Tēma tika izvēleta, jo viesmīlības industrija ir ļoti aktuāli cilvēkiem sociālājā dzīvē. Viesmīlības industrijai ir perspektīvas, jo Latvija ir Eiropas savienības biedrs. Latvijā aizvien vairāk atbrauc cilvēki, viesi no Eiropas un citu kontinentu valstīm, un šeit viņi cer saņēmt kvalitātīvu apkalpošanu un servisu.
Par savas izpetes objektu autore izvēlējas Rīgas rajonā Saulkrastos atpūtas centru „Minhauzenunda”. Pirmkārt, tāpēc kā autori interesē viesmīlības produkta attistība attālumā no Rīgas centrā, šājā gadījumā 34 km no Rīgas, Rīgas rajonā, Saulkrastos. Otrkārt, šīs uzņēmums piedāvā plaša spektra pakalpojumus, tas ir ne tikai naktmītnes, ēdināšana, aktīvas atpūtas iespējas, bet arī lieliskas iespējas semināru, konferenču un banketu organizēsanai. Savā darbā autore izvērtēja uzņēmuma produkta piedāvājumus un tā virzību tirgū, pielietoja praktiskās iemaņas viesu uzņēmsanas dienestā, iepazinas ar rezervēšanas sistēmu augstākminēta uzņēmumā, apgūva izprātni par pakaplojumiem un cenām, iepazīstas ar darbinieku pienākumiem un jaunākās tehnoloģijaspielietošanu uzņēmšanas dienesta darbībā.
Kvalifikācijas darba mērķis – izpētīt un raksturot „Minhauzena Unda” produktu un izvērtēt tā virzību tirgū.
Kvalifikācijas darba uzdevumi bija:
1.Iepazīties ar tēmai atbilstošo literatūru un informativu materiālu
2. Raksturot viesmīlības produkta savdabību, sastāvdaļas, raksturot produkta virzību tirgū
3. Izpētīt atpūtas centra “Minhauzenunda” izveides pamatojumu, sniegt vispārējo uzņēmuma raksturojumu.
4. Izpētīt atpūtas centra “Minhauzenunda” produktu (izmitināšanas iespējas, ēdināšanas pakalpojumu daudzveidību, atpūtas iespējas).
5. Izpētīt un novērtēt personāla servisu
6. Izpētīt produkta cenas, mērķauditoriju, produkta reklāmu, noieta kanālus.
7. Izteikt secinājumus un priekšlikumus par produkta veiksmigāko virzīsanu tirgū.
Darba veikšanai tika izmantotas tādas metodes, kā teorijas savākšana, literatūras studēšana, praktiskais pieietojums, statistikas analīze, intervijas veikšana ar uzņēmuma darbiniekiem, datu analīze.…