Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:100493
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  BIZNESA PLĀNA ĪSS KOPSAVILKUMS    4
  UZŅĒMUMA APRAKSTS    5
  Uzņēmuma vēsture    5
  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
  Biznesa mērķis    8
  VADĪBA    9
  Uzņēmuma paredzamā organizatoriskā struktūra un vadības, locekļu uzskaitijums    9
  NOZARES RAKSTUROJUMS    10
  Statistikas dati par ēdināšanas uzņēmumiem un iedzīvotāju ienākumiem Latvijā    10
  Konkurentu analīze    11
  Uzņēmuma priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem    12
  UZŅĒMUMA, PRODUKTA RAKSTUROJUMS    13
  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    13
  Piedāvātie produkti, kvalitāte, prognozējamā cena, plānotie piegādātāji    14
  Produktu kvalitāte    14
  NOZARES RAKSTUROJUMS    15
  Konkurentu analīze    16
  SVID analīze    18
  Piedāvātie produkti un progozējamā cena    19
  MĀRKETINGA PLĀNS    25
  Produkta patērētāji    25
  Uzņēmuma cenu politika    25
  Uzņēmuma mārketinga stratēģijas īss raksturojums    27
  Efektīva interneta mārketinga stratēģija    27
  PROJEKTA REALIZĀCIJAS IZKLĀSTS    28
  Uzņēmuma atrašanās vieta    28
  Uzņēmuma atrašanās vietas pozitīvās un negatīvās puses    28
  Projekta realizācijai nepieciešamie tehniskie līdzekļi    29
  Darbinieku saraksts    29
  Problēmas un riski    31
  FINANSU PLĀNS    32
  Darbinieku atalgojums    32
  Uzņēmumā izmantojamie resursi    32
  Komunālie maksājumi    33
  PIELIKUMS    34
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma mārketinga stratēģijas īss raksturojums.
Efektīva interneta mārketinga stratēģija
Tā kā arvien vairāk patērētāju izmanto meklēšanas programmas un apmeklē mājaslapas, uzņēmumu interneta mārketinga stratēģijas vairs nevar atļauties ignorēt šos patērētāju paradumus.
Pircēju skaits, kas izmanto mājaslapas un meklēšanas programmas ar mērķi uzzināt sīkāku informāciju par produktu turpina pieaugt. Daļa pircēju turpat internetā arī produktu nopērk, kamēr citi – ievāc informāciju pirms konkrētās vietas apmeklēšanas vai pasūtījuma veikšanas.
Uzņēmumi, kas vēlas izdzīvot, saprot, ka viņiem ir jārada sava uzņēmuma klātbūtne internetā. Interneta mārketinga izmantošana ir arī „zaļi domājoša” uzņēmuma stratēģija, jo internets ne tikai uzlabo efektivitāti, bet arī nepiesārņo vidi.
Tomēr uzņēmumam ar mājaslapu vien nepietiek. Konkurence internetā sāk pieaugt. Gudri uzņēmēji jau ir sapratuši, ka internetā var tikt pielietoti arī tradicionālā mārketinga paņēmieni, tomēr tiem ir jābūt pielāgotiem interneta patērētāju vajadzībām.

Tiešais mārketings
Pamatā galvenais mārketinga un reklāmas mērķis ir palielināt patērētāju pievērsto uzmanību zīmolam. Turklāt laikrakstu un katalogu reklāmas efektivitāte samazinās, jo samazinās preses abonentu skaits, kā arī patērētāji restorānu, ārstu un mazumtirdzniecības veikalu meklējumos sāk izmantot internetu. Tā kā mājaslapas efektivitātes ziņā sāk pārspēt tradicionālās reklāmas formātus, tad arī uzņēmēji izvēlas interneta vidi.

Efektīvas mājaslapas
Pircēji internetā nāk un aiziet ar vienu peles klikšķi. Mājaslapas apmeklētāju plūsmas ātrums pieprasa uzmanību piesaistošus un noturošus mehānismus. Ja tirgotājs nesaprot konkrētā patērētāja vajadzības, uzņēmums ir zaudējis klientu un darījumu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties