Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:982047
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 53 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Ievads    9
1.  Uzņēmuma raksturojums    12
1.1.  Personāla vadību ietekmējošie faktori    14
1.2.  Personāla piesaistīšana klientu apkalpošanas centriem un polišu tirdzniecības punktiem    17
2.  Personāla motivācija–vajadzības un to apmierināšanas nozīmīgums    24
2.1.  Vadītāja un kolektīva loma efektīvas motivēšanas procesā    28
2.2.  Izaugsmes un karjeras iespēja    33
2.3.  Darba apstākļi    37
2.4.  Atalgojums    40
3.  Izdegšanas sindroma jēdziens    44
3.1.  Emocionālā izdegšanas sindroma teorijas psiholoģijā    45
3.2.  Emocionālā izdegšanas līmeņa simptomātika    49
3.3.  Emocionālās izdegšanas sindroma simptomi    54
4.  Apmierinātība ar darbu    62
5.  Praktiskā daļa    67
5.1.  Metode    67
5.1.1.  Pētījuma dalībnieki    67
5.1.2.  Pētījuma procedūra    67
5.1.3.  Instrumentārijs    67
5.2.  Rezultāti    68
5.3.  Iztirzājums    75
  Secinājumi un priekšlikumi    75
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
  Galvojums   
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās viens no svarīgākajiem uzņēmuma resursiem ir cilvēkresursi, kas nodrošina uzņēmuma efektivitāti, konkurētspēju un tēlu tirgū. Tādēļ šai resursu grupai ir jāpievērš sevišķi liela uzmanība, darbiniekiem ir jānodrošina tāda darba vide, lai viņi droši un kvalitatīvi veiktu savus darba pienākumus. Šādu vidi var radīt ievērojot darbinieku vajadzības. Mūsdienās darba ņēmēju vajadzības ir mainījušās, viņiem ir svarīgi, lai darba vietā pret viņiem izturas ar cieņu, lai būtu izaugsmes iespējas un iespēja izpaust savu “Es”. Darbinieks vēlas, lai savā darba vietā vadītājs novērtē viņa prasmes, zināšanas, vēlmi mācīties un pilnveidot savus rezultātus pienākumu izpildē.
AAS B ieņem otro vietu Latvijas apdrošināšanas tirgū. Klientu uzticību kompānija ir ieguvusi ar drošības sajūtu, rūpēm par klientu, darbinieku atsaucību un ilggadējām tradīcijām. AAS B viens no nozīmīgiem panākumu avotiem ir tās darbinieki, kas kvalificēti konsultē klientus, izvērtējot un piedāvājot atbilstošākos apdrošināšanas veidus. Apdrošināšanas speciālisti parasti ir tie, kas pirmie veido klientu attieksmi pret kompāniju. Tikai lojāls, neizdedzis un apmierināts darbinieks spēs veidot kompānijai pozitīvu sadarbību ar klientu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1134633
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties