Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:245575
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Iztēles jēdziena skaidrojums psiholoģiski pedagoģiskajā literatūrā    8
1.1.  Iztēles vispārīgs raksturojums    8
1.2.  Iztēles veidi pirmsskolā    10
1.3.  4 - 5 gadus vecu bērnu raksturojums pētāmās problēmas skatījumā    13
1.4.  Iztēles attīstības sekmēšana zīmēšanā    16
1.4.1.  Materiāli un tehniskie paņēmieni    18
1.4.2.  Metodes un uzdevumi    23
2.  4 – 5 gadīgu bērnu iztēles sekmēšanas iespējas zīmēšanā    26
2.1.  Pētījuma metodoloģijas raksturojums    26
2.2.  Bērnu raksturojums    28
2.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    30
  Secinājumi    39
  Izmantotā literatūra    40
  PIELIKUMI    42
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Kvalifikācijas darba mērķis bija 4-5 gadīgu bērnu iztēles sekmēšana zīmēšanā.
Darbā tika izpētīta un analizēta literatūra par iztēles teorētisko pamatojumu, noskaidroti iztēles veidi, 4- 5 gadus vecu bērnu iztēles īpatnības, metodes un tehniskie paņēmieni, kā veiksmīgāk sekmēt iztēli zīmēšanas nodarbībā.
Darbā tika atspoguļoti daži ieteikumi 4-5 gadu vecu bērnu iztēles sekmēšanai nodarbībās.
Pēc darbā atspoguļotā var secināt, ka visi cilvēki, bērni ir iztēles bagāti, bet ne katrs to attīsta un izmanto pietiekoši daudz, cik nepieciešams. Ikvienam ir dota iztēle, katram tā darbojās savādāk, kādam izteiktāka, kādam ne tik. Lai iztēle darbotos, svarīgi to attīstīt jau no pašiem pirmsākumiem.
Bērns ir spilgta, radoša personība un tikpat radoša ir viņa iztēle, kas atspoguļojās darbos, zīmējumos. Katrs bērnam piemīt radošā izdoma, kura rezultātā top brīnišķīgi darbi. Darbos bērni attēlo savus sapņus, iekšējās emocijas un jūtas.
Lai sekmīgāk norisinātos darbs, pedagogs ir tas cilvēks, kuram jāizanalizē katra bērna spējas un dotumi, jāizvēlas attiecīgās darba metodes un tehniskie paņēmieni. Pedagoga galvenais uzdevums- jāattīsta bērnu iztēle un radošā attieksme. Jānodrošina bērni ar jaunāko informāciju un jaunākām tehnoloģijām. Pedagogam vienmēr jāatrodas centrā, lai apgādātu bērnu ar nepieciešamajām zināšanām, sniegtu atbildes uz bērniem interesējošiem jautājumiem.
Svarīgi ir tas, ka arī mācību videi, jābūt atbilstošai, lai bērns varētu augt un attīstīties. Jo tikai vidē, kurā ir visi nepieciešamie materiāli darbam, gaišai un patīkamai atmosfērai, ko rada pedagogs ir iespēja bērna iztēlei augt un attīstīties.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties