-
Transporta uzņēmums
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 4 | |
1.nodaļa. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 5 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 5 |
1.1.3. | Uzņēmuma adrese | 5 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 5 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 5 |
1.3. | Uzņēmuma papilddarbība | 5 |
1.4. | Uzņēmuma idejas vēsture | 6 |
1.5. | Uzņēmuma mērķi | 6 |
1.5.1. | Stratēģiskie mērķi | 6 |
1.5.2. | Taktiskie mērķi | 6 |
1.5.3. | Operatīvie mērķi | 6 |
2.nodaļa. | Uzņēmuma vadība | 7 |
2.1. | Dibināšanas un avansētais kapitāls, aizņemtais kapitāls un tā atmaksāšana | 8 |
2.2. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 8 |
2.3. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 9 |
2.3.1. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 9 |
3.nodaļa. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 11 |
3.1. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 11 |
3.2. | Produkta sortiments un tā raksturojums, produkta cenas | 11 |
3.3. | Produkta kvalitāte | 12 |
4.nodaļa. | Tirgus analīze | 13 |
4.1. | Transporta nozares vispārējais raksturojums | 13 |
4.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 14 |
4.3. | Konkurentu analīze | 15 |
4.3.1. | Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi | 15 |
4.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 17 |
5.nodaļa. | Mārketinga stratēģija | 19 |
5.1. | Uzņēmuma cenu politika | 19 |
5.2. | Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums | 20 |
5.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 20 |
5.3.1. | Reklāma | 20 |
5.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 22 |
6.nodaļa. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 23 |
6.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 23 |
6.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 23 |
6.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 24 |
7.nodaļa. | Problēmas un risks | 26 |
7.1. | Risks, tā veidi un riska mazināšanas pasākumi | 26 |
8.nodaļa. | Finanšu informācija | 28 |
8.1. | SIA „DEBY” sākuma bilance | 28 |
8.2. | Pamatlīdzekļu amortizācijas pēc lineārās metodes | 29 |
8.3. | Uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas izmaksas | 34 |
8.4. | Produktu realizācijas ienākumi | 35 |
8.5. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 37 |
8.6. | Slēguma bilance | 38 |
8.7. | Kredīta atmaksas grafiks | 39 |
Izmantotās literatūras saraksts | 40 |
5. nodaļa. Mārketinga stratēģija
5.1. Uzņēmuma cenu politika
Jebkurā firmā cenas noteikšana ir lēmums, kuru pieņemot, ir jāņem vērā sekojoši faktori: konkurence, pircēju uztvere, izmaksas, juridiskās saistības, preces un kvalitātes līmenis, preces unikalitātes līmenis, tirgus pieprasījums, piedāvājums, pārdošanas mērķi, sadales mērķi, noieta veicināšanas stratēģija, preces attīstības plāni, valdības līdzdalība cenas noteikšanā, valsts likumdošana, kā arī vēl daudz un dažādi citi faktori.
Tā kā tirgū īpašs pieprasījums pēc transporta pārvadājumiem ir vasaras mēnešos, kad krasi pieaug dzērienu, saldējumu piegāde veikaliem, tieši siltajos mēnešos tiek veikti daudz vairāk remonta un būvniecības darbi, tad Sabiedrības pārvadājumu cenas mainīsies atkarībā no sezonas. Tā kā Latvijas tirgū vasaras mēnešos ir jūtams pat transporta pakalpojumu deficīts, uzņēmums var atļauties mainīt cenas atkarībā no sezonas, respektīvi, siltajos mēnešos paaugstināt cenu. Lai piesaistītu klientus ne tikai ar kvalitatīviem pakalpojumiem, bet arī cenām, pakalpojumu cenas tiks aprēķinātas katram klientam personīgi, ņemot vērā kravas lielumu, specifiku. SIA DEBY” ir izveidojis speciālu atlaižu sistēmu pastāvīgajiem klientiem. Visiem klientiem būs patīkami, ja tos dēvēs par Zelta klientiem vai VIP klientiem, tas liks viņiem justies īpašiem un novērtētiem.
