7. Mārketinga plāns
Pasākumi, kuri jāveic produkta virzībai tirgū ir ļoti būtiski, tie ietekmē pircēju skaitu. Tirgus pieprasījumu var ietekmēt laba reklāma. Tā kā produkts nav paredzēts plašam patērētāju lokam, uzņēmums neparedz izmantot masu saziņas līdzekļus vai reklāmu aģentūras. Mūsu reklāma izpaužas kā ieteikums no apmierinātiem klientiem, kura pastāv ilgstoši.
Realizējot preci netiks izmantoti starpnieki un produkta virzībai tirgū netiks veiktas izmaksas, jo galvenais produkta virzīšanas veids ir sabiedriskās attiecības, kuras uzņēmums veido ar patērētājiem un klientiem. Pārdošanas veicināšanai varam izmantot degustācijas, lai pārliecinātu pircēju par produkta praktiskumu un derīgumu.
Uzņēmumam svarīgi ir veidot pārliecību un informēt par paipalu olu priekšrocībām un to nozīmi cilvēku veselībai, orientēt pircēju uz tieši mūsu produktu, mainīt pircēju uztveri par produkta labvēlīgajām īpašībām. Būtiski ir atstāt labu pirmreizējo iespaidu par mūsu produktu. Jo pircējs sabiedrībā, komunicējot ar draugiem un paziņām, nodod šo iespaidu un informāciju otrai personai.
Uzņēmums neizmantos interneta reklāmas, masu saziņas līdzekļus, izstādes, kuponus vai citus produkta virzības pasākumus, kuriem paredzami papildus izdevumi, jo uzņēmums paredz ražot produkciju salīdzinoši ierobežotam patērētāju lokam, nekā citas saimniecības. Līdz ar to pietiek tikai uzturēt attiecības un labu kontaktu ar patērētājiem, tā iespaidā veidojas atsauksmes par mūsu produkciju un palīdz patērētāju lokas attiecīgi nesarukt.
…