Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:619786
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Ievads    4
1.  Saskarsme jēdziena skaidrojums dažādu autoru teorētiskajās atziņās    6
1.1.  Saskarsmes vispārīgs raksturojums    6
1.2.  Saskarsmes prasmju attīstība pirmsskolā    12
1.3.  2-3 gadus vecu pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarību raksturojums    18
1.4.  Rotaļa – saskarsmes sekmētāja pirmsskolā    22
1.5.  Saskarsmes sekmēšanas iespējas sižeta- lomu rotaļā    29
2.  2-3 gadus vecu pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanas iespējas rotaļā    32
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    32
2.2.  Bērnu grupas raksturojums    34
2.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    39
2.4.  Ieteikumi    43
  Secinājumi    45
  Izmantotā literatūra un literatūras avoti    47
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Iepazīstoties ar pedagoģiski – psiholoģisko literatūru var secināt, ka saskarsmes prasmes ir spēja sadarboties, veidot emocionālas savstarpējas attiecības, izmantot esošo un iegūt jaunu pieredzi, apzināties atbildību par sevi un savu saskarsmi ar citiem, mācēt izteikt sajūtas, apvaldīt impulsus, rūpēties un cienīt citus, uzņemties iniciatīvu, sekot citiem, dalīties un strādāt kopā.
2. Iepazīstoties ar metodisko literatūru un veidojot rotaļspēles un lomu spēles saskarsmes prasmju attīstībai, var secināt, ka pedagogam ikdienā jācenšas radīt situācijas, kurās bērns izmēģina un apgūst saskarsmes prasmes. Bērnam jāaug vidē, kurā ir daudz dažādu impulsu un stimulu, kas veicina saskarsmes prasmju attīstību pēc iespējas agrākā vecumā. Pirmsskolā paveras iespējas, jo bērns šeit atrodas lielāko dienas daļu. Vislielākā nozīme saskarsmes prasmju apguvē ir rotaļai kā galvenajam darbības veidam. Rotaļa ir veids, kas ļauj bērnam apgūt dažādas lomas, mācīties sadarboties.
3. Darba autore secina, ka viss par saskarsmi ir izskaidrots S. Omārovas grāmatā „Cilvēks runā ar cilvēku”. Grāmatā liela uzmanība tiek pievērsta praktiskajām rekomendācijām, kuru izmantošana varētu sekmēt saskarsmes efektivitāti. Rekomendācijas būtu vēlams izmantot radoši, ņemot vērā saskarsmes situācijas un partnera personības īpatnības. Saskarsmē bez teorētiskām zināšanām, tikpat nozīmīgas ir novērošanas un līdzdomāšanas spējas, intuīcija un dzīves pieredze.
4. Pieaugušais ir galvenā autoritāte šajā vecumā. Liela nozīme ir skolotāja profesionalitātei, ne tikai viņa teorētiskajām zināšanām, bet arī sociālajai dabai un mīlestībai pret bērniem. Pedagogam jābūt atvērtam pārmaiņām, jāpilnveido sava pedagoģiskā kompetence. Veiksmīgam darbam svarīgas ir komunikatīvās spējas.
5. Pedagoģiskā sadarbība paver iespējas labvēlīgu apstākļu radīšanai pirmsskolēnu aktivitāšu veicināšanai. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties