Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:979898
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 51 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tūristu tipi    4
1.1.  Tūristu klasifikācija un ceļotāju tipi    4
1.2.  Tūristu vēlmes un vajadzības    8
1.3.  Galamērķa izvēli ietekmējošie faktori    10
2.  Tūristi motivācija    15
2.1.  Motivācijas būtība un svarīgākās motivācijas teorijas    15
2.1.1.  A. Maslova „Vajadzību hierarhija”    16
2.1.2.  Iso–Aholas modelis    19
2.2.  Tūristu motivācijas veidi    20
2.3.  Tūrisma motivācijas ietekmējošie faktori    22
3.  Animācijas pakalpojuma jēdziena un būtība    27
3.1.  Animācija tūrismā un viesmīlībā    27
3.2.  Animāciju veidi un funkcijas    28
3.3.  Animāciju nozīme viesnīcu biznesā    30
3.4.  Viesnīcu pakalpojumi un animācijas programmu veidi    34
4.  Pētījuma metodes pamatojums    37
5.  Animācijas programmu izvērtējums: 3 Eiropas valstu viesnīcu piemērs    39
5.1.  Viesnīcu raksturojums un animācijas programmu piemērs    39
5.2.  Viesnīcu animāciju programmu salīdzinājums    45
6.  Tūristu pieprasījuma izvērtējums    51
6.2.  Viesnīcas viesu attieksme pret animācijas pakalpojuma    51
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    62
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    64
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
No pētījuma iegūtajiem rezultātiem darba autors secina, ka:
1. Animatoru skaits viesnīcā ir atkarīgs no viesnīcas lieluma (numuru skaita). Jo lielāka ir viesnīca, jo vairāk viesu, kas rada nepieciešamību pēc lielāka animatoru skaita.
2. Viesnīcu animācijas programmu valodas ir atkarīgas no viesu valsts grupu skaitā.
3. Viesnīcu animācijas programmu intensitāte ir cieši saistīta ar viesnīcu mērķauditoriju, savukārt viesu aktivitātes un iesaistīšanas līmenis ir proporcionāls animācijas programmas intensitātei.
4. Katrā no trim viesnīcu izpētītajām animāciju programmām tiek īstenota kustību animācija. Animācijas pakalpojumā ir pieprasījums pēc sporta un fitnesa aktivitātēm, kas apmierina viesa vajadzības pēc kustības, kopā ar jautru un patīkamu pieredzi.
5. Animācija caur sazināšanos ir viena no pamata animācijas veidiem katrā no trim izpētītajām viesnīcām. Tas apmierina viesnīcu viesu vajadzību pēc kontakta ar jauniem, interesantiem cilvēkiem, pēc cilvēka iekšējās pasaules atklāšanas, pēc sevis pašizzināšanas.
6. Animācija caur pārdzīvojumiem ir piemērota viesnīcām ar īpašo animācijas piedāvājuma klāstu, kā, piemēram, ūdens sporta centrs viesnīcā „Lindos Princess Beach Hotel”, kas ļauj viesiem apmierināt savas vajadzības pēc jaunām, nezināmām un negaidītām izjūtām
7. Animācija caur nomierināšanos ir piemērota tiem viesiem, kuri izvēlas pasīvu atpūtu. Tikai viena no trim izpētītam viesnīcām - „Hotel Azzun Orient SPA&Wellness” piedāvā šo animācijas veidu, jo apmierina viesu vajadzību pēc psiholoģiska atbrīvojuma no ikdienas noguruma.
8. Kultūras animācija nav populārs animāciju veids viesnīcās. Nevienā no izpētītajām viesnīcu animāciju programmām nav piedāvāts apmierināt viesu garīgās vajadzības pēc mākslas un vēstures un mūsdienu tendencēm valsts kultūrā, reģionā utt.
9. Viesnīcas „Hotel Azzun Orient SPA&Wellness” animāciju programma ir vienīgā no izpētītajām, kas piedāvā radošo animāciju veida aktivitātes.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties