-
Termokrūze ar USB izeju
Biznesa plāns32 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Kopsavilkums | 3 |
2. | Uzņēmuma nozares raksturojums | 4 |
2.1. | Biznesa idejas apraksts | 4 |
2.2. | Vispārēja informācija par uzņēmumu | 4 |
2.3. | Uzņēmēju raksturojums | 7 |
2.4. | Nozares raksturojums | 8 |
3. | Ražoto preču raksturojums | 11 |
3.2. | Preces raksturojums | 11 |
4. | Noieta tirgus pētījums un analīze | 14 |
4.1. | Tirgus segmentācija un mērķa tirgus | 14 |
4.2. | Pārdošanas apjomu prognozes | 16 |
5. | Konkurenti un konkurences analīze | 18 |
5.1. | Uzņēmuma konkurētspējas faktori | 19 |
6. | Mārketinga plāns | 20 |
6.1. | Preču politika | 20 |
6.2. | Cenu taktika | 22 |
6.3. | Noieta politika | 22 |
6.4. | Komunikācijas politika | 23 |
6.5. | Mārketinga budžets | 23 |
7. | Ražošanas plāns | 25 |
7.1. | Pamatlīdzekļu nolietojums | 25 |
7.2. | Apgrozāmo līdzekļu vajadzība | 26 |
8. | Organizatoriskais plāns | 27 |
8.1. | Administrācijas raksturojums | 27 |
8.2. | Administrācijas izdevumu prognoze | 28 |
9. | Finanšu plāns | 29 |
9.1. | Bilance | 29 |
10. | Poteniciālie riski | 30 |
Pielikums | 31 |
10. POTENICIĀLIE RISKI
Vienmēr pastāv iespēja, ka uzņēmuma darbībai traucēs kādi gadījumi, kurus iepriekš definē kā riskus. Tos ir vajadzīgi pārzināt, lai spētu novērst. Risku pārdomāšana palīdz pilnveidot uzņēmuma darbību.
Uzņēmuma “LIAL” nav daudz risku, taču tie pastāv.
Viens no riskiem ir tehnogēnais risks, šī riska līmenis ir pieņemams, taču pastāv. Tas ir, ja ražotās termokrūzes īpašības nebūs pietiekami augstā līmeni. Precei kritīsies vērtība un tas var nest lielus zaudējums, vai vispār preces neaktualitāti. Tehniskā defekta risku mēs nevaram novērst, taču varam organizēt preventīvos pasākumus. Piemēram, rūpīgāka tehnoloģiju iegāde, algot tikai augstas klasifikācijas darbiniekus, kontrolēt darbinieku darbību un tos motivēt pildīt nepieciešamās prasības.
Vēl viens no riskiem ir preces sezonalitāte, tāpēc pieprasījums varētu būt nepietiekams. Tā kā termokrūzes ir aktuāla aukstajā gada periodā, vasarā pieprasījums varētu ievērojami samazināties. Tas ir kritisks risks. Taču, to ir diezgan viegli novērst. Viens no variantiem ir veidot akcijas uz termokrūzēm vasaras periodā. Tas paaugstinātu pieprasījumu pēc preces. Otrs variants ir radīt blakus produktu. Piemēram, krūzes, kuras notur šķidrumu neatkarīgi no turēšanas veida šī prece būtu pievilcīga patērētājiem vasaras sezona, kad notiek izbraucieni, ceļojumi, atpūta pie dabas. Tās būtu viegli pārnēsājamas un ērtas, praktiskas un funkcionālas.
Vēl viens ekonomiskais kritiskais risks ir konkurentu parādīšanās. SIA “LIAL” ir jauns uzņēmums un patērētājiem vēl nezināms, tāpēc tiešu konkurentu parādīšanās mums nestu lielus zaudējumus. Pagaidām konkurentu šim uzņēmumam nav, tāpēc tam pieder Latvijas tirgus. Taču patērētāju uzmanība un uzticība vēl ir jānopelna. Ja uzrādītos citi līdzīgi uzņēmumi, tad spēle iestātos par pircējiem. Šis risks ir nenovēršams. Protams, uzņēmums sevi pilnveido un padara par unikālu, veidojot individuālus dizainus gan pašai termokrūzei gan tās iepakojumam.
…
Biznesa plāna mērķis: Tuvāko 5 gadu laikā nodrošināt stabilu vietu Latvijas tirgū, piedāvājot inovatīvās un kvalitatīvas termokrūzes, kļūstot par stabilu uzņēmumu termokrūžu tirzdniecībā. Uzdevumi: Izpētīt nozari un tajā esošus konkurentus, tirgus stāvokli; Noskaidrot nepieciešamos finanšu ieguldījumus uzņēmuma darbības uzsākšanai; Izpētīt aptuvenās izmaksas un ieņēmumus; Uzsākt uzņēmējdarbību. Biznesa plāna ekonomiskais pamatojums un efektivitāte: Jau pirmajā gada laikā ir plānotie diezgan lieli ieņēmumi, līdz ar to arī peļņa. To var pamatot ar to, ka produkts Latvijas tirgū ir salīdzinoši jauns, kā arī dizains, šo preci padara par unikālu. Pirmajā darbības gadā strādās “krējuma nosmelšanas” taktika. Taču ieņēmumi stipri nevar augt, jo preces mūža ilgums ir ilgs, tāpēc termokrūze ir vienreizeis pirkums. Informācija par uzņēmumu:
- SIA ’’AGa’’
- SIA "Apeha"
-
Termokrūze ar USB izeju
Biznesa plāns32 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai20
-
SIA "Apeha"
Biznesa plāns vidusskolai12
-
SIA ’’AGa’’
Biznesa plāns vidusskolai19
-
Biznesa plāns auto nomas firmai
Biznesa plāns vidusskolai26
-
SIA "Adatiņa"
Biznesa plāns vidusskolai11