Biznesa plāns
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas projekts "LMT"-
Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas projekts "LMT"
2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | ||
1. | analīzes daļa | |
1.1. | Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā | |
1.1.1. | Uzņēmējdarbības definīcija | |
1.1.2. | Uzņēmējdarbības vide Latvijā | |
1.2. | Nozares raksturojums. Telekomunikāciju nozare Latvijā | |
1.2.1. | TELE 2 | |
1.2.2. | Bite | |
1.2.3. | Triatel | |
1.3. | LMT raksturojums | |
1.3.1. | LMT vīzijas un mērķi | |
1.3.2. | LMT vadība | |
1.3.3. | LMT pieslēguma veidi | |
1.3.4. | SVID analīze | |
1.4. | Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana | |
1.4.1. | Konkurētspējas jēdziens | |
1.4.2. | Konkurētspējas paaugstināšanas teorētiskais pamats | |
2. | Projekta daļa | |
2.1. | M.Portera piecu spēku modelis | |
2.2. | Bostonas konsultantu grupas matrica | |
2.3. | General Electric matrica | |
Secinājumi un priekšlikumi | ||
Bibliogrāfiskais saraksts |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. SIA „Latvijas Mobilais Telefons” izveidots 1992. gadā un ir pirmais mobilo sakaru operators valstī, kā arī vadošais mobilo sakaru sniedzējs Latvijā pēc klientu skaita.
2. No uzņēmuma dibināšanas LMT veicis kapitālieguldījumus sakaru tīkla attīstībā vairāk nekā 250 miljonu latu apmērā, nodrošinot Latvijā plašāko mobilo sakaru tīkla pārklājumu – vairāk nekā 99% valsts teritorijas.
3. Latvijas Mobilais Telefons piedāvā daudz un dažādus pieslēguma veidus. Pieslēgumi ir diferencēti un pielāgoti dažādu cilvēku vajadzībām. LMT piedāvā pieslēgumus gan internetam, gan telefonam, tādēļ ir viegli izvēlēties pieslēgumu atbilstoši savām vajadzībām un vēlmēm, kā arī tālruņa lietošanas paradumiem atbilstošāko pieslēguma veidu.
4. Pēc SVID analīzes LMT vajadzētu izvēlēties stratēģiju „būvēt- investēt attīstībā’’, jo situācija ir uzņēmuma darbībai ļoti labvēlīga. Uzņēmuma vadītājiem būtu ieteicams turpināt attīstīt uzņēmuma priekšrocības, censties izmantot ārējās vides piedāvātās iespējas, kā arī neaizmirst par vājajām pusēm un draudiem.
5. Pēc Bostonas konsultantu grupas matricas izveides sanāca, ka LMT atrodas zvaigznes kvadrantā. Un tas nozīmē, ka LMT vēl vajadzētu palielināt realizācijas apjomus, vajadzētu nostiprināt esošo pozīciju tirgū.
6. General Electric matrica parāda, ka SIA „Latvijas Mobilais Telefons” ir tirgus līderis Latvijā, bet tas nenozīmē, ka LMT vairs nevajadzētu uzmanīties no konkurentiem, jo TELE2 klientu skaita ziņā ir gandrīz vienādā līmenī ar LMT.
SIA „Latvijas Mobilajam Telefonam” vajadzētu nosargāt savas pozīcijas telekomunikāciju tirgū Latvijā, jo TELE2 un BITE draud samazināt SIA „Latvijas Mobilā Telefona” tirgus daļu.
Vajadzētu sekot līdzi jaunajām tehnoloģijām, jo šajā nozarē attīstība ir ļoti strauja, un pēc autora domām tirgus līderi nosaka tieši tas, cik ātri un operatīvi uzņēmums spēj sekot jaunajām tehnoloģijas tendencēm.
Uzņēmumam vajadzētu pēc iespējas ātrāk ieviest jauno 4G mobilā interneta tehnoloģiju pēc iespējas lielākā Latvijas teritorijā.
…
Šajā darbā ir apskatīta konkurence mobilo telekomunikāciju tirgū Latvijā, kā piemēru ņemot mobilo telekomunikāciju uzņēmumu SIA „Latvijas Mobilais Telefons”. SIA „Latvijas Mobilais Telefons” izveidots 1992. gadā un ir pirmais mobilo sakaru operators valstī. Studiju darba pētījuma mērķis – izstrādāt konkurētspējas paaugstināšanas projektu telekomunikācijas uzņēmumam SIA „Latvijas Mobilais Telefons”.
- Automašīnu virsbūvju remonta uzņēmuma biznesa plāns
- Uzņēmuma "Virtuves mēbeles" biznesa plāns
- Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas projekts "LMT"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Atpūtas mājas projekts
Biznesa plāns augstskolai19
-
SIA "United copies" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai35
-
SIA "Puķu smaids"
Biznesa plāns augstskolai31
Novērtēts! -
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Peļuks"
Biznesa plāns augstskolai43
-
SIA "Prisma" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai30
Novērtēts!