Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:691692
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Uzņēmums „X” nodarbojas ar datortehnikas komplektāciju pēc iepriekšēja pasūtījuma
Atsevišķu pircēju apkalpošana, ļaujot viņiem un pēc savām vēlmēm komplektēt pasūtītos bāzes datorus, veidojiet tiem kādas papildfunkcijas;
Preces tiek orientētas uz katru noteiktu pircēju.

2. Pasūtījumu var veikt pa tālruni, mājas lapā, kā arī personīgi ieradoties uzņēmuma birojā
Nav veidots veikals, izejot no viedokļa, ka datortehnikas pircējiem (tai skaita arī potenciāliem) nav vajadzības tieši redzēt preci, paturēt to „rokās”;
Administrācijas izmaksu minimizēšana – nav vajadzīgi ierīkot veikalu, skatuves, maksāt papildnomu, nodarbināt pārdevējus, apmācīt tos, maksāt tiem algu, utt.;
Ieekonomētie līdzekli (gan naudas, gan laika, gan spēka) pirmām kātam tiek virzīti loģistikas jautājumu risināšanai – ātra reakcija uz pieprasījuma izmaiņām, ar mērķi minimizēt „veco” un „nevajadzīgo” detaļu krājumus un ātrāk, precīzāk apmierināt klienta pasūtījumu.

3. Pasūtījums tiek piegādāts tieši pircējam
Tieša preces piegāde atrunātā laikā un vietā;
Maksa par piegādi uzreiz tiek iekļauta preces cenā – nav atsevišķa posteņa maksājuma dokumentācijā – it kā piegāde „bez maksas” (psiholoģiskais faktors);
Atsevišķos gadījumos, kad bāzes komplekta modifikācija ir diezgan specifiskā un prasa papildlaiku detaļu piegādei, laika termiņš netiks noteikts, taču veikts pēc iespējas ātrāk. Ja pasūtītājs ir tiešam ieinteresēts kādā ierīce ar specifiskām funkcijām, viņš būs gatavs gaidīt kādu laiku. (Piemēram, ja cilvēks aizraujas ar datorspēlēm un mums ir iespēja piedāvāt viņam video karti ar lielāku atmiņas apjomu, viņš gaidīs kamēr tā tiks piegādāta.)

4. Tiek nodrošināts pirmspārdošanas un pēcpārdošanas serviss
Pirmspārdošanas serviss iekļauj sevī konsultācijas par iespējamām modifikācijām, aptuvenas cenas noteikšana, atbilde uz jautājumiem, iespēja sekot „sava pasūtījuma” izveides stadijām uzņēmuma mājas lapas ieliknītē „tava prece” ;
Pēcpārdošanas serviss iekļauj sevī piegādāta bez maksas datora ierīkošana (pēc klienta vēlmes), garantija, komplektējošo dalu apmaina, konsultācijas, informācijas sniegšana par jauninājumiem datortehnikā (pēc vēlmes)

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1314110
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties