Secinājumi
Uzņēmumam „Glazūra” ir daudz plānu nākotnē, kas ietver sevī stratēģiskos, taktiskos un operatīvos plānus. Tas ir svarīgi, jo ikvienam uzņēmumam ir jāattīstās, jāpilnveidojas, lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties arī nākotnē.
Uzņēmums koncentrēsies uz jaunu klientu iegūšanu, jo sākumā tas būs neliels, taču dzīvotspējīgs uzņēmums, kuram būs nepieciešami klienti, tāpēc prioritārais būs iekļauties konditoreju tirgū.
Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi vēsta par to, cik daudz būsim spējīgi dot un saņemt. Tas vēsta par to, ka mērķi nav mazi, taču nav arī nepiepildāmi, tāpēc kas neriskē, tas nevinnē un liekot lietā savas zināšanas, centīsimies piepildīt savus mērķus un attaisnot uzņēmuma misiju.
Uzņēmumā pastāvēs stingra organizācijas darbības kontrole, lai efektīvi darbotos ikviens firmas darbinieks, tādā veidā ražojot un piedāvājot saviem klientiem pēc iespējas labāku, ekoloģiskāku produkciju.
SIA „Glazūra” uzņēmuma vadīšanas stils atbilst demokrātiskajam vadīšanas stilam. „Glazūra” ir mazs konditorejas izstrādājumu veikals un ražotne ar nelielu darbinieku skaitu, kas nodrošina veiksmīgu informācijas apmaiņu kolektīvā.
Uzņēmums SIA „Glazūra” ir mazs uzņēmums, kur ņemot vērā galvenās uzņēmuma funkcijas- ražošanas, mārketinga, finanšu un grāmatvedības, tika izveidotas četras galvenās nodaļas, kur katra nodaļa ir pakļauta savam vadītājam.
…