11. Iespējamie riski un to novēršanas vai ierobežošanas iespējas
Mūsu uzņēmuma riski sākumā varētu būt nepazīstamais portāls, kurš sākumā vēl nevienam nebūs pazīstams. Turklāt pie riska faktoriem pieskaitāmi vairāki lieli portāli, kas jau darbojas Latvijas tirgū un kļuvuši pazīstami. Pie riskiem mēs varētu minēt posmu kad reklamēsimies un rīkosim mārketinga pasākumus atpazīstamībai, jo apmeklētību nevar paredzēt, tādēļ reklamēsimies gan laikrakstos, portālos, gan citos iespējamos veidos (plakātu veidā uz ielu stabiem, skolās, augstskolās, dažādos iestādēs, kuras apmeklē liels daudzums cilvēku, tai skaitā dzelzceļu stacijās, veikalos, autoskolās u.c.). Pie tirgus riskiem tāpēc varam pieskaitīt reklāmdevējus, bet mēs kā labs un godīgs portāls, cīnīsimies par katru jaunu klientu, un veidosim lielisku sadarbību, lai abas puses (gan mēs, gan klienti, reklāmdevēji) būtu ieinteresētas sadarboties ilglaicīgā laika posmā, nodrošinot no mūsu puses labu apkalpošanu un kvalitāti. Cilvēka faktora riski mums nepastāvēs, jo būsim laba, perfekta un zinoša komanda, kurā katrs ir ieinteresēts sasniegt pēc iespējas labākus rezultātus uzņēmuma izaugsmē. Kā, mēs varētu mazināt savus riskus? – pirmkārt izveidojot jaunu portālu, kas apvienos gan ziņu, gan sociālo komunikāciju portālu, kas Latvijā vēl nav tik izplatīti, tādējādi ceram iegūt lielu cilvēku atsaucību, popularitāti un lielu potenciālo apmeklētāju daudzumu, iegūt atpazīstamību sabiedrībā, kas attiecīgi palielinātu mūsu klientu (reklāmdevēju) pieprasījumu pēc mūsu portāla un kopīgām sadarbības iespējām.
…