Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:658474
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA "Tīrība" misijas un mārketinga koncepcijas izstrāde    4
2.  Tirgus analīze    8
3.  Tirgus segmentēšana    24
4.  Tirgzinības politikas izstrādāšana    27
5.  Cenu politikas izstrādāšana    32
6.  Realizācijas (noieta) politikas izstrādāšana    35
7.  Preces virzīšanas tirgū un reklāmas kampaņas izstrāde    36
8.  Mārketinga vadības organizatoriskās struktūras izveidošana uzņēmumā    41
  Secinājumi un priekšlikumi    46
  Izmantotās literatūras saraksts    47
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir internacionāls jēdziens, taču praksē tā vietā bieži lieto latvisko terminu - tirgvedība, tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. . šis jēdziens un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu plašāks un sarežģītāks. Diemžēl ne visi uzņēmēji un menedžeri zina, cik svarīga nozīme pašreizējos sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām. Mārketinga stratēģija palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas tautsaimniecībā, saimniecisko savstarpējo sakaru veidošanā starp ražotājiem un patērētājiem.
Mārketings ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā, lai ar vislielāko atdevi izvēlētos sadales kanālus, kā arī efektīvus reklāmas līdzekļus. Liela nozīme ir prasmei veidot komunikāciju ar pircējiem. Reklāmas līdzekļu pareiza izvēle un noformējums ir uzņēmuma panākumu atslēga. Veiksmīga piedalīšanās gadatirgos, stendu izveidošana un profesionāla personāla konsultācija dod iespēju uzņēmumam paplašināt tirgus daļu, kas ir viens no mārketinga mērķiem. Konkurence ir preču daudzveidības, kvalitātes un pieejamības cenas nodrošinātāja. Mazumtirgotāju konkurence nodrošina patērētājiem pilnu pakalpojumu klāstu.
Praktiskā darba objekts ir SIA "Tīrība" mārketinga politikas un darbības plānošana…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1125039
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties