Biznesa plāns
Uzņēmējdarbība un tiesības
Uzņēmējdarbība
Zinātniski pētnieciskais darbs komerczinībās. Biznesa plāns-
Zinātniski pētnieciskais darbs komerczinībās. Biznesa plāns
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 1 | |
Abstract | 2 | |
Saturs | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Uzņēmuma vizītkarte | 5 |
1.2. | Uzņēmuma vīzija un mērķi | 5 |
1.3. | Nodarbinātās personas | 6 |
2. | Vides analīze | 7 |
2.1. | PEST analīze | 7 |
2.2. | Konkurentu analīze | 9 |
2.3. | Portera 5 spēku modulis | 11 |
2.4. | Ansofa matrica | 12 |
3. | Mārketings | 13 |
3.1. | Preces/pakalpojuma apraksts | 13 |
3.2. | Pakalpojuma cena | 17 |
3.3. | Vieta | 18 |
3.4. | Klienti | 19 |
3.5. | Pakalpojuma virzība tirgū | 20 |
4. | Finanšu informācija | 21 |
4.1. | Mainīgās (tiešās) izmaksas | 21 |
4.2. | Patstāvīgās (netiešās) izmaksas | 21 |
4.3. | Plānotie ieņēmumi | 22 |
4.4. | Nolietojuma (amortizācijas aprēķins) | 23 |
4.5. | Nodokļu aprēķins | 23 |
4.6. | Peļņas un zaudējuma aprēķins uz 2010.gada 31.decembri | 24 |
4.7. | Naudas plūsmas plāns laika posmam no 2010.gada 1.janvāra līdz 2010.gada 31.decembrim | 25 |
4.8. | Uzņēmuma bilance | 26 |
4.9. | Koeficientu analīze | 27 |
4.10. | Lēmuma koks | 29 |
Pielikums | 30 | |
Secinājumi | 32 | |
Izmantotā literatūra | 33 |
IEVADS
Visas preces un pakalpojumus var iedalīt vairākās grupās, kā tas ir skaidri redzams Maslova vajadzību hierarhijas shēmā. Ir pirmās nepieciešamības preces un pakalpojumi, un ir arī preces/pakalpojumi, kuri tiek pirkti vai izmantoti tikai, lai apmierinātu savas sociālās vajadzības, iegūtu sociālo atzinību un pašīstenotos.
Mēs sava uzņēmuma darbību izlēmām vērst uz pirmās nepieciešamības pakalpojumu sniegšanu, tādējādi netiek radīti draudi uzņēmuma veiksmīgai pastāvēšanai, kā, piemēram, modes tendences, klimata maiņa un citi. Mūsuprāt, pie pirmās nepieciešamības pakalpojumiem pieder arī asinizācijas pakalpojumi. Tā ir nozare, kura netiek plaši apspriesta, tomēr ir visiem vajadzīga un spēlē būtisku lomu cilvēka ikdienas ērtību nodrošināšanā. Kā jau minējām, pieprasījums pēc šāda veida pakalpojumiem ir ļoti augsts. Izteikti augsts tas ir mūsu izvēlētajā uzņēmuma darbības ģeogrāfiskajā vidē – Jūrmalā, kur nav un nekad nav bijusi centralizēta kanalizācijas sistēma, kā arī vairākums iedzīvotāju dzīvo privātmājās, kurām bieži ir nepieciešami asinizācijas pakalpojumi. Fakts, ka šajā vidē darbojas tikai viens uzņēmums, kas piedāvā šādus pakalpojumus, kas pie tam nespecializējas to sniegšanā un tā kvalitātes nodrošināšanā, ir neparasts. Tieši šī iemesla dēļ šādam uzņēmumam Jūrmalā ir augsts izaugsmes potenciāls.
Tā nu esam nonākuši pie šī zinātniski pētnieciskā darba mērķa, proti, noskaidrot, vai pie pašreizējās tirgus situācijas Jūrmalā ir iespējams uzsākt uzņēmējdarbību, kura, nodarbojoties ar asinizācijas pakalpojumu sniegšanu, sekmīgi darbotos un nestu peļņu jau pirmajā gadā.
Lai spriestu, vai šāds uzņēmums spēs veiksmīgi darboties, ir jāveic rūpīga tirgus situācijas izpēte un analīze.
Izmantojot PEST analīzi, tiek izzināti arējās vides faktori (sociālie, politiskie, ekonomiskie un tehnoloģiskie), kas ietekmē uzņēmuma darbību konkrētajā vietā. Nepieciešamā informācija tiek iegūta, pētot Latvijas Likumdošanu, kā arī meklējot to internetā.
Ārējās vides pētīšanai tika veikta arī Portera 5 spēku analīze, kas pētī uzņēmuma virzošos un bremzējošos spēkus, kā arī tika sastādīta Ansofa matrica, ar kuras palīdzību tiek parādīts kādā tirgū (esoša vai jaunā) atrodas pakalpojums un vai šāds pakalpojums jau tiek piedāvāts.
Tiek izmantota arī konkurentu analīze, kuru veido, izmantojot aptauju, kā arī informāciju, ko sniedz plašsaziņas līdzekļi.
Mārketinga daļā tiek sniegta detalizēta informācija par pakalpojumu, tā cenu un uzņēmuma darbības vidi.
…
Šī zinātniski pētnieciskā darba hipotēze ir: Vai pie pašreizējās tirgus situācijas Jūrmalā ir iespējams uzsākt uzņēmējdarbību, kura, nodarbojoties ar asinizācijas pakalpojumu sniegšanu, sekmīgi darbotos un nestu peļņu jau pirmajā gadā. Informācija tiek iegūta dažādos veidos: izmantojot internetu, literatūru un veicot aptaujas. „Vampīrs” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Minētais uzņēmums sniedz asinizācijas pakalpojumus. Uzņēmumā strādā darbinieki ar ES normām atbilstošu kvalifikāciju. Uzņēmums piedāvā savus pakalpojumus stratēģiski izdevīgā vietā, proti, Jūrmalā, kur šādi pakalpojumi ir ļoti pieprasīti. Uzņēmējdarbības uzsākšanai nepieciešamie līdzekļi tiek ņemti no uzņēmuma dibinātāju personīgajiem iekrājumiem. Veicot izpēti, tiek secināts, ka ārēja vide ir labvēlīga dotās uzņēmējdarbības uzsākšanai un attīstībai. Nav arī iekšējas vides faktori, kas traucētu darboties. Konkurence nesagādā lielas problēmas, jo uzņēmumam „Vampīrs” izvēlētajā tirgus sektorā (augsta kvalitāte, augsta cena) nav neviena konkurenta. Klienta piesaistei tiek izmantoti vairāki reklāmas veidi – reklāma internetā, skrejlapu izdale, kā arī reklāma vietējā laikrakstā. Veicot zinātniski pētniecisko darbu un izpētos šā brīža tirgus situāciju Jūrmalā, tiek secināts, ka ir iespējams uzsākt šādu uzņēmējdarbību, kura nestu peļņu jau pirmajā darbības gadā. Hipotēze pierādīta.
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns9 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- SIA "Pizza"
- Zinātniski pētnieciskais darbs komerczinībās. Biznesa plāns
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai9
-
SIA "Pizza"
Biznesa plāns vidusskolai7
-
Tūrisma aģentūra "Adventurs"
Biznesa plāns vidusskolai18
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai22
-
Avīze "Pasta Balodis"
Biznesa plāns vidusskolai9