Cenu noteikšana uzņēmumā SIA „DEBY” notiek saskaņā ar 1999. gada 18. maija Ministru kabineta noteikumiem Nr.178 “Kārtībā kādā norādāmas preču un pakalpojumu cenas” .
SIA „DEBY” produktu realizācijai noteiktas pakalpojumu cenas pēc sekojošām metodēm:
izmaksas + uzcenojums. Lai segtu izmaksas un gūtu peļņu, pakalpojumu cenas paredzētas 15% - 50% augstākas nekā izmaksas, jo jārēķinās ar to, ka pieprasījums pēc pakalpojumiem var būt nevienmērīgs.
no tirgus pārņemtas cenas (pamatā atziņa, ka tirgū pieprasāmās cenas nav atkarīgas tikai no pieprasītājiem, bet arī no konkurentiem).
5.2. Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums
SIA”DEBY” darbības pamatā ir kravu pārvadājumi ar automašīnām. Darbības uzsākšanai tiks iegādātas trīs smagās mašīnas. Lai uzņēmējdarbība risinātos veiksmīgi, Sabiedrība noslēgs līgumu ar degvielas uzpildes stacijām, līdz ar to iegūstot izdevīgākus nosacījumus un cenas izmantojot konkrētu uzpildes staciju tīklu.
5.3. Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi
Tā kā SIA „DEBY” ir jauns uzņēmums, tad mārketinga aktivitātēm ir ļoti liela nozīme uzņēmuma mērķu un uzdevumu sasniegšanai, un dibinātāji tām ir atvēlējuši LVL 1000. SIA „DEBY” darbības sākumposmā plāno izmantot informatīvo reklāmu:
Informējoša rakstura reklāma tiek izmantota pie produkta ieviešanas tirgū un tādā gadījumā reklāmas mērķis ir informēt mērķauditoriju par konkrēto produktu, tā īpašībām un kvalitātēm. Pēc tam seko cīņa ar konkurentiem, kas izraisa nepieciešamību pēc efektīvas, efektīgas un pārliecinošas reklāmas, kas uzsver produkta priekšrocības, ieguvumus no tā lietošanas, atgādina par augsto kvalitāti un provocē patērētāju ilgstošai patērēšanai. Nereti pārliecinošā reklāma pāraug salīdzinošajā reklāmā, ar kuras palīdzību uzņēmums tiešā vai netiešā veidā salīdzina savu produktu ar konkurentu produktu. Vēl viens reklāmas mērķis ir atgādināt par produktu, neļaut patērētājiem to aizmirst, izraisot vieglas, bet noturīgas formas atkarību.
…
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „DEBY” (turpmāk tekstā SIA „DEBY”) ir transporta uzņēmums, kuru mēs gribam izveidot Daugavpilī. Pirmajos gados uzņēmums nodarbosies ar kravu pārvadājumiem Latvijas teritorijā, bet ar laiku veiks arī starptautiskus pārvadājumus. Sabiedrība atradīsies ļoti izdevīgā vietā, tāpēc ka Daugavpils atrodas netālu no robežām ar Krieviju, Lietuvu un Baltkrieviju.
- Biznesa plāns viesu mājai Latgalē
- SIA "Pērle" - tekstilrūpniecības uzņēmums
- Transporta uzņēmums
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns uzņēmumam AS "Jelgavas maiznieks" 2007.gadam
Biznesa plāns augstskolai28
-
Produkcijas pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas plānošana
Biznesa plāns augstskolai19
-
Datori War
Biznesa plāns augstskolai19
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Peļuks"
Biznesa plāns augstskolai43
-
Uzņēmuma SIA "A.D.E.” biznesa plāns 2008.gadam
Biznesa plāns augstskolai30