Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:158933
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 37 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saīsinājumu saraksts   
  Ievads   
1.  AS „Swedbank” vispārīgs raksturojums   
1.1.  AS Swedbank dibināšana un attīstība   
1.2.  Swedbank Group fakti   
2.  AS Swedbank mārketinga iekšējā un ārējā vide   
2.1.  AS Swedbank mārketinga iekšējā vide   
2.2.  Mārketingu tieši ietekmējošā ārējā vide (mikrovide)   
2.3.  Mārketingu netieši ietekmējošā ārējā vide (makrovide)   
2.4.  AS „Swedbank” SVID analīze   
3.  Tirgus segmentēšana   
3.1.  Patēriņa tirgus segmentēšana   
3.2.  AS Swedbank klientu segmentēšana   
4.  Uzņēmuma AS Swedbank mārketinga darbību komplekss   
5.  AS Swedbank mārketinga stratēģijas analīze un tās pilnveidošana   
5.1.  Uzņēmuma un tā struktūrvienību stratēģiskā plānošana   
5.2.  Klientu apmierinātības pētījums   
5.3.  Mārketinga stratēģijas pilnveidošana   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotā literatūra   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1) AS „ Swedbank” ir viena no vadošajām bankām Latvijā, daudzās banku sniegto pakalpojumu nozarēs ieņemot līderpozīciju.
2) AS Swedbank strādā pēc pircēja mārketinga koncepcijas, kuras mērķis ir izzināt pircēju vajadzības un viņu reālo pirkuma vērtējumu, un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām un vērtējumiem, turklāt darot to labāk un efektīvāk par konkurentiem.
3) Latvijas iedzīvotāju aptaujās AS Swedbank vairākkārtīgi atzīta par drošāko un uzticamāko banku Latvijā.
4) Uzņēmuma zīmola labā reputācija klientu vidū, liecina par veiksmīgu un kvalitatīvu AS Swedbank darbību, kā arī veiksmīgi realizētām mārketinga stratēģijām.
5) AS Swedbank ir pieejama banka plašam klientu lokam, kura apkalpo gan privātpersonas, gan juridiskas personas.
6) Pateicoties starptautiskajai darbībai AS Swedbank zīmols ir ieguvis klientu uzticību arī Latvijā.
7) Banku nozare ir ļoti atkarīga no ārējas vides faktoriem, jo, ja valstī ir ekonomiskā lejupslīde, samazinās tirgus pieprasījums pēc bankas pakalpojumiem un klientu maksātspēja par kredīta produktiem, kas ir bankas ienesīgākais produkts.
8) Mārketinga nodaļa efektīgi strādā jaunu klientu piesaistīšanā un esošo klientu noturēšanā, veicot pētījumus par klienta apmierinātību bankas pakalpojumu un produktu sniegšanā un apkalpošanas sfērā.
9) Banka aktīvi strādā pie bankas pakalpojumu diversifikācijas un jaunu produktu ieviešanas. Lai pilnvērtīgi tiktu sniegti bankas pakalpojumi, uzņēmumā ir izveidotas daudzas struktūrvienības, kas atbild par pakalpojumu efektivitāti un to pilnveidošanu, kā arī jaunu produktu ieviešanu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties