-
Atpūtas centra "Fortūna" darbības analīze
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
Saīsinājumi un speciālie termini | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Tūrisma attīstības tendences Latvijā un Madonas rajonā | 8 |
1.1. | Tūrisma attīstības tendences Latvijā | 8 |
1.2. | Madonas rajona vispārīgs raksturojums | 14 |
1.3. | Madonas rajona Varakļānu vispārīgs raksturojums | 20 |
1.4. | Madonas rajona Varakļānu novada tūrisma resursi un tūrisma produktu piedāvājums | 23 |
1.5. | Lauku tūrisma attīstības problēmas Madonas rajona Varakļānos | 26 |
Secinājumi un priekšlikumi | 30 | |
2. | Atpūtas centra Fortūna apraksts un darbības analīze | 31 |
2.1. | Atpūtas centra Fortūna vispārēja informācija | 31 |
2.2. | Atpūtas centra Fortūna vadīšanas analīze | 34 |
2.3. | Atpūtas centra Fortūna finansiālās darbības analīze | 37 |
2.3.1. | Finansiālās analīzes nozīme | 38 |
2.3.2. | Likviditātes analīze | 40 |
2.3.3. | Rentabilitātes analīze | 45 |
2.3.4. | Aprites jeb aktivitātes analīze | 47 |
2.3.5. | Bilances analīze | 50 |
2.4. | Atpūtas centra Fortūna mārketinga kompleksa analīze | 55 |
2.4.1. | Pakalpojumu raksturojums | 57 |
2.4.2. | Cenu analīze | 59 |
2.4.3. | Vietas analīze | 61 |
Secinājumi un priekšlikumi | 64 | |
3. | Atpūtas centra Fortūna attīstības un virzības plāns | 65 |
3.1. | Atpūtas centra Fortūna nākotnes vīzija | 65 |
3.2. | SVID analīze | 66 |
3.3. | Konkurences analīze | 68 |
3.4. | Atpūtas centra Fortūna reklāmas plāns | 70 |
Secinājumi un priekšlikumi | 74 | |
Secinājumi | 75 | |
Priekšlikumi | 76 | |
Kopsavilkums | 77 | |
Summary | 79 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 81 |
ūrisma izaugsme mūsdienās ir acīmredzama (no 2000. gada ir vērojams stabils ienākošā tūrisma pieaugums – vidēji 15% gadā, bet 2005. gadā Latvijā tūrisma nozares īpatsvars IKP tāpat kā 2004. gadā bija 1,8%1). 2006. gadā viesnīcas un restorāni īpatsvars IKP ir par 114,3 procentiem lielāks nekā 2005. gadā pēc salīdzinajāmajām cenām.2 IKP rāda gan valsts ekonomikas reālo stāvokli kopumā, gan arī sadalījumā pa tautsaimniecības nozarēm. Kā visā pasaulē tā arī Latvijā šinī rādītājā ir tendence ar katru gadu palielināties tūrisma īpatsvaram. Latvija ir tūrisma attīstības iespējām bagāta zeme, jo Latvijā ir resursi jaunu tūrisma produktu izveidei, esošo apzināšanai un to konkurētspējas palielināšanai. Latvijai ir izdevīgs ģeogrāfiskais izvietojums. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc autors ar prieku studēja šo perspektīvo nozari, kam Latvijā vēl ir pietiekamas un neizsmeltas tūrisma resursu piedāvājuma izaugsmes robežas, pēc autora domām, īpaši Latgalē - zilo ezeru zemē. Cilvēki vairāk dot priekšroku lauku tūrismam, jo mūsdienu dzīves ritms ir ātrs, un tamdēļ paliek mazāk laika pabūt visiem kopā savās ģimenēs, netraucētiem no ikdienas rūpēm. Kas vēl var būt labāks par Latgales salīdzinoši ekoloģiski tīro dabu!
Vairākums uzņēmumu, kas sniedz tūrisma pakalpojumus, Latvijā ir mazie un mikrouzņēmumi. Tieši mazajiem tūrisma uzņēmumiem, kas parasti arī ir viesu mājas, lauku mājas un brīvdienu mājas, ir priekšrocības banketu rīkošanā, jo savas privātballītes cilvēki parasti vēlas nosvinēt cik vien iespējams klusākā un mazāk publiskā vietā, kur parasti atrodas minētās tūrisma mītnes.
Saskaņā ar CSP informāciju, Latvijā 2005. gadā darbojās 117 tūrisma firmas, kuras apkalpoja 463 tūkst. tūristu. Apkalpoto cilvēku skaits ar katru gadu palielinās, bet tūrisma firmu skaits ir samazinājies no 127 firmām 2002. gadā līdz 117 – 2005. gadā. 2005. gadā tūristu mītņu skaits Latvijā bija 418, kas ir par 22% vairāk nekā 2004. gadā, 2005. gadā palielinājās arī apkalpoto viesu skaits (par 28% salīdzinājumā ar 2004. gadu), sasniedzot 1154,6 tūkst. 2006. gadā bija 393 tūrisma firmas, bet apkalpoto viesu skaits pieauga līdz 1 329.9.…
Ievadā apskatītas vispārīgās kopsakarības, kas nepieciešamas atpūtas centru un viesu māju vadītājiem un īpašniekiem. Pirmajā nodaļā un tās apakšnodaļās aprakstīta tūrisma nozīme, tendences, perspektīvas un problēmas Latvijā, Latgalē un Madonas rajonā. Otrajā nodaļā un apakšnodaļās apkopota informācija par atpūtas centra Fortūna darbību un tās analīzi. Trešajā nodaļā ir piedāvāta autora attīstības vīzija, kas veicinātu atpūtas centra Fortūna turpmāko attīstību.
-
Atpūtas bāzes "Radi" mārketinga koncepcija
Diplomdarbs82 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- Atpūtas bāzes SIA "Mežasmi brīvdienas" izveide Talsu rajona Ģibuļu pagastā
- Atpūtas centra "Fortūna" darbības analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Latvijas biškopības nozares konkurētspējas un attīstības iespēju analīze Eiropas Savienības tirgus ietvaros
Diplomdarbs augstskolai62
Novērtēts! -
SIA „Ilmāra darbnīca” finansiālās darbības analīze
Diplomdarbs augstskolai56
Novērtēts! -
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
Diplomdarbs augstskolai95
Novērtēts! -
Inflācijas konverģences kā viena no optimālās valūtas telpas kritērija analīze
Diplomdarbs augstskolai59
Novērtēts! -
Tūrisma uzņēmuma SIA “X” darbinieku motivācijas politikas analīze un uzlabošanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai92
Novērtēts!