Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:882640
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    3
1.1.  Praktiskā analīze    3
1.1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums    3
1.1.2.  Nozares raksturojums    5
1.1.3.  Uzņēmuma raksturojums    7
1.1.3.1.  Uzņēmuma attīstība    10
1.1.3.2.  Uzņēmuma produkti    12
1.1.3.3.  SVID analīze    13
1.2.  Teorētiskā anlīze    16
1.2.1.  Konkurences būtība    16
1.2.2.  Konkurētspējīgā priekšrocība    18
1.2.3.  Konkurētspējīgās priekšrocības ilgtspēja    19
2.  PROJEKTA DAĻA    20
2.1.  Bostonas konsultantu grupas matrica    20
2.2.  General Electric modelis    22
2.3.  Portera 5 spēku modelis    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Lai arī gan Latvijā, gan Eiropā kopumā 2009. gadā apstrādes rūpniecībā bija vērojams straujākais izlaides kritums pēdējo gadu laikā „Madara Cosmetics” turpināja strauji augt un attīstīties, paplašinoties gan Latvijā gan arī ārzemju tirgos.
2. Dabiskā kosmētika ne vien Eiropā, bet visā pasaulē kļūst aizvien pieprasītāka. Zaļās kosmētikas tirgus ir viena no straujāk augošajām kosmētikas nozarēm.
3. Kad 2006. gadā “Madara Cosmetics” uzsāka savu darbību, tad dabiskās kosmētikas pieejamība Latvijā bija ierobežota, nebija iespējas brīvi izvēlēties un iegādāties dabisko kosmētiku, tā kā niša bija vēl brīva, tad uzņēmums varēja veiksmīgi uzsākt darbību.
4. "Madara Cosmetics" sāka darboties kā maza laboratorija, izstrādājot ekoloģisku kosmētiku, taču tagad tā aizņem 1000 kvadrātmetru lielu ražotni, nodarbina vairāk kā 30 cilvēkus un gandrīz 70% no saražotās produkcijas eksportē uz vairāk nekā 20 pasaules valstīm.
5. 2009.gadā "Madara" atvērusi trīs jaunus veikalus Rīgā , tostarp lidostā "Rīgā", lai cilvēki prom braucot var aizvest kādam dāvanu. Savukārt visā pārējā Latvijā "Madaras" produkcija atrodama dažādu veikalu plauktos, piemēram, veikalos "Kolonna", tirdzniecības centrā "Stockmann" un teju visos bio- un ekopreču veikalos.
6. Neskatoties uz neskaidro ekonomisko situāciju, "Madara" 2010. gadā plāno realizēt plašus attīstības pasākumus ar mērķi kļūt par spēcīgu starptautisku ekonozares spēlētāju.
7. "Madara" jau trīs gadus pēc kārtas spējusi vairākas reizes palielināt apgrozījumu. 2009.gadā, salīdzinot ar 2008.gadu, "Madaras" apgrozījums saskaņā ar sākotnējiem aprēķiniem audzis 2,3 reizes, sasniedzot aptuveni 900 000 latu, savukārt 2008.gadā uzņēmums bija kāpinājis apgrozījumu 3,2 reizes. Arī šogad attiecībā pret 2009.gadu uzņēmums plānojis apgrozījumu palielināt vēl divas reizes
8. Šobrīd „MÁDARA Cosmetics“ piedāvā 39 dabiskus kosmētikas produktus sejas, ķermeņa, matu un lūpu kopšanai, kā arī atsevišķu produktu līniju bērniem Ecobaby, ko veido produkti, kas nepieciešami mazuļu (no pašiem vismazākajiem līdz jau lielākiem bērniem) ikdienas aprūpei.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties