Diplomdarbs
Māksla, kultūra un vēsture
Vēsture, kultūra
Bauskas novada kultūras centru reputācija vietējo iedzīvo...-
Bauskas novada kultūras centru reputācija vietējo iedzīvotāju skatījumā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
ANNOTATION | 3 | |
IEVADS | 5 | |
1. | REPUTĀCIJA | 9 |
1.1. | Reputācijas jēdziens | 9 |
1.2. | Reputācijas menedžments | 11 |
1.3. | Reputācijas veidošana | 12 |
1.4. | Komunikācijas nozīme reputācijas veidošanā | 15 |
1.5. | Reputācijas nozīme un vērtība organizācijas darbībā | 16 |
1.6. | Reputācijas novērtēšana organizācijā | 18 |
2. | Kultūras centru darbība pašvaldībā | 21 |
2.1. | Bauskas novada pašvaldības struktūra | 21 |
2.2. | Kultūras iestāžu struktūra pašvaldībā | 22 |
3. | Kultūras iestāžu loma sociālajā dzīvē | 26 |
3.1. | Kultūras centru vēsturiskā | 26 |
3.2. | Kultūras centra funkcijas | 27 |
4. | PĒTĪJUMA METODES UN IZLASES APRAKSTS UN PAMATOJUMS | 29 |
4.1. | Bauskas novada kultūras iestāžu novērojums un izvēles pamatojums | 29 |
4.2. | Kvantitatīvās aptaujas izvēles pamatojums | 30 |
4.3. | Kvantitatīvās aptaujas izlase | 32 |
4.4. | Reputācijas indeksa aprēķināšanas metode | 34 |
5. | PĒTĪJUMA REZULTĀTU APKOPOJUMS UN REZULTĀTU ANALĪZE | 35 |
5.1. | Pētījuma pamatojums | 35 |
5.2. | Bauskas novada kultūras centru reputācijas vērtējums vietējo iedzīvotāju skatījumā un rezultātu analīze | 36 |
5.3. | Aptaujas rezultātu analīze | 44 |
5.4. | Bauskas novada pilsētas un pagastu iedzīvotāju skaita apkopojums pret reputācijas vērtējumiem un rezultātu analīze | 46 |
5.5. | Bauskas novada kultūras centru 2016. gada visu pasākumu pret reputācijas vērtējumiem un rezultātu analīze | 47 |
5.6. | Bauskas novada kultūras centru vidējais apmeklējuma skaits 2016. gadā | 48 |
5.7. | Bauskas novada kultūras centru reputācijas indeksi | 49 |
5.8. | Bauskas novada kultūras centru reputācijas indeksu apkopojums un rezultātu analīze | 50 |
DISKUSIJA PAR TEORĒTISKO LITERATŪRU UN DARBA PĒTĪJUMA REZULTĀTIEM | 53 | |
NOBEIGUMS | 56 | |
IZMANTOTO IENFORMATĪVO AVOTU SARAKSTS | 60 | |
PIELIKUMI | 63 |
Secinājumi
1. Reputācija kalpo kā organizācijas vizītkarte, tāpēc tās vadībai ir nepārtraukti jādomā par tās uzturēšanu, uzlabšanu un saglabāšanu nākotnē;
2. Laba reputācija uzņēmumam nodrošina atpazīstamību, līdz ar to produktu vai pakalpojumu pieprasījumu;
3. Uzņēmumam ar labu reputāciju ir vienkāršāk aptvert jaunus tirgus, palielināt produktu vai pakalpojumu izmaksas, jo patērētājs, neskatoties uz izmaiņām, lielākoties tāpat atbalstīs jau sabiedrībā atzītu uzņēmumu;
4. Kultūras centriem laba reputācija veicina pasākumu apmeklējumu, to pirktspēju, kā arī piesaista jaunus interesentus ne vien no kultūras centra tuvākās apkārtnes, bet arī no citiem reģioniem;
5. Pozitīva reputācija piesaista gan sabiedrības uzticību, gan kvalitatīvākus darbiniekus;
6. Kvalitatīvas kultūras nodrošināšana sabiedrībai ir ļoti nozīmīga, jo tā izglīto sabiedrību un paplašina redzesloku;
7. Mūsdienās, kad kultūras norišu skaits tikai pieaug, mazajiem kultūras centriem novados un pagastos ir nepieciešams veidot labu tēlu un reputāciju, lai arī iedzīvotāji lauku reģionos būtu ieinteresēti apmeklēt tuvējo kultūras centru organizētos pasākumus;
8. Kultūras centriem nepieciešams veicināt kvalitatīvu kultūras norišu skaitu pagastos. Nav nepieciešams rīkot pasākumus tikai kvantitātes dēļ;
9. Kultūras iestādes ar labāku reputāciju pašvaldībās var ne tikai izvirzīt, bet arī sasniegt augstākus mērķus.…
Rīgas Stradiņa universitāte Komunikācijas fakultāte Multimediju komunikācijas programma BAKALAURA DARBS Bauskas novada kultūras centru reputācija vietējo iedzīvotāju skatījumā Bakalaura darba “Bauskas novada kultūras centru reputācija vietējo iedzīvotāju skatījumā” mērķis ir pētīt, izvērtēt un salīdzināt Bauskas novada kultūras iestāžu reputācijas, aplūkot to saistību ar kultūras iestādes pasākumu apmeklējuma skaitu gada laikā, veikt secinājumus un sniegt priekšlikumus sekmīgai kultūras centru darbības uzlabošanai turpmāk. Darba teorētiskajā daļā plaši aplūkota reputācija, ietverot reputācijas jēdziena raksturojumu un analīzi, menedžmentu, veidošanu, komunikācijas nozīmi reputācijas veidošanā un reputācijas novērtēšanu un nozīmi organizācijā. Tāpat darbā pievērsta uzmanība kultūras iestāžu darbībai pašvaldībā un kultūras lomai sociālajā dzīvē. Nozīmīga bakalaura darba daļa ir pētījums un tā analīze. Autores empīriskais pētījums veidots, izvirzītā mērķa sasniegšanai pielietojot kvantitatīvā pētījuma metodes – aptauju un datu korelācijas metodi. Pētījumā iegūtie rezultāti, secinājumi un priekšlikumi apkopoti darba nobeiguma daļā.
- Bauskas novada kultūras centru reputācija vietējo iedzīvotāju skatījumā
- UNESCO Pasaules kultūras un dabas mantojuma sarakstā iekļautie Irānas kultūras objekti
- UNESCO Pasaules kultūras un dabas mantojuma sarakstā iekļautie kultūras mantojuma objekti Norvēģijā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Korporatīva kultūra
Diplomdarbs augstskolai78
-
Kurzemes kultūrvēsturiskās īpatnības, to iesaiste tūrisma produktā
Diplomdarbs augstskolai60
Novērtēts! -
Kultūras nozīme pirmsskolas vecuma bērnu personības attīstībā
Diplomdarbs augstskolai42
Novērtēts! -
Jaunu pašvaldību veidošanas iespējas Latvijā
Diplomdarbs augstskolai73
Novērtēts! -
Kultūras un dabas pieminekļu izvietojums un aizsardzība Zemgales reģionā
Diplomdarbs augstskolai38