Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
A/s "Rīgas Piena Kombināts" kvalitātes vadības sistēmas a...-
A/s "Rīgas Piena Kombināts" kvalitātes vadības sistēmas analīze un raksturojums
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Bakalaura darbs | 1 | |
Anotācija | 4 | |
Annotation | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Uzņēmuma sertifikācijas process Latvijā | 9 |
1.1. | Kvalitātes nodrošināšanas nacionālā programma, tās attīstība un rezultāti Latvijā | 9 |
1.2. | Kvalitātes standartu/modeļu analīze | 13 |
1.2.1. | ISO 900 | 13 |
1.2.2. | ISO 14000 | 15 |
1.2.3. | OHSAS 18000 | 17 |
1.2.4. | Visaptveroša kvalitātes vadība – TQM | 19 |
1.2.5. | Integrēta vadības sistēma | 21 |
1.2.6. | HACCP sistēma | 23 |
2. | Kvalitātes pārvaldības sistēmas stratēģija | 26 |
2.1. | Vadības atbildība | 26 |
2.2. | Resursu, procesu pārvaldība un klientu prasību noteikšana | 27 |
2.3. | Cilvēkresursu vadība un personāla motivācija | 30 |
2.4. | Kompetenču modelis | 36 |
2.5. | Darba drošības vadība | 38 |
2.6. | Izcilas uzņēmējdarbības modeļa būtība un darbība | 40 |
3. | Riska faktoru analīze | 50 |
4. | Kvalitātes vadības sistēmu programmatūras izstrāde Rīgas Piena Kombinātā | 56 |
4.1. | Bezpapīru ISO sistēma – digitālā interaktīvā vadības sistēma | 56 |
4.2. | Informācijas sistēmu riska analīze | 57 |
5. | Rīgas Piena Kombināta attīstības gaita un kvalitātes vadības sistēma | 61 |
5.1. | Uzņēmuma īsa vēsture | 61 |
5.2. | A/S “Rīgas piena kombināts” produkcija un tās kvalitāte | 62 |
5.3. | A/S”Rīgas piena kombināts” vadības struktūra | 64 |
VADĪBAS | 65 | |
5.4. | Kvalitātes vadības nepieciešamība uzņēmumā | 66 |
Secinājumi un priekšlikumi | 71 | |
Secinājumi | 71 | |
Priekšlikumi | 73 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 76 | |
Pielikumi | 77 |
Bakalaura darba tēma ir – kvalitātes vadības sistēmu analīze Latvijā un tās ieviešana Rīgas Piena Kombinātā. Darbā ir apskatīti dažādi ar kvalitātes vadības sistēmu attīstību Latvijā un to ieviešanu uzņēmējdarbībā saistīti jautājumi.
Kvalitātes vadības sistēmas galvenais uzdevums ir nodrošināt klientu prasību izpildi atbilstoši viņu vajadzībām un vēlmēm. Ja klientu prasības nav izpildītas atbilstoši noteiktajām vajadzībām, klientiem var rasties negatīva pieredze. Jāatceras, ka klientiem ir laba atmiņa par piedzīvoto negatīvo pieredzi saskarē ar saviem piegādātājiem. Parasti ir nepieciešams ilgāks laiks, daudz pacietības un lielas pūles, lai mazinātu negatīvās pieredzes ietekmi uz jūsu turpmāko sadarbību. Tāpēc ir būtiski nepārtraukti noteikt un mērīt klientu apmierinātības līmeni par saņemtajiem pakalpojumiem un/ vai produktiem. Standarts skaidri nosaka, ka klients, nevis uzņēmuma vadītājs ir kvalitātes vadības sistēmas sākumpunkts. Augstākā vadība ir atbildīga par atbilstošu resursu (finanšu, cilvēkresursu, tehnisko u.c.) piegādāšanu, lai uzņēmums spētu attīstīt un piegādāt produktus, kas atbildīs klienta prasībām.
Bakalaura darba 1.nodaļā ir aplūkots uzņēmumu sertifikācijas process Latvijā – kvalitātes nodrošināšanas nacionālā programma, tās attīstība un rezultāti valstī, kā arī dažādu kvalitātes standartu/modeļu analīze. Bakalaura darba 2.nodaļā – kvalitātes pārvaldības sistēmas stratēģija – vadības atbildība, resursu un procesu un klientu prasību noteikšana, cilvēkresursu vadība un personāla motivācija, kompetenču modelis, darba drošības vadība un izcilas uzņēmējdarbības modeļa raksturojums un darbība uzņēmējdarbībā. Bakalaura darba 3.nodaļā – riska faktoru analīze. Bakalaura darba 4.nodaļā – Kvalitātes vadības sistēmu programmatūras izstrāde RPK vajadzībām – bezpapīru ISO sistēma un informācijas sistēmu riska analīze. Bakalaura darba 5.nodaļā – RPK attīstības gaita un kvalitātes vadības sistēmas raksturojums un ieviešana uzņēmumā. Uz darbā esošā teorētiskā materiāla bāzes tika izvirzīti secinājumi un priekšlikumi Kvalitātes vadības sistēmas pilnveidošanai uzņēmumā – Rīgas Piena Kombināts. Darba ir latviešu valodā, uz __ lappusēm, satur __ attēlus, __tabulas un __pielikumus. Darbā tika izmantoti __ izmantotās literatūras avoti.…
Bakalaura darba mērķis - analizēt kvalitātes vadības sistēmu ieviešanas procesu Latvijā un tā attīstības tendences, un raksturot Rīgas Piena Kombināta kvalitātes vadības sistēmu ieviešanas procesu, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmumu kvalitātes sertificēšanai un tā izmantošanai reālajā darbībā.
- A/s "Rīgas Piena Kombināts" kvalitātes vadības sistēmas analīze un raksturojums
-
Latvijas ziedu tirgus konkurentspējas un attīstības iespēju analīze ES tirgus ietvaros
Diplomdarbs74 Starptautiskās organizācijas, Mārketings, reklāma, Ekonomika
- Uzņēmuma darbības analīze un attīstības iespējas
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Rīgas Fondu birža un tajā kotēto vērtspapīru analīze
Diplomdarbs augstskolai60
-
Vadības audita sistēmas attīstība Latvijā
Diplomdarbs augstskolai60
-
Kvalitātes vadības sistēmu ieviešana uzņēmējdarbībā
Diplomdarbs augstskolai49
-
Kvalitātes vadības sistēmas attīstības problēmas virzieni Latvijā
Diplomdarbs augstskolai86
-
Rīgas ostas muitas uzraudzība
Diplomdarbs augstskolai72