Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:810112
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOPSAVILKUMS    4
  UZŅĒMUMA APRAKSTS    5
  PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS    5
  KLIENTI UN TIRGUS SITUĀCIJA    12
  KONKURENTI    14
  SVID ANALĪZE    16
  IESPĒJAMIE RISKI    17
  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    17
  PROJEKTA REALIZĀCIJA    18
  VIRZĪBA TIRGŪ UN MĀRKETINGA PLĀNS    18
  UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS    21
  FINANŠU PLĀNI    22
  Pielikums Nr. 1    24
  Pielikums Nr. 1.2    25
  Pielikums Nr. 1.3    27
Darba fragmentsAizvērt

SIA “Sun Light” ir dibināta 2006. gada 3. janvārī, un tās juridiskā adrese ir Rīgas iela 7. Uzņēmuma dibinātājs ir Jānis Dambis.
Uzņēmums pamatnodarbošanās ir kvalitatīvu solāriju pakalpojumu un veselīgās vides kapsulas sniegšana, papildpakalpojumi ir iedegumu krēmu mazumtirdzniecība.
Ideja par šādu uzņēmējdarbību radās, dēļ augstā solāriju pakalpojumu pieprasījuma.
SIA “Sun Light” potenciālie klienti ir sievietes vecumu grupā no 16 līdz 50 gadiem un vīrieši no 18 līdz 40 ar vidēji augstiem vai augstiem ienākumiem, kuras vēlas kvalitatīvu, intensīvu un skaistu iedegumu visa gada garumā.
Pēc konkurentu izpētes tika secināts, ka gandrīz neviens no Valmieras uzņēmumiem nespecializējas tieši solāriju pakalpojumu sniegšanā. Solāriju pakalpojumi tiek piedāvāti skaistumkopšanas salonos, kuros tas ir kā papildus pakalpojums, kurš netiek attīstīts.
Veselīgas vides kapsulas pakalpojumi netiek piedāvāti nevienā no Valmieras skaistumkopšanas saloniem vai ārstniecības iestādēm.
Lai uzņēmums nestu peļņu uzņēmumam ir jāiegūst līderpozīcijas solāriju pakalpojumu sniegšanā Valmierā, kas prasa ne tikai labu personālu, bet arī lielus līdzekļus uzņēmuma tēla veidošanā.
Lai panāktu pastāvīgo klientu piesaisti, izstrādāta mārketinga stratēģija, kas paredz klientu motivējošus pasākumus, reklāmu un īpašu atlaižu sistēmu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties