Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:698755
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Stratēģiskās plānošanas teorētiskie aspekti    7
3.  Sporta attīstības tendences Latvijā, Vidzemē un Valmierā    12
4.  Vispārējais organizācijas apraksts    21
5.  Stratēģiskie mērķi    24
6.  SVID analīze    29
7.  Organizācijas uzdevumu plānojums    32
8.  Ieņēmumu avoti un finanšu plāns    42
9.  Secinājumi    44
10.  Izmantotās literatūras saraksts    45
11.  Pielikumi    46
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģiskai plānošanai ir jānodrošina uzņēmumu ilglaicīga attīstība un ekonomiskā pieauguma augsta tempa sasniegšana.
Stratēģiskā plānošana uzņēmumu līmenī ir pamats iekšējo un ārējo ekonomisko procesu, faktoru un parādību savstarpējai sadarbībai.

Stratēģiskai plānošanai ir šādi uzdevumi:
Stratēģiskais plāns nosaka uzņēmuma attīstības perspektīvos virzienus un darbības pamatveidus, sasaista vienota sistēmā mārketinga, projektu, ražošanas un finanšu darbību, palīdz izprast pieprasījuma struktūru, plānošanas procesus, produkcijas virzību tirgū, tirgus cenu veidošanās mehānismu.
Stratēģiskais plāns nosaka konkrētus mērķus un uzdevumus katrai uzņēmuma struktūrvienībai, kas ir saskaņoti ar kopējo attīstības stratēģiju.
Stratēģiskais plāns nodrošina visu uzņēmuma funkcionālo dienestu darbības koordināciju.
Stratēģiskā pieeja stimulē menedžerus labāk novērtēt uzņēmuma stiprās un vājās puses konkurences apstākļos.
Stratēģiskais plāns nosaka alternatīvas darbības ilglaicīgam periodam.
Plāns izveido pamatu ierobežoto ekonomisko resursu sadalei.
Stratēģiskais plāns veido galveno plānošanas , organizācijas, vadības, kontroles un darbības novērtēšanas funkciju praktiskā pielietojumā nozīmīgumu kā mūsdienu menedžmenta vienotu sistēmu.

Stratēģiskās plānošanas procesā jānodala šādas savstarpēji saistītas funkcijas:
misijas, attīstības mērķu un uzdevumu noteikšana, ilglaicīgas stratēģijas izvēle;
stratēģisko struktūrvienību izveidošana;
mārketinga pētījumu pamatmērķu precizēšana un pamatošana;
situācijas analīze;
mārketinga stratēģijas izstrāde un ražošanas pamatrādītāju noteikšana – prognozēšana;
taktikas izvēle un izvirzīto uzdevumu izpildes sasniegšanas līdzekļu un paņēmienu plānošana;
galveno starprezultātu un galarezultātu kontrole un novērtēšana, izvēlētās stratēģijas un tās izpildes paņēmienu koriģēšana.

Stratēģiskās plānošanas pamatuzdevums – pamatot misiju un galvenos mērķus, izstrādāt ilglaicīgas attīstības pareizu stratēģiju. Mūsdienu plānošanas teorija nošķir astoņas darbības jomas, kuru ietvaros katrs uzņēmums nosaka savus galvenos mērķus. Tās ir šādas:
uzņēmuma stāvoklis tirgū;
inovāciju darbība;
ražošanas organizācija un darba ražīguma līmenis;
ražošanas resursu esamība;
stabilitātes pakāpe;
vadīšanas sistēma;
personāla profesionālisms;
sociālā atbildība.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties