Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:489689
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Uzņēmuma raksturojums    7
2.1.  Uzņēmējdarbības forma    8
2.2.  Uzņēmuma iespējamo panākumu iemesls    8
2.3.  Biznesa idejas un produkta apraksts    9
3.  Pakalpojumu apraksts    11
3.1.  Biznesa uzsākšanai nepieciešamie resursi    12
3.2.  Produkta attīstības pakāpe    13
3.3.  Produkta kvalitatīvie rādītāji    13
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    14
5.  Nozares analīze    16
5.1.  Tirgus analīze    17
5.2.  Tirgus attīstības tendences    17
5.3.  Tirgus stratēģija    21
5.4.  Mārketinga plāns    22
5.5.  Uzņēmuma tiešie konkurenti    22
5.6.  Uzņēmuma netiešie konkurenti    24
6.  Finanšu plānošana    25
6.1.  Pieņēmumi uz kuriem balstās finanšu prognoze    25
6.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    25
6.3.  Bilance    25
6.4.  Naudas plūsmas pārskats    25
7.  SVID analīze    26
8.  Galvenie uzņēmuma riski    28
8.1.  Galvenie riska faktori un problēmas    29
8.2.  Galvenie riska faktoru mazināšanas iespējas    29
  Bibliogrāfija    31
Darba fragmentsAizvērt

8. Galvenie uzņēmuma riski
1. Iedzīvotāju pirktspējas risks
Risks, ka iedzīvotāju pirktspējas samazināšanās rezultātā manam uzņēmumam var nākties samazināt vai mainīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, mainās cilvēku vērtību sistēma un krītas iedzīvotāju morāle, kā rezultātā pieaug slodze tiesībsargājošām iestādēm un sociāli grūtāka kļūst klientu apkalpošana.
2. Darba plānošanas efektivitātes risks
Risks, ka darbu izpildes plānošana netiek veikta, ir formāla, nav sasaistīta ar uzņēmuma darbības mērķiem, nav noteiktas atbildīgās personas darbu izpildei, kā rezultātā darbu izpilde notiek haotiski, ilgstoši un nelietderīgi patērē iestādes resursus, rodas darbinieku pārslodzes.
3. Priekšizpētes pietiekamības risks
Risks, pirms darba uzsākšanas nav pietiekami kvalitatīvi veikta priekšizpēte par plānotā rezultāta (pakalpojuma, normatīvā regulējuma, projekta utt.) lietderību, finansiālo izdevīgumu, alternatīvām iespējām, ārējām prasībām, efektīvākiem ieviešanas variantiem utt., kā rezultātā var tikt nelietderīgi tērēti uzņēmuma resursi strādājot pie rezultātiem, kas nenesa sagaidīto vērtību vai nesasniedz definētos mērķus. Risks, ka uzņēmumam var nebūt pieejami aktuāli, pareizi, pietiekami dati, lai veiktu nepieciešamo problēmas analīzi, dati var tikt nepareizi izvēlēti un interpretēti, lai identificētu un raksturotu cēloni un problēmu.
4. Klientu apkalpošanas kvalitātes risks
Risks, ka procesi nav vērsti uz klientu apkalpošanas kvalitāti, nav definēts vienots klientu apkalpošanas standarts, personāls nav pietiekami kompetents klientu apkalpošanai, klientu apkalpotājiem ir dažādas pieejas un redzējums / normu interpretācija, netiek pilnvērtīgi uzraudzīta klientu apkalpošanas kvalitāte (piemēram, klientu sūdzību saturiskā analīze), lai pilnveidotu klientu apkalpošanu atbilstoši klientu vajadzībām. Nepilnvērtīgi ir identificētas iestādes klientu grupas, kuru vajadzībām pielāgot dažādos klientu apkalpošanas procesus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties