Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:783274
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 49 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kultūras produkta vēsturiskie un teorētiskie aspekti    5
1.1.  Kultūras jēdziena būtība vēsturiskajā skatījumā    5
1.2.  Kultūrpolitika Latvijā un Liepājā    8
1.2.1.  Kultūrpolitikas pamatnostādnes    11
1.2.2.  Liepājas kultūrpolitikas stratēģija    15
1.3.  Kultūras produkta savdabīgums kultūras industrijā    18
1.4.  Produkta pozīcija kultūras mārketingā    20
1.4.1.  Produkta izstrādāšanas un ieviešanas process    21
1.4.2.  Pakalpojuma būtība kultūras produkta piedāvājumā    24
2.  Aģentūras “Xxxxxxx” darbības analīze    28
2.1.  Vides izpēte uzņēmumā    28
2.1.1.  Iekšējā uzņēmuma vide    29
2.1.2.  Uzņēmuma ārējā vide    32
2.2.  Konkurentu kultūras produktu piedāvājuma vērtējums    34
3.  Aģentūras “Xxxxxxx” kultūras produktu piedāvājuma koncepcijas izstrāde    38
3.1.  Stratēģijas izstrādes process    38
3.1.1.  SVID analīze, problēmu un risku apzināšana    38
3.1.2.  Misijas, mērķu un galveno uzdevumu definējums    42
3.2.  Jaunu kultūras produktu ieviešana mērķauditorijas piesaistei    44
  Secinājumi    48
  Priekšlikumi    49
  Izmantotā literatūra    50
  Pielikumi    50
Darba fragmentsAizvērt

Kultūra ir cilvēka – indivīda, nācijas – tautas, valsts, pilsētas, novada, pagasta,
organizāciju vai uzņēmumu raksturojošs lielums. Tā vēsta par apkārtējiem, par vērtību sistēmu,
vēsturi, tradīcijām, šodienas izpausmēm un nākotnes perspektīvām. Kultūra ikvienā valstī runā
par kopīgo un atšķirīgo sabiedrībā. Cilvēku vēlēšanās un griba iepazīties gan ar kopīgo, gan
atšķirīgo kultūrā, iepazīt, uzzināt, izpētīt, piedalīties un izbaudīt ko jaunu vai nebijušu, ir
kultūras produktu piedāvājumu sniegšanas un pieņemšanas pamatā. Mūsdienu sabiedrībai ir
plašas iespējas baudīt kultūru, izvēlēties noteiktus kultūras produktus, izmantojot dažādus
kultūras baudīšanas kanālus – vidi, telpu, virtuālo pasauli u.c.. Kad visā pasaulē, t.sk. mūsu
valstī, bija noteikti ierobežojumi un aizliegumi saistībā ar Covid-19 infekciju, būtiski
izmainījusies citu valstu un Latvijas kultūras nozare – pilnībā vai uz laiku tika atcelti un
ierobežoti pasākumi ar dažāda cilvēku skaita dalību. Šādos apstākļos kultūras nozare piedzīvoja
nopietnu krīzi un bija spiesta attaisnot, skaidrot savu nepieciešamību. Nenoliedzami, tas radīja
apdraudējumu kultūras nozarei kopumā, būtiski ietekmēja ikviena ar kultūras jomu saistīta
uzņēmuma, organizācijas vai iestādes darbību. Taču šī situācija veicināja veidot un radīt jaunus
kultūras produktus, rosināja iespēju izmēģināt jaunas attiecību formas ar auditoriju, klausītāju,
skatītāju, kultūras baudītāju un popularizētāju. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,61 €
Materiālu komplekts Nr. 1405353
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties