Mārketings ir internacionāls jēdziens, taču praksē tā vietā bieži lieto latvisko terminu - tirgvedība, tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. . šis jēdziens un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu plašāks un sarežģītāks. Diemžēl ne visi uzņēmēji un menedžeri zina, cik svarīga nozīme pašreizējos sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām. Mārketinga stratēģija palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas tautsaimniecībā, saimniecisko savstarpējo sakaru veidošanā starp ražotājiem un patērētājiem.
Mārketings ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā, lai ar vislielāko atdevi izvēlētos sadales kanālus, kā arī efektīvus reklāmas līdzekļus. Liela nozīme ir prasmei veidot komunikāciju ar pircējiem. Reklāmas līdzekļu pareiza izvēle un noformējums ir uzņēmuma panākumu atslēga. Veiksmīga piedalīšanās gadatirgos, stendu izveidošana un profesionāla personāla konsultācija dod iespēju uzņēmumam paplašināt tirgus daļu, kas ir viens no mārketinga mērķiem. Konkurence ir preču daudzveidības, kvalitātes un pieejamības cenas nodrošinātāja. Mazumtirgotāju konkurence nodrošina patērētājiem pilnu pakalpojumu klāstu.
Praktiskā darba objekts ir SIA "Tīrība" mārketinga politikas un darbības plānošana…