Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:689450
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma finanšu analīze    10
1.1.  Finanšu analīzes mērķi un tās loma uzņēmējdarbībā    10
1.2.  Finanšu analīzes veidi, principi un metodes    13
2.  Finanšu rādītāji    16
2.1.  Uzņēmuma līdzekļu un to avotu struktūras un dinamikas analīze    16
2.2.  Maksātspējas, likviditātes un aprites rādītāji, to analīze    19
2.3.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina rādītāju analīze, peļņas analīze    27
3.  Autoceļu būves uzņēmumu finanšu analīze    34
3.1.  Autoceļu būves uzņēmumu līdzekļu un to avotu struktūras un dinamikas analīze    34
3.2.  Autoceļu būves uzņēmumu maksātspējas, likviditātes un aprites rādītāji, to analīze    54
3.3.  Autoceļu būves uzņēmumu peļņas vai zaudējumu aprēķina rādītāju analīze, peļņas analīze    64
3.4.  Autoceļu būves uzņēmumu rentabilitātes rādītāji, to analīze    72
  Secinājumi un priekšlikumi    79
  Izmantotā literatūra un avoti    84
  Pielikumi    86
1.pielikums.  A/S „A.C.B.” peļņas vai zaudējumu aprēķins par 2005.gadu    86
2.pielikums.  A/S „A.C.B.” bilance 2005.gada 31.decembrī    87
3.pielikums.  A/S „A.C.B.” peļņas vai zaudējumu aprēķins par 2006.gadu    88
4.pielikums.  A/S „A.C.B.” bilance 2006.gada 31.decembrī    89
5.pielikums.  A/S „A.C.B.” peļņas vai zaudējumu aprēķins par 2007.gadu    90
6.pielikums.  A/S „A.C.B.” bilance 2007.gada 31.decembrī    91
7.pielikums.  SIA „BINDERS” peļņas vai zaudējumu aprēķins par 2005.gadu    92
8.pielikums.  SIA „BINDERS” bilance 2005.gada 31.decembrī    93
9.pielikums.  SIA „BINDERS” peļņas vai zaudējumu aprēķins par 2006.gadu    94
10.pielikums.  SIA „BINDERS” bilance 2006.gada 31.decembrī    95
11.pielikums.  SIA „BINDERS” peļņas vai zaudējumu aprēķins par 2007.gadu    96
12.pielikums.  SIA „BINDERS” bilance 2007.gada 31.decembrī    97
13.pielikums.  A/S „CEĻU PĀRVALDE” peļņas vai zaudējumu aprēķins par 2005.gadu    98
14.pielikums.  A/S „CEĻU PĀRVALDE” bilance 2005.gada 31.decembrī    99
15.pielikums.  A/S „CEĻU PĀRVALDE” peļņas vai zaudējumu aprēķins par 2006.gadu    100
16.pielikums.  A/S „CEĻU PĀRVALDE” bilance 2006.gada 31.decembrī    101
17.pielikums.  A/S „CEĻU PĀRVALDE” peļņas vai zaudējumu aprēķins par 2007.gadu    102
18.pielikums.  A/S „CEĻU PĀRVALDE” bilance 2007.gada 31.decembrī    103
Darba fragmentsAizvērt

Lai Latvijā attīstītos ekonomika, ir jāveicina, jāmotivē uzņēmēji. Informējot un sniedzot atbalstu uzņēmējiem, pastāv reālas iespējas nākotnē sagaidīt ekonomiskos labumus, kas nestu labklājību valstij, tās iedzīvotājiem, kuriem tiktu piedāvātas darba vietas. Šobrīd Latvijā kā arī citur Eiropā un pasaulē valda ekonomiskā krīze. Situācija ir pasliktinājusies visās nozarēs. Strauji ir pasliktinājusies situācija arī nekustamā īpašuma tirgū, kas ir veicinājis celtniecības uzņēmumu pievēršanos autoceļu būvei.
Autoceļu būves nozare ir tautsaimniecības nozare, kas skar ikvienu Latvijas iedzīvotāju, jo ikviens no mums izmanto ceļu, lai nokļūtu no mērķa A līdz mērķim B, lai nodrošinātu informācijas apmaiņu, piemēram, pasta pārvadājumiem. Sakārtota infrastruktūra ir viens no galvenajiem priekšnosacījumiem investīciju piesaistē, kā arī valsts ekonomikas izaugsmē. Investīciju projekti ir vietās, kur ir ērti un kvalitatīvi piebraucamie ceļi. Latvijas kopējais ceļu tīkla blīvums ir pietiekams, bet tā tehniskais stāvoklis ir neapmierinošs un neatbilst drošas un nepārtrauktas satiksmes vajadzībām. Latvijas autoceļi, salīdzinot ar kaimiņvalstīm, šobrīd ir ļoti sliktā stāvoklī. Pamatojoties uz nepārtrauktajiem valsts budžeta grozījumiem un taupības režīmu, 2009.gadā, salīdzinot ar 2008.gadu, par 40% tiks samazināts finansējums valsts autoceļiem un līdz ar to cietīs Latvijas autoceļu kvalitāte.
Latvijas autoceļu nozare savu pastāvēšanu skaita no 1919.gada 1.augusta, kad tika nodibināta Ceļu un būvju virsvalde, tātad 2009.gada 1.augustā nozare svinēs 90.gadadienu. Taču ceļi Latvijā ir bijuši jau daudz senāk. Rakstos tie ir minēti jau kopš 13.gadsimta. Ceļiem visos laikos ir bijusi stratēģiska nozīme – par tiem karots, tie sargāti, un ceļu krustpunktos ir veidojušies cilvēku apdzīvoti ciemi kā arī tirdzniecības vietas.
Autoceļu nozare attīstās ļoti strauji, gan jauno tehnoloģiju un iekārtu jomā, gan arī aug nozares speciālistu pieredze, zināšanu līmenis. Šobrīd autoceļu būves nozarē ir izveidojusies situācija, ka konkurēt ir sākuši līdz šim nozarē nebijuši tirgus dalībnieki.
Konkurence var būt efektīva jeb saprātīga, vai arī asa, diemžēl arī negodīga. Konkurenci dažkārt mazina ar dažādu negodīgu barjeru izveidi, piemēram, vairāki uzņēmumi vienojas par to, ka nelaidīs tirgū jaunpienācēju, līdz ar to izbeidzot savstarpēju konkurenci.1
Jauno konkurentu vidū ir tādi uzņēmumi, kuri agrāk nav bijuši pat saistīti ar ceļu būvi, bet šobrīd jau ir gatavi konkurēt ar ilggadējiem ceļu nozares uzņēmumiem. Šāda situācija ir izveidojusies ekonomiskās krīzes rezultātā, jo atsevišķās nozarēs ir samazinājušies pasūtījumu apjomi, tādēļ veidojas situācija, ka, piemēram, uzņēmums, kas agrāk būvēja ēkas, šobrīd ir gatavs būvēt ceļu, neskatoties uz to, ka iepriekšējas pieredzes nav. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties