Biznesa plāns ir uzņēmuma veiksmīgas darbības stūrakmens. Tam var būt divējādi mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, vietu, pozīciju tirgū, kā arī likt uzņēmējam novērtēt, vai viņa ideja par sava uzņēmuma veidošanu īstenosies. Tā kā studiju darbā “Uzņēmuma biznesa plāns”rakstu par vēl neeksistējošu uzņēmumu, arī šim darbam tie būs biznesa plāna primārie mērķi:
Sniegt firmas vispārēju raksturojumu;
Raksturot tās produkciju un pakalpojumus
Analizēt tirgus situāciju, konkurentus konkrētajā jomā;
Izveidot mārketinga stratēģiju, kas veicinātu uzsākto uzņēmējdarbību;
Izsekot līdzi produkcijas ražošanas ciklam;
Noteikt uzņēmuma organizatorisko struktūru, prasības personālam;
Apskatīt uzņēmējdarbības riska situācijas un iespējas
Izskaitļot uzņēmuma finansu plānu pirmajam darbības gadam, ietverot peļņas un zaudējumu aprēķinu, naudas plūsmu sadali pa ceturkšņiem, kā arī plānoto bilanci pirmajam gadam .…