Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:469337
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma nozares raksturojums    4
2.1.  Biznesa idejas apraksts    4
2.2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
2.3.  Uzņēmēju raksturojums    7
2.4.  Nozares raksturojums    8
3.  Ražoto preču raksturojums    11
3.2.  Preces raksturojums    11
4.  Noieta tirgus pētījums un analīze    14
4.1.  Tirgus segmentācija un mērķa tirgus    14
4.2.  Pārdošanas apjomu prognozes    16
5.  Konkurenti un konkurences analīze    18
5.1.  Uzņēmuma konkurētspējas faktori    19
6.  Mārketinga plāns    20
6.1.  Preču politika    20
6.2.  Cenu taktika    22
6.3.  Noieta politika    22
6.4.  Komunikācijas politika    23
6.5.  Mārketinga budžets    23
7.  Ražošanas plāns    25
7.1.  Pamatlīdzekļu nolietojums    25
7.2.  Apgrozāmo līdzekļu vajadzība    26
8.  Organizatoriskais plāns    27
8.1.  Administrācijas raksturojums    27
8.2.  Administrācijas izdevumu prognoze    28
9.  Finanšu plāns    29
9.1.  Bilance    29
10.  Poteniciālie riski    30
  Pielikums    31
Darba fragmentsAizvērt

10. POTENICIĀLIE RISKI
Vienmēr pastāv iespēja, ka uzņēmuma darbībai traucēs kādi gadījumi, kurus iepriekš definē kā riskus. Tos ir vajadzīgi pārzināt, lai spētu novērst. Risku pārdomāšana palīdz pilnveidot uzņēmuma darbību.
Uzņēmuma “LIAL” nav daudz risku, taču tie pastāv.
Viens no riskiem ir tehnogēnais risks, šī riska līmenis ir pieņemams, taču pastāv. Tas ir, ja ražotās termokrūzes īpašības nebūs pietiekami augstā līmeni. Precei kritīsies vērtība un tas var nest lielus zaudējums, vai vispār preces neaktualitāti. Tehniskā defekta risku mēs nevaram novērst, taču varam organizēt preventīvos pasākumus. Piemēram, rūpīgāka tehnoloģiju iegāde, algot tikai augstas klasifikācijas darbiniekus, kontrolēt darbinieku darbību un tos motivēt pildīt nepieciešamās prasības.
Vēl viens no riskiem ir preces sezonalitāte, tāpēc pieprasījums varētu būt nepietiekams. Tā kā termokrūzes ir aktuāla aukstajā gada periodā, vasarā pieprasījums varētu ievērojami samazināties. Tas ir kritisks risks. Taču, to ir diezgan viegli novērst. Viens no variantiem ir veidot akcijas uz termokrūzēm vasaras periodā. Tas paaugstinātu pieprasījumu pēc preces. Otrs variants ir radīt blakus produktu. Piemēram, krūzes, kuras notur šķidrumu neatkarīgi no turēšanas veida šī prece būtu pievilcīga patērētājiem vasaras sezona, kad notiek izbraucieni, ceļojumi, atpūta pie dabas. Tās būtu viegli pārnēsājamas un ērtas, praktiskas un funkcionālas.
Vēl viens ekonomiskais kritiskais risks ir konkurentu parādīšanās. SIA “LIAL” ir jauns uzņēmums un patērētājiem vēl nezināms, tāpēc tiešu konkurentu parādīšanās mums nestu lielus zaudējumus. Pagaidām konkurentu šim uzņēmumam nav, tāpēc tam pieder Latvijas tirgus. Taču patērētāju uzmanība un uzticība vēl ir jānopelna. Ja uzrādītos citi līdzīgi uzņēmumi, tad spēle iestātos par pircējiem. Šis risks ir nenovēršams. Protams, uzņēmums sevi pilnveido un padara par unikālu, veidojot individuālus dizainus gan pašai termokrūzei gan tās iepakojumam.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1369948
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties