SECINĀUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Uzņēmums dalās 2 daļās – iekšējā un ārējā vide. Iekšējo vidi veido organizācijas mērķi, organizācijas darbinieki, uzņēmuma kultūra, resursi, ražošanas tehnoloģijas un organizācijas struktūra.
2. Ārējo vidi veido tieši un netieši ietekmējošie faktori. Tiešie faktori ir konkurenti, piegādātāji, likumdošana, masu mediji, sabiedriskās organizācijas, starpnieki, patērētāji. Netieši ietekmējošie faktori ir starptautiskās attiecības, valsts ekonomiskais stāvoklis, Sociālkultūras elementi, zinātne un tehnoloģijas, valsts politika, valsts demogrāfiskais stāvoklis.
3. Uzņēmuma nākotne vērtējama droša, jo, nepastāvot lielai konkurencei, atpūtas bāze spēs palielināt savu noietu, līdz ar to palielinot savus apgrozāmos līdzekļus, pašu kapitālu un, visbeidzot, peļņu.
4. Balstoties uz atpūtas bāzes SVID analīzes faktiem, var secināt, ka uz šo brīdi atpūtas bāzes darbība ir pietiekami pozitīva un konkurētspējīga. Starp atpūtas bāzes darbības attīstības iespējām var izdalīt iespēju paplašināt piedāvāto pakalpojumu klāstu, periodisko piedalīšanos starptautiskajos tūrisma gadatirgos, apkalpojošā personāla efektīvu apmācību un pieprasījuma pieauguma prognozi pēc šāda tipa atpūtas bāzes pakalpojumiem.
5. Atpūtas bāze “Virogna” nav liels konkurentu skaits, jo šāda tipa atpūtas bāzes nav visai izplatītas Daugavpils novadā. Galvenie konkurenti ir atpūtas bāze “Beļmonti” un atpūtas parks “Silene”.
6. Ieviešot „Zaļais sertifikāts” kvalitātes zīmi atpūtas bāzē “Virogna”, iegūs gan uzņēmums, gan paši tūristi, taču ilgtermiņā ieguvēji ir pats uzņēmums, jo pieaugs tā konkurētspēja, prestižs un atpazīstamība. Tas kalpo kā stimuls uzturēt sniegtos pakalpojumus un klientu apkalpošanu augstā līmenī, kā arī augt un paplašināties.
…