Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • 4-5 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās

     

    Diplomdarbs60 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:867128
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 56 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Radošā darbība    6
1.1.  Bērna domāšana un iztēle    6
1.2.  Bērna radošuma attīstība    14
1.3.  Radošā darbība    18
1.4.  Pedagoga loma radošās darbības sekmēšanā    22
2.  Vizuālā māksla pirmsskolā    30
2.1.  Vizuālās mākslas, jeb tēlotājdarbības veidi pirmsskolā    30
3.  Pētījums par 4- 5 gadīgu bērnu radošās darbības veicināšanas iespējām    35
3.1.  Empīriskā pētījuma raksturojums    35
3.2.  Praktiskais darbs, 4-5 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšanā    38
3.3.  Pētījuma rezultātu analīze    41
  Secinājumi    51
  Literatūras un citu avotu saraksts    53
  Pielikums    56
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Analizējot pētījuma iegūtos datus, par bērnu radošo darbību vizuālās mākslas nodarbībās, var secināt, ka :
1. Radošums ir kaut kas unikāls, kas paver daudzus ceļus vaļā, ne tikai mākslas pasaulē, bet arī dzīvē, tas ļauj mums riskēt un izmēģināt lietas, kuras nav mēģinātas, tas bagātina mūsu iztēli, valodu un ļauj izpausties. Jo bagātāka ir mūsu iekšējā pasaule, jo radošāki spējam būt.
2. Veiksmīgai bērna radošās darbības attīstībai, nozīmīga loma ir vecāku un pedagogu klātbūtnē. Radošs pedagogs, kurš plāno atbilstošas nodarbības, un piedāvā daudzveidīgu materiālo bāzi, kas ļautu apgūt daudz un dažādas tehnikas tā rezultātā tik sekmēta bērna iztēle, oriģināla domāšana un pats galvenais radošums. Kā arī vecāki, kuru loma bērna dzīvē ir svarīgāka, jābūt pacietīgiem un saprotošiem, jāļauj bērnam izzināt pasaule, jāspēlējas kopā, jārunā par visu mums apkārt jāpavada laiks kopā.
3. Darba autore novēroja, ka radošākas idejas un darbība tomēr bija bērniem, kuri grupā bija izteikti līderi, skaļi, aktīvāki , tie bērni arī nebaidījās pamēģināt , ko jaunu. Taču tie bērni, kuri bija mierīgāki un, kuri vienmēr bija tie paklausīgie vairāk pieturējās pie zināmām lietām un jutās nedroši mēģināt ko jaunu.
4. Pētījuma laikā kā palīglīdzeklis radošās darbības veicināšanā tika izmatots- mūzika, multfilma, dzejolis, pasaka un bērna iztēle. Pēc nodarbības var secināt, ka šo palīglīdzekļu izmantošana noteikti ir sekmējusi bērna radošo darbību. Bērni klausoties mūziku, dzejoli, vai pasaku un skatoties multfilmu, izmantoja savu iztēli, jo visos uzdevumos tika veicināta bērna domāšana, iztēle ar dažādiem jautājumiem. Bērni ieguva plašāku ieskatu dažādās mākslas tehnikās, un guva jaunus priekšstatus par lietām.
5. Pētījuma rezultātu analīzē var secināt, ka piedāvājot dažādus mākslas veidus, mākslas tehnikas, izmantojot dažādus palīglīdzekļus, strādāt ar dažādiem dabas materiāliem un runāt pirms un pēc darba darīšanas ir - atslēga , veiksmīgai radošās darbības veicināšanā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties