestādēm, skolām utt., bet ģimenei tika ierādīta pieticīga loma audzināšanas procesā. Mūsu sabiedrības pašreizējais stāvoklis neatspēkojami pierāda, ka kolektīvā audzināšana nedod gaidītos rezultātus. Tas notiek tā­pēc, ka vissvarīgākā personības un pašapziņas īpašība tiek likta nebūt ne bērnu kolektīvā - tajā viņi tikai attīstās , bet gan pašā agrīnajā vecumā, kad bērns iegūst savu pirmo dzīves pieredzi atrodoties blakus viņam ļoti tuviem un mīļiem cilvēkiem - vecākiem.
Mūsu sabiedrības pašreizējais sociāli-ekonomiskais stāvoklis, kā nekad agrāk, ir saasinājis ģimenes problēmas. Ģimenes audzināšanas jautājumi pieskaitāmi pie vismazāk izstrādāto jautājumu skaita, bet tajā pat laikā tie ir vissarežģītākie sociālajā psiholoģijā.
Mūsdienu sabiedrības fiziskais, tikumiskais un intelektuālais potenciāls ir pirmām kārtām atkarīgs no tā, kas tiks likts bērnā jau no pirmajiem dzīves gadiem. Tāpēc pirmsskolas bērnības periods uzskatāms par pamatliekošu cilvēka personības veido­šanā.
Bērna audzināšana tiek uzsākta no pašas dzimšanas. No šī paša brīža nepieciešams nodrošināt mierīgu, rūpīgu atmosfēru. Diemžēl vecāki dažkārt pat nenojauš cik milzīga ir viņu ietekme uz savu bērnu pirmajos piecos dzīves gados.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties