Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:802742
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Uzņēmuma apraksts    5
1.  Mārketinga stratēģija    5
2.  Vadības organizatoriskā struktūra    6
3.  Darbinieku skaits un to atalgojums    6
4.  Cenu veidošana    6
5.  Sākuma bilance apreiķins    7
6.  Pamatlīdzekļu novērtējums    8
7.  Uzņēmuma izmaksu novērtējums    8
8.  Ilgtermiņa kredīta atmaksa    8
9.  Naudas plūsma    11
10.  Peļņas vai zaudējuma apreiķins    12
11.  Peļņs vai zaudējuma apreīķina prognozes    13
12.  Seguma analīze    14
  Nobeigums    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

1. Uzņēmuma apraksts

Uzņēmums “Deko G”ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 1997. gadā 27. jūnijā. Tās daļas kapitāls ir 2000 Ls vērtībā. Uzņēmums nodarbojas ar preču mazumtirdzniecību.Deko G ir apģerbu veikals, kurš savas preces iegādājās vairumtirdzniecības bāzēs. Apģerbu klāst, ko piedāvā šī firma r ļoti plašs, neskatoties uz to, ka firmas telpu platība kur tiek realizētas šis preces ir nelielas. Lai paplašinātu telpas ir vajadzīgs ilgtermiņa aizņēmums no bankas 14000Ls vērtībā. Kredīts ir jāapmaksā 10 gadu laikā. Kredīta % likme ir 5% gadā.
Deko G ir viens īpašnieks. Viņš arī ir uzņēmuma vadītājs un bieži strādā kā pārdevējs, izņemot šo pieminēto īpašnieku uzņēmumā ir vel trīs darbinieki – grāmatvedis, šoferis un vel viens pārdevējs.Uzņemuma juridiskā adrese –Saldus, Tūristu iela 23.


2. Mārketinga strqatēģija

Galvenā mērķauditorija ir jaunieši no 14 līdz 25 gadu vecumam. Uzņēma īpašnieks ir pats izvēlējies strādāt ar šādu mērķauditoriju jo pēc viņa pētījumiem šādi var iegūt lielāku peļņu: telpas resursi ir ierobežoti un tāpēc arī nevar piedāvāt lielu apģērbu klāstu, bet jaunieši tā ir vecuma grupa kura viss biežāk maina apģerbus un vecāki labprāt viņiem šos apģērbus arī iegādājās. Vel viens faktors šīs mērķauditorijas izvēlei ir tāds, ka Saldus rajonā dzīvo 19000 iedzīivotāju no tiem 12000 Saldū lielākā daļa no tiem ir tieši jaunieši. Bet protams, ka arī vecākas paaudzez cilvēkiem tiek piedāvātas šajā uzņēmumā preces, vienīgi viņiem tiek atvēlēts mazāk uzmanības jo ar katru pusgadu apģērbu fasons tiek mainīts un preces ir ātri jārealizē, lai neveidotos krājumi un nevajadzētu samazināt uzcenojumu uz tām. Vīriešiem tiek atvēlēta viss mazāka uzmanības, jo viņu apģērbu noiets ir viss lēnākais. Uzmanība tiek veltīta arī bērniem vecumā no 8 līdz 12 gadiem,...

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1127358
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